Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.386
1.635
Deze week lijkt de week van Pukkelpop te worden. die gaan iedere dag één of meerdere namen droppen blijkbaar de rest van de week
Volgende week zal het worden voor Graspop dan lijkt me.

Die leak van Vended lijkt er trouwens wel op te duiden dat we volgende week niet alleen een headliner krijgen maar ook een pakketje? of is dat geen goede conclusie. ik hoop op 3 aankondigingen. 2 losse voor de headliners en een derde met klein pakketje en poster!
Hmm. Met dat de poster heel snel terug offline werd gehaald, staan we in principe terug bij af. Ze kunnen echt eender wanneer aan komen draven met dat laatste pakketje... :(

jamel

Support act
26 jun 2019
993
2.348
Zou fijn zijn als we volgende week weer wat krijgen. Ik vind de line-up nu al geweldig en heb nog maar twee wensen: Der Weg Einer Freiheit en een band die ik nu nog niet ken maar die zich na wat luisterbeurten op mijn mustsee lijst gaat plaatsen. En als het even kan allebei niet op die volle zaterdag.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
3.114
3.219
Zou fijn zijn als we volgende week weer wat krijgen. Ik vind de line-up nu al geweldig en heb nog maar twee wensen: Der Weg Einer Freiheit en een band die ik nu nog niet ken maar die zich na wat luisterbeurten op mijn mustsee lijst gaat plaatsen. En als het even kan allebei niet op die volle zaterdag.
vooral dat laatste, nog een must see op de zaterdag kan ik er niet bij hebben. doe maar op de zondag iets leuks graag :D

• Leuk
Waarderingen: jamel

wess

Campingartiest
30 jun 2021
82
48
Ozzy was idd booked for Graspop
I was planning a hell ride from Birmingham, including an overnight ferry, to get to Graspop Metal Meeting 2023.

Sad but travel plans suddenly made much easier. Farewell Ozzy. Refunds in 5 tickets will be a silver lining.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.986
2.378
I was planning a hell ride from Birmingham, including an overnight ferry, to get to Graspop Metal Meeting 2023.

Sad but travel plans suddenly made much easier. Farewell Ozzy. Refunds in 5 tickets will be a silver lining.
van waaar heb je dat?

Dr. Hannibal

Subheadliner
24 nov 2013
3.980
2.268

Damn. I really wouldn't have expected that. I assumed that the people in the business, so to speak, would be well aware of all his health issues over the last couple years. Let's hope they were and they have a solid backup plan indeed.

If we do still get GnR though, I do understand where the 4 days come from. GnR - Ozzy - Slipknot - MC/DL is a list to make your festival go XXL for. Even though I personally only really want to see Slipknot from that list, lol.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
3.114
3.219
lijkt me een heel sterk verhaal, die tour ging gewoon eindigen in birmingham. kan me echt niet voor stellen dat die op de planning stond voor festivals

EDIT: iedereen lijkt er automatisch van uit te gaan dat dit gerucht waar is? sinds wanneer is een random facebook groep een geloofwaardige bron? mis ik iets?

Dr. Hannibal

Subheadliner
24 nov 2013
3.980
2.268
Nee ik denk eigenlijk dat het gewoon weer terugkomt op BMTH. Zie die eigenlijk toch ook wel als een plan B headliner, zeker vergeleken met Ozzy. Of zouden anders wellicht MS2 afgesloten hebben, met Gojira als sub, en daar wat doorgeschoven? Ik vergeet ze graag maar alle tekenen blijven op BMTH wijzen voor mij.

Dr. Hannibal

Subheadliner
24 nov 2013
3.980
2.268
lijkt me een heel sterk verhaal, die tour ging gewoon eindigen in birmingham. kan me echt niet voor stellen dat die op de planning stond voor festivals

EDIT: iedereen lijkt er automatisch van uit te gaan dat dit gerucht waar is? sinds wanneer is een random facebook groep een geloofwaardige bron? mis ik iets?
Ach, het klinkt niet heel schokkend imo. Misschien is het complete onzin maar dan verlies je er nog niks aan. Hij gaat er niet staan, linksom of rechtsom. Fanfic kan ook entertainment zijn xD

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Somekindofdylan

Gouden Tip
26 jun 2022
364
332
Het is wel plausibel, heb het hier zelf ook al twee keer aangehaald. Maar ik zeg er ook wel meteen bij dat het bij mij om gokken gaat en ik geen 'inside info' heb. Het is vrij makkelijk iets dergelijks te claimen, want het kan nirt gecheckt worden

Gebruikers die dit onderwerp bekijken