beetje moeilijk in te schatten op basis van zo weinig bandsIk ben ook maar eens gaan zitten voor een planning. Mijn planningen vooraf komen eigenlijk nooit overeen met wat het uiteindelijk wordt. Maar ik doe graag een poging.
Donderdag
- rustig aan beginnen bij Beast in Black
- Tijdens het rondstruinen op het festivalterrein een beetje luisteren naar Tom Morello en loeren bij Marduk
- ghost voor mij dé headliner van het festival
- Tussen Guns n Roses door even dansen bij Carpenter Brut en het laatste deel van GnR beetje chillen met wat bier en friet
Vrijdag
- lekker feesten met Heidevolk en dan door naar Finntroll voor meer feest
- The Amity Affliction voor het jeugdsentiment
- Daarna beetje bij de mainstage hangen voor Amon Amarth en Behemoth
- De vrijdagavond heb ik geen echte must-sees. Ga wel rondlopen en kijken waar ik uitkom
Zaterdag
- De eerste act die ik echt wil zien is The Chats
- Daarna door naar Rancid en Less than Jake
- De dag afsluiten bij Fields of the Nephilim
Zondag
- Mocht het lukken: Eclipse en Kissin Dynamite
- Beetje hangen bij Stand Atlantic en Bloodywood
- Avatar, ik volg ze sinds ze in het voorprogramma stonden bij a7x, enorm veel zin om ze voor de 7e keer te zien
- Kijken of ik bij Helmut de tent nog in kom
- mainstage! De haat die de 'rollator rock' hier op het forum krijgt, speelt binnen mijn vriendengroep van twintigers totaal niet en is juist de reden voor veel vrienden om een ticket te kopen. Iedereen weet dat MC niet goed gaat zijn. Maar als je genoeg bier drinkt en zelf hard genoeg meezingt, wordt het vanzelf wel leuk.
maar zo te zien hou je veel van bands met een feestje, en dan lijken me Korplikaani, Skindred, Saltatio Mortis allemaal must sees.
molybaron, halestorm, alter bridge, deathstars vind je misschien ook wel wat?