Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
I'm super confused about their tour plans. As of today they have announced three euro shows only: Hellfest, Outbreak UK and Jera On Air.
Maybe they'll be support act for some big tour? Pantera or Slipknot perhaps? Corey is a big fan...

Graspop should be an obvious choice, since they canceled their 2022 appearance but no word on that so far.
There seems to be a leak on Code Orange's Spotify.
Apparently there are some headline shows to be announced very soon, they allegedly go on sale on Thursday. The announcement could coincide with Graspop's?

IMG_20230206_201719.jpg
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Zouden ze een tour aankondigen ineens? En zouden ze de ontbrekende headliner zijn? Of misschien het eerste Graspop 2024 gerucht?
En indien ze inderdaad gaan touren, wie zou dan de zang van C.B. op zich nemen? (mijn gok, de zanger van Architects)
Ik hoop dan wel op een setlist anno Live In Texas
 
  • Leuk
Waarderingen: Wardibal

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Zouden ze een tour aankondigen ineens? En zouden ze de ontbrekende headliner zijn? Of misschien het eerste Graspop 2024 gerucht?
En indien ze inderdaad gaan touren, wie zou dan de zang van C.B. op zich nemen? (mijn gok, de zanger van Architects)
Ik hoop dan wel op een setlist anno Live In Texas
Als ze terug gaan touren zal het nooit met Sam Carter zijn, ik zie niet in hoe ze het gaan doen met iets anders dan een Amerikaan laat staan iemand die chester niet heeft gekend. Ik zou dan eerder aan Derek whibley van sum41 gaan denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.470
2.957
M. Shadows vind ik ook wel een kandidaat ervoor.
Ik denk niet dat we ze in 2023 hoeven te verwachten. Logischer is om dan eind 2023 in de VS een tour(tje) te doen en dan 2024 Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.470
2.957
Geloof het eigenlijk niet dat ze gaan touren ik zou het echt geweldig vinden maar het zal wel een stuk minder zijn waarschijnlijk want chester is wel uniek
Inderdaad. Maar net als met Queen zou het wel kunnen. Zolang de zanger maar niet probeert om Chester te vervangen, want dat is onmogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.470
2.957
Linkin park zou sowieso meer een Werchter dingetje zijn lijkt me? Al zou ik het zelf geweldig vinden.
Er gaan hardnekkige geruchten dat Linkin Park voor Graspop zou zijn geweest het jaar na de laatste passage op Rock Werchter. Totdat drie weken na die passage.....
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.626
Linkin park zou sowieso meer een Werchter dingetje zijn lijkt me? Al zou ik het zelf geweldig vinden.
Mja, wellicht. Maar als hele grote metalbands als LP, Tool en SOAD volgende zomer allemaal beschikbaar zijn voor festivals dan kan Werchter ze nooit allemaal afpakken en hebben wij dikke kans op minimaal één unieke headliner voor Graspop. Dus laat al die bands maar tegelijk een Europese festivaltour doen. :)
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
120
387
Linkin Park zal altijd mijn lievelingsband zijn, door hun ben verliefd geworden op rock/metal. Hoe hard ik het ook hoop dat ik ze ooit live kan zien, denk ik niet dat dit nog gaat gebeuren. Maarja de resterende bandleden zijn muzikanten, je gaat me niet zeggen dat het niet kriebelt om terug te touren. Tis gewoon raar zonder Chester.
Vind het echt k*t dat ik ze nooit live heb gezien :(
De teaser voor hun nieuwe song klinkt goed, ben al blij met nieuwe LP muziek 🥰
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Of Linkin Park meer een Werchter band is dan een Graspop band: hangt wat af van de songkeuze vind ik. Ik zelf hoop heel hard op een setlist anno Live In Texas (als ze ooit nog spelen) zoals ik reeds zei. Alles na Minutes To Midnight moet echt niet voor mij. Als ze daarmee afkomen dat Werchter ze dan maar boekt. Anders welkom wat mij betreft op Graspop. Ook als het een mix zou zijn. Kan natuurlijk ook zijn in België dat ze een zaal aandoen in Brussel of Antwerpen. Als (ALS) ze al gaan touren natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: WOOOSH en PreFXDesigns

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.626
Linkin Park zal altijd mijn lievelingsband zijn, door hun ben verliefd geworden op rock/metal. Hoe hard ik het ook hoop dat ik ze ooit live kan zien, denk ik niet dat dit nog gaat gebeuren. Maarja de resterende bandleden zijn muzikanten, je gaat me niet zeggen dat het niet kriebelt om terug te touren. Tis gewoon raar zonder Chester.
Vind het echt k*t dat ik ze nooit live heb gezien :(
De teaser voor hun nieuwe song klinkt goed, ben al blij met nieuwe LP muziek 🥰
Denk dat het voor veel van ons geldt, dat LP een gateway is gebleken naar de wereld van de metalmuziek. Ze genieten ook nog steeds een enorme populariteit, als ik hoor hoe hard hun liedjes mee worden gezongen bij de DJ sets in de Metaldome, of als er een coverband liedjes van hun speelt. Ik zou het ook zeker toejuichen als ze terug op tournee gaan. Ik vind dat ze het super netjes hebben gedaan na het overlijden van Chester. Ze hebben hem echt op alle mogelijke manieren geëerd. Zes jaar lang geen tours gedaan. En nu op een rustige manier nieuwe muziek gaan uitbrengen (spreekt ook in hun voordeel, dan ben je geen veredelde tributeband) en dan straks mogelijk weer op tour, met hopelijk een waardige vervanger van Chester. Zoals je zegt, die gasten zijn allemaal muzikanten in hart en nieren. Heel normaal als het op een gegeven moment weer gaat kriebelen.
 

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Zouden ze een tour aankondigen ineens? En zouden ze de ontbrekende headliner zijn? Of misschien het eerste Graspop 2024 gerucht?
Zijn we zo pessimistisch over de aankondigingen van 2023 dat we maar vast doorgaan naar 2024? 🙃
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken