Graspop Metal Meeting 2023

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Thundermother gaat verder met enkel de gitarist en alle andere leden zijn nieuw.
Nou dat gaat ineens lekker met de bands die komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.119
Thundermother gaat verder met enkel de gitarist en alle andere leden zijn nieuw.
Volgens mij al de 2e of 3e keer dat ze dat doen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.288
6.354
headliner? zijn die zo groot?
op wacken staan ze op de derde rij tussen amorphis en killswitch engage
Ja, vind ik ook onbegrijpelijk. Voor mijn gevoel is het een grote naam. En in tegenstelling tot generatiegenoten zijn zij ook nog actueel. Ze maken nog steeds nieuwe albums, die ook nog eens heel erg goed klinken. Normaal gezien zouden ze misschien niet als headliner komen, maar aangezien we nog weinig smaken over hebben voor die laatste twee plekken, lijkt het mij wel een optie. Denk dat veel mensen verrast gaan zijn hoe goed zij live klinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.403
6.955
Ja, vind ik ook onbegrijpelijk. Voor mijn gevoel is het een grote naam. En in tegenstelling tot generatiegenoten zijn zij ook nog actueel. Ze maken nog steeds nieuwe albums, die ook nog eens heel erg goed klinken. Normaal gezien zouden ze misschien niet als headliner komen, maar aangezien we nog weinig smaken over hebben voor die laatste twee plekken, lijkt het mij wel een optie. Denk dat veel mensen verrast gaan zijn hoe goed zij live klinken.

Uriah Heep staat in echt kleine zalen in Nederland, heb ze ooit eens gezien in De Pul in Uden. Dat is 400 man ofzo?
 
  • Wow
Waarderingen: Verwijderd lid 38434

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.041
10.119
Maandag of dinsdag Guns N’ Roses. Donderdag Bring Me The Horizon. Vrijdag de line-up compleet incl. poster en podiumindeling?

Dit is de week!
Zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben! Al verwacht ik BMTH in het combi pakketje maar goed. Komende week mogen we los
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
17
27
Laten we hopen op namen volgende week.
Heb nog geen tickets, ben nog aan het wachten op een paar namen die ik echt wil zien. Verlof is in ieder geval al aangevraagd en goedgekeurd.

Ook zou ik voor de eerste keer volledig alleen naar GMM gaan, zal ook weer een aparte ervaring zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

Gebruikers die dit onderwerp bekijken