Met Marduk is het voor mij op 15/16 jarige leeftijd allemaal mee begonnen voorheen was ik top40 en jaren 80 rock vanuit me ouders.Mooi om de altijd schaarse black metal in de spotlight gezet te zien worden.
Ben je al bekend met Marduk en Watain @Dr. Hannibal ?
Mocht je het nog niet kennen: beide bands hebben een aantal (zeer) sterke platen die passen bij de stijl van Noctem. Helaas is de time table voor deze bands uiterst ongelukkig, dus zelfs ik als groot fan sla het waarschijnlijk over deze keer. Mocht je tips willen hebben dan help ik je graag op weg!
Totdat ik opeens een Marduk cd kreeg van de toenmalige partner van me moeder en die zei:
Jong, zet deze eens op. Maar wel ook het volume op standje 100 erbij!
Dus ik volgde braaf en alles daarna was ZWART! Zwarte Zeare Metalen and I loved it!
Daarna paar jaren X-Mass Metal Fest in de 013 gepakt en man, man, man, wat heb ik daar voor bands voorbij zien komen! Bands welke nu allemaal een status hebben, hadden met kerst niks beters te doen dan Tilburg
Enige band die ik door toedoen van pech en andere pech ALTIJD heb moeten missen: Marduk!
Ik zal je zeggen dat ik die op GMM'23 ab-so-luut niet ga missen !
Mijn lijf wil ondertussen, 24 jaar later, helaas geen moshpits meer, maar daardoor ga ik niet minder hard van ze genieten!
Ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft, maareh:
Hebben jullie er ook zo'n zin in om weer die wei op te mogen gaan?!