Graspop Metal Meeting 2023

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.401
2.935
Ffdp boycot in de benelux?
Like voor hellyeah.
Denkende smile voir "Weet niet".
Sippe smile voor nee.
Er zijn vast genoeg mensen die het een fijne band vinden. Persoonlijk heb ik er niet zoveel mee. Paar aardige nummers daargelaten. Vorig jaar leek het me druk zat bij hun optreden. Ik neem aan dat er in de Benelux dus genoeg animo is om ze live te zien
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
FFDP zal volgend jaar wel weer terugkeren als één van de (co)headliners, zijn veel te populair om niet te boeken
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
FFDP zal volgend jaar wel weer terugkeren als één van de (co)headliners, zijn veel te populair om niet te boeken
Dan zal ik niet voor de Main Stage te vinden zijn... Ivan Moody is de definitie van 'obnoxious'. Kijken wat er in de tent is dan maar!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Dan zal ik niet voor de Main Stage te vinden zijn... Ivan Moody is de definitie van 'obnoxious'. Kijken wat er in de tent is dan maar!
tja vorig jaar was er genoeg keuze:
1682509616590.png
Kan natuurlijk ook zijn dat ze helemaal niet gaan touren volgend jaar, we zullen zien.
denk gewoon dat ze wel geboekt zullen worden als ze in de buurt zijn
ben zelf ook geen fan, heb vorig jaar hele show gezien maar was er niet zo van onder de indruk.
 
Laatst bewerkt:

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Hierbij nog even mijn voorlopige planning, wordt een druk weekend. Gelukkig dit keer de zondag de meest rustige dag, vorig jaar was de zondag juist mijn drukste dag dat is niet ideaal.

Donderdag:

Molybaron

Beast in Black
Orbit Culture
Spiritbox
Escape the fate
Tom Morello? als hij Killing in the name als laatste nummer speelt pak ik wellicht alleen dat nummer even mee.
Epica > The Raven Age (jammer, The Raven Age nog nooit gezien maar Epica is te goed om te skippen)
Papa Roach van een afstandje, energie opwekken voor mijn 2 hoogtepunten van de dag:
Arch enemy
Motionless in white > Alter Bridge
(Deze clash doet nog steeds het meest pijn van alles)
Ghost (zit nog te denken om langs te wippen bij My Dying Bride of Sick of it all)
As I lay dying.
GNR, tweede helft kijken op een afstandje

Vrijdag:

Blind Channel (als ik op tijd op het terrein ben, is geen must)
Stukje Saltatio Mortis
Any given day
Landmvrks
Fever 333

stukje Blackgold
Airbourne
Finntroll
The Amity Affliction
Ice Nine Kills

Delain
Disturbed
Gojira > Hollywood undead
twijfelmomentje nog, ik ga Gojira absoluut niet missen maar twijfel of ik eerst nog een stukje hollywood undead mee pak.
Machine head

Zaterdag:
Vended
Skindred
I prevail
The Ghost Inside

Stukje Draconian mee pakken als het lukt
In Flames op een afstandje
Architects
Rancid op een afstandje
Korplikaani
Parkway Drive
Slipknot

Zondag:


Paledusk (als ik er op tijd bij ben)
Polaris
Bloodywood

Deathstars
Avatar
Three days grace
The Halo Effect
Hollywood vampires
Eluveitie
Motley Crue/Billy Talent. Geen idee nog. Zal van de groep afhangen ook.
Ik ga vrijdag en zaterdag en zie veel gelijkenissen tussen onze lijstjes! Geen Pantera zie ik? Phil Anselmo heeft zijn reputatie niet mee natuurlijk, en vind het zelf ook vreemd om het Pantera te noemen als de helft van je band er niet meer is (en hier waarschijnlijk niet aan mee had gedaan). Het is zijn goed recht om Pantera nummers te spelen, maar had het dan anders genoemd, iets met ... Play Pantera ofzo. Maar eerlijk is eerlijk, mijn nieuwsgierigheid wint het van deze bezwaren en ik ga dus wel kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Op deze website staat het een en ander aan gemenetelijke informatie omtrent Graspop, wellicht dat mensen het leuk vinden om te lezen
https://www.dessel.be/reglement-ambulante-handel-graspop
Bij onderstaande powerpoint staan wat plattegrondjes van de omgeving, met de locatie van de parkeerplaatsen etc:
1682512020853.png
1682512034390.png
1682512063695.png
Ik ken de omgeving/plattegrond van vorig jaar niet goed genoeg om te zien of hier iets aan veranderd is, of dat het exact hetzelfde is als vorig jaar, maar wellicht dat iemand anders er nog interessante informatie uit kan halen.

Bron van de afbeeldingen:
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.205
7.459
Ik ga vrijdag en zaterdag en zie veel gelijkenissen tussen onze lijstjes! Geen Pantera zie ik? Phil Anselmo heeft zijn reputatie niet mee natuurlijk, en vind het zelf ook vreemd om het Pantera te noemen als de helft van je band er niet meer is (en hier waarschijnlijk niet aan mee had gedaan). Het is zijn goed recht om Pantera nummers te spelen, maar had het dan anders genoemd, iets met ... Play Pantera ofzo. Maar eerlijk is eerlijk, mijn nieuwsgierigheid wint het van deze bezwaren en ik ga dus wel kijken.
Ja, ik heb nooit echt iets met Pantera gehad dus is niet vanwege politieke redenen ofso.
Ik vind Korplikaani altijd wel een leuk feestje dus wellicht dat ik daar heen ga als ik genoeg energie heb. wil namelijk wel echt een mooi plekje vooraan hebben bij Parkway Drive en Slipknot. Anders is op de tribune uitrusten met Pantera op de achtergrond ook nog wel een optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
406
575
Op deze website staat het een en ander aan gemenetelijke informatie omtrent Graspop, wellicht dat mensen het leuk vinden om te lezen
https://www.dessel.be/reglement-ambulante-handel-graspop
Bij onderstaande powerpoint staan wat plattegrondjes van de omgeving, met de locatie van de parkeerplaatsen etc:
Bekijk bijlage 4723
Bekijk bijlage 4724
Bekijk bijlage 4725
Ik ken de omgeving/plattegrond van vorig jaar niet goed genoeg om te zien of hier iets aan veranderd is, of dat het exact hetzelfde is als vorig jaar, maar wellicht dat iemand anders er nog interessante informatie uit kan halen.

Bron van de afbeeldingen:
Vorig jaar zag het er zo uit :

gmm22festivalplan.jpg



Op het eerste zicht dus niet veel veranderd?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Op deze website staat het een en ander aan gemenetelijke informatie omtrent Graspop, wellicht dat mensen het leuk vinden om te lezen
https://www.dessel.be/reglement-ambulante-handel-graspop
Bij onderstaande powerpoint staan wat plattegrondjes van de omgeving, met de locatie van de parkeerplaatsen etc:
Bekijk bijlage 4723
Bekijk bijlage 4724
Bekijk bijlage 4725
Ik ken de omgeving/plattegrond van vorig jaar niet goed genoeg om te zien of hier iets aan veranderd is, of dat het exact hetzelfde is als vorig jaar, maar wellicht dat iemand anders er nog interessante informatie uit kan halen.

Bron van de afbeeldingen:
Van zo'n kaartje valt pas op hoeveel verschillende parkings er zijn! Vorig jaar stond ik elke dag op P6, stiekem toch best een grafeind lopen hoor haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.564
4.488
Wie gaan er naar Rancid dan? Nooit live gezien, sterker nog, ik ken eigenlijk alleen Time Bomb, maar volgens mij kunnen die ouwe punkers er nog steeds wel een leuk feestje van maken.
Ik ga zeker een deel zien en dan afhankelijk van hoe goed ze nog zijn naar Solstafir of niet
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.041
Wie gaan er naar Rancid dan? Nooit live gezien, sterker nog, ik ken eigenlijk alleen Time Bomb, maar volgens mij kunnen die ouwe punkers er nog steeds wel een leuk feestje van maken.
Ik wel denk ik. Lekker rammen.

Ps. Neem the Chats ook mee als Rancid je ding is.
 
  • Leuk
Waarderingen: diaan

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.653
5.124
Hier hadden we het enkele weken geleden nog over.
Check deze post van @Dr. Hannibal voor een mooi overzichtje van de oude en nieuwe situatie:
https://forum.festileaks.com/threads/graspop-metal-meeting-2023.1056/post-310105
Over het hoe en waarom heb ik ook nog een post geplaatst:
https://forum.festileaks.com/threads/graspop-metal-meeting-2023.1056/post-310203

Op het oude terrein staat nu dus bezoekerscentrum Tabloo van het NIRAS, goed te zien op de plaatjes van @Loek123.
Ook te zien is dat het oude terrein nu nog steeds voor een groot deel in gebruik is door GMM in de vorm van parkeerplaatsen en de crew camping.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken