Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
Waren er bij de afzonderlijke headline bekendmakingen signalen vooraf?

Bij de droo van 100 namen was de website er even uit, als ik me goed herriner. Maar bij de afzonderlijke namen weet ik het niet meer.
Nee volgens mij viel dat ook wel mee. Maar vaak waren andere festivals dan al acts aan het aankondigen of waren er al wat hints van aankondigingen. Nu niks..
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Waren er bij de afzonderlijke headline bekendmakingen signalen vooraf?

Bij de droo van 100 namen was de website er even uit, als ik me goed herriner. Maar bij de afzonderlijke namen weet ik het niet meer.
Mötley Crüe and Def Leppard updated the tour dates on their websites around 20 minutes early.

The Gojira announcement was teased by someone in this forum (Jimmy probably).

The Slipknot and Parkway Drive announcements both leaked a day early. However, the history segment on the website has been fixed it seems, so no more leaks.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.435
Mötley Crüe and Def Leppard updated the tour dates on their websites around 20 minutes early.

The Gojira announcement was teased by someone in this forum (Jimmy probably).

The Slipknot and Parkway Drive announcements both leaked a day early. However, the history segment on the website has been fixed it seems, so no more leaks.
Nikki Sixx also tweeted out a hint, a day prior to the announcement. It was a bit obvious that one.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Is er geen mogelijkheid dat er een Amerikaanse band later op de avond hun tour bekend maakt, zoals het geval was bij Download bij Metallica? #waarblijvendie
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Guns n roses
Bring Me The Horizon

Lamb of God
Alter Bridge
Porcupine Tree
Uriah heep
Generation Sex
Coheed & Cambria
Riverside
Vended
Northlane
King Buffalo
Birds In Row
British Lion
Amaranthe
Harakiri For The Sky
MØL
Nightfall
Municipal Waste
Code Orange
Brutus

+3 red bull bandjes

voila compleet
Hiervoor sta ik haast een nier voor af! Maar ik denk dat we verwachtingen wel een stuk moeten verlagen. De laatste worp zijn meestal een deel redelijk onbekende bands met 1 of 2 bands die nog moesten wachten door een concert die geplanned stond.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
Hiervoor sta ik haast een nier voor af! Maar ik denk dat we verwachtingen wel een stuk moeten verlagen. De laatste worp zijn meestal een deel redelijk onbekende bands met 1 of 2 bands die nog moesten wachten door een concert die geplanned stond.
ja natuurlijk, maar dromen mag nog momenteel
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ja natuurlijk, maar dromen mag nog momenteel
Northlane zou ik wel heel fijn vinden, alter bridge verwacht ik ook wel. En dan misschien nog 1 verrassing maar eerlijk gezegd, als porcupine tree of generation sex er gingen staan dan waren die al aangekondigd.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
I'm super confused about their tour plans. As of today they have announced three euro shows only: Hellfest, Outbreak UK and Jera On Air.
Maybe they'll be support act for some big tour? Pantera or Slipknot perhaps? Corey is a big fan...

Graspop should be an obvious choice, since they canceled their 2022 appearance but no word on that so far.
 
Laatst bewerkt:

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Great photoshop or great workout plan?
The tour starts in just five days, let's see how Vince' voice holds up.

FB_IMG_1675704597223.jpg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.375
Is er geen mogelijkheid dat er een Amerikaanse band later op de avond hun tour bekend maakt, zoals het geval was bij Download bij Metallica? #waarblijvendie
Dit was Metallica die mee ging met de tijd van Download hun aankondiging, en niet andersom.

Maar goed het zou inderdaad kunnen dat gmm mee gaat met de aankondiging van GNR inderdaad, en dat ze op een andere tijd aankondigen als normaal.
Guns n roses
Bring Me The Horizon

Lamb of God
Alter Bridge
Porcupine Tree
Uriah heep
Generation Sex
Coheed & Cambria
Riverside
Vended
Northlane
King Buffalo
Birds In Row
British Lion
Amaranthe
Harakiri For The Sky
MØL
Nightfall
Municipal Waste
Code Orange
Brutus

+3 red bull bandjes

voila compleet
geef mij maar BMTH en Lamb of god, dan ben ik tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken