Graspop Metal Meeting 2023

Yes for the entire 2022 festival.
It's pretty simple, really: I don't drink alcohol and just went to the water stations instead of buying beer. It was way too hot to drink anyway.
But even if that weren't the case - the Camping Boneyard is pretty small compared to the Wacken Campground for example. Going to your tent and having a beer or a snack isn't that time-consuming.
I was on a bulking phase during the festival, so I brought around 20 cans of beef stew (800g each). Pretty enjoyable snack, doesn't even need to be cooked. Had 5 of those each day alongside some instant rice.
Easy.
I'm surprised you even used 20 coins when you had to eat 5 cans a day!

Nog even de HD versie van de poster met podium indeling, uit het nieuws artikeltje van vandaag op de website. Best een plaatje zo. En stukken betere resolutie dan mijn screenshotje van eerder :)

631c37a1d9977c6196cf9907df05d38eabaef1d4.jpg

Zo, heb ook even mijn clashfinder ingevuld voor de dagen waarop ik ga: https://clashfinder.com/s/graspop2023timetable/?user=InsaniTiny&
De enige echt vervelende clash voor mij is Three Days Grace met Helmut Lotti. Lotti lijkt me één groot feest, en heel uniek natuurlijk ook. Maar Three Days Grace is echt sinds mijn tienertijd al een favoriet... Ik moet nog gaan beslissen wat ik daar doe.

Carpenter Brut leek me ook heel interessant om naartoe te gaan, maar die zit echt midden tijdens GnR, dus die sla ik maar over.
Edit: Tenzij GnR inmiddels echt poep klinkt natuurlijk, dan ga ik met alle plezier een tent in. Ik heb nog vervelende herinneringen aan een optreden van Whitesnake waarbij de zanger werkelijk geen enkele noot raak zong...

Hier ben ik helemaal voor! Afgezien van de wall of death dan, ik film jullie wel terwijl jullie los gaan :ROFLMAO:
Wel filmen met een GoPro dacht ik🤭

Hulde aan Bloodstock festival en hun youtube kanaal. Ik kom ze opvallend vaak tegen met goede en complete registraties van festival optredens van bands die dit jaar op Graspop staan, en het toeval wil dat ze juist vanavond het optreden van Noctem van vorig jaar online gezet hebben! Dat komt goed uit, want ik ben mij net serieus aan het inluisteren voor ze, nu ik weet dat ik tijd ga hebben om ze te zien. Het klonk al interessant op een eerste luisterbeurt eerder, nou, die verwachting zijn ze keihard aan het waarmaken voor mij.

Afijn, hier de show, spreekt voor zich denk ik:

En hier een top nummer van ze, inclusief bijpassende video clip. Die trage breakdown in het midden, terwijl in de clip een kruis de zee in gedragen wordt, holy shit deze gasten begrijpen hoe je black metal maakt naar mijn smaak:

Zaterdag om 12:45 dus te zien als Marquee opener, gaat lekker wakker worden zijn daar!

Antimatter post op facebook zelfs een speciale "heavier" playlist voor Graspop en Mystic.
Dus we gaan verwend worden :)

Rehearsals are already underway for these two great festivals Graspop Metal Meeting and Mystic Festival ... plus there's a playlist up at
https://open.spotify.com/artist/2k4duorvZ5lTq33ljpT0sc exploring the heavier side of Antimatter.

Bekijk bijlage 4675
Super dit!! Weet ik precies welke 13 nummers in mijn playlist belanden. Gelukkig veel favorieten waarondet Paranova en Can of Worms. Wat een optreden wordt dit mensen!

Hulde aan Bloodstock festival en hun youtube kanaal. Ik kom ze opvallend vaak tegen met goede en complete registraties van festival optredens van bands die dit jaar op Graspop staan, en het toeval wil dat ze juist vanavond het optreden van Noctem van vorig jaar online gezet hebben! Dat komt goed uit, want ik ben mij net serieus aan het inluisteren voor ze, nu ik weet dat ik tijd ga hebben om ze te zien. Het klonk al interessant op een eerste luisterbeurt eerder, nou, die verwachting zijn ze keihard aan het waarmaken voor mij.
De festivals die live shows op youtube zetten is inderdaad heel fijn. onder andere resurrection, summer breeze, bloodstock, hellfest en wacken doen dat en dat zijn videos die ik vaak kijk als ik me ga inluisteren in bands voor Graspop.

Toevallig deze avond een show van orbit culture gekeken van bloodstock

Noctum ga ik ook nog checken aangezien die spelen op 1 van de weinige gaatjes die ik nog heb op die zaterdag.

Is wel heel fijn om je verder te kunnen verdiepen in bands waarvan je weet dat je ze ook echt kan zien. vanavond veel genoten van Orbit Culture

Afijn, hier de show, spreekt voor zich denk ik:

En hier een top nummer van ze, inclusief bijpassende video clip. Die trage breakdown in het midden, terwijl in de clip een kruis de zee in gedragen wordt, holy shit deze gasten begrijpen hoe je black metal maakt naar mijn smaak:

Zaterdag om 12:45 dus te zien als Marquee opener, gaat lekker wakker worden zijn daar!
Mooi om de altijd schaarse black metal in de spotlight gezet te zien worden.
Ben je al bekend met Marduk en Watain @Dr. Hannibal ?
Mocht je het nog niet kennen: beide bands hebben een aantal (zeer) sterke platen die passen bij de stijl van Noctem. Helaas is de time table voor deze bands uiterst ongelukkig, dus zelfs ik als groot fan sla het waarschijnlijk over deze keer. Mocht je tips willen hebben dan help ik je graag op weg!

Wie en waarom moesten er ookalweer in de wall of death? Ik zit momenteel nog met gekneusde ribben. Hopelijk mag ik aan mijn plicht voldoen middels dat bijwonen van Mimi haar optreden :p
Volgens mij hebben we met z'n allen teveel "vandaag is de dag" gezegd

Edit: of verkeerde voorspellingen gedaan! Dan werd je ook veroordeeld tot wall of death

Users who are viewing this thread