Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.615
4.306
Ik ben ook de beroerdste niet... Hoe was het @Loek123? Zijn ze al headlinerwaardig?
BFMV speelde goed en strak, maar hebben me niet bepaald omver geblazen. Zie ze niet zo snel iets headlinen hier, ook geen Alcatraz. Het is een goede live band, en zijn veel van het 'niet lullen maar doorspelen' principe waar ik groot voorstander van ben net als jij. Toch zie ik zie niet verder groeien dan een logo bandje op een festival. Een vermakelijk bandje voor een uurtje in de namiddag, daar zal het wel bij blijven.

Jinjer vond ik een stuk beter. Speelde gewoon ontzettend goed. Heb ze in de afgelopen 8 maanden 3 keer gezien en dit was de beste performance (met hoe weinig ik naar concerten ga is dit verdomd veel, sinds graspop 1 festivaldag en 2 concerten bijgewoond) tatjana had een heel apart pakje aan (glow in the dark) dat ook wel de aandacht van het publiek trok. Jammer dat ze mijn favoriete nummer Teacher Teacher niet speelden. Veel mensen om me heen die duidelijk nog nooit van Jinjer hadden gehoord waren ook erg onder de indruk van de band.

Nog even over Atreyu. Paar weken geleden had ik er nog nooit van gehoord, maar gaan al een aardige tijd mee zag ik. Bestaan al 25 jaar zelfs. Had ze vantevoren geluisterd en klonk erg goed dus had er zin in. Helaas kregen ze maar 30 minuten speel tijd, en speelden ze maar 25 minuten. Als je dan van die 25 minuten ongeveer 5-10 minuten dom zit te lullen dat je bier wilt en nog een half nummer van Queen speelt, dan ben je bij mij wel af. De paar nummers die ze wel speelden klonken goed, maar daar kan ik niet zo veel mee. Erg jammer.

Jamel

Geliefde act
26 jun 2019
1.404
3.534
BFMV speelde goed en strak, maar hebben me niet bepaald omver geblazen. Zie ze niet zo snel iets headlinen hier, ook geen Alcatraz. Het is een goede live band, en zijn veel van het 'niet lullen maar doorspelen' principe waar ik groot voorstander van ben net als jij. Toch zie ik zie niet verder groeien dan een logo bandje op een festival. Een vermakelijk bandje voor een uurtje in de namiddag, daar zal het wel bij blijven.
Was niet bij dit concert, maar ik ben het hier wel mee eens. Prima band, met leuke, herkenbare songs. Maar voor mijn gevoel hangen ze al een jaar of of 10 op hetzelfde niveau. De toevoeging van bassist Jamie Mathias heeft de band live wel heel erg goed gedaan, zodat Matt Tuck zijn stem wat minder hoeft te belasten. Maar inderdaad, precies wat je zegt: vermakelijke band voor in de namiddag op mainstage. En daar is overigens helemaal niets mis mee. Ik ga eigenlijk altijd wel weer kijken als ze op Graspop staan.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.509
6.266
Was niet bij dit concert, maar ik ben het hier wel mee eens. Prima band, met leuke, herkenbare songs. Maar voor mijn gevoel hangen ze al een jaar of of 10 op hetzelfde niveau. De toevoeging van bassist Jamie Mathias heeft de band live wel heel erg goed gedaan, zodat Matt Tuck zijn stem wat minder hoeft te belasten. Maar inderdaad, precies wat je zegt: vermakelijke band voor in de namiddag op mainstage. En daar is overigens helemaal niets mis mee. Ik ga eigenlijk altijd wel weer kijken als ze op Graspop staan.
Ja ik snap dit wel. Maar toch wil ik hun show wel eens op een plek zien waar het wat beter tot zijn recht zal komen. Ook een Gojira en in Flames vlammen minder in de middag op de mainstage. BFMV is de schemer of hoog in de Marque kan een hele andere show worden vermoed ik.

• Leuk
Waarderingen: BlackRamIndian

lenabeest

Nieuw lid
2 feb 2023
3
7
in Amerika kan ik het best geloven maar in Europa zijn die toch niet zo populair? laat staan populairder dan Disturbed
Dat zeg ik ook niet en ik zeg ook niet headliner maar het zou wel een toevoeging kunnen zijn. In mijn bescheiden mening zijn ze technisch goed en ik zou het graag nog eens live horen.

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.615
4.306
Dat zeg ik ook niet en ik zeg ook niet headliner maar het zou wel een toevoeging kunnen zijn. In mijn bescheiden mening zijn ze technisch goed en ik zou het graag nog eens live horen.
ik hoop het voor je, maar kans is natuurlijk wel klein voor bands die nog geen europese tour hebben aangekondigd aangezien we al in februari zitten

en welkom op het forum trouwens!

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
476
440
:( straks rond 14.00 weer een terugblik foto denk ik dan maar !
op naar volgende week ! geduld !

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
4.188
2.694
wow, billy gibbons vraagt zomaar eens 78 euro per ticket in cirque royal, nevermind dan maar. Dat heb ik er nu ook niet voor over

• Wow
Waarderingen: Cooman666

Jamel

Geliefde act
26 jun 2019
1.404
3.534
On my way to Hannover to see BMTH on the first night of their tour.
I might drop a short "review" after the show, this might be one of our final GMM headliners after all 😉
Enjoy the show!!

I have an idea that can earn you immortal status here on Festileaks forum: make a sign with the text 'Oli, are you headlining Graspop this year?'. Stand in front of the stage and everytime Oli gets close, point at the sign until he either nods or shakes his head. ;)

festivalryo

Dagopener
9 feb 2019
654
1.057
Enjoy the show!!

I have an idea that can earn you immortal status here on Festileaks forum: make a sign with the text 'Oli, are you headlining Graspop this year?'. Stand in front of the stage and everytime Oli gets close, point at the sign until he either nods or shakes his head. ;)
I thought I already had immortal status 😜
Also, this wouldn't work because I'll be in the most pit fighting some teenagers 😂

All jokes aside, thanks!

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken