Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals hierboven ook al aangegeven, hebben ze de poster kort nadien opnieuw aangepast.
Dit mocht dus nog niet gepubliceerd worden, omdat Graspop nog met de aankondiging moet komen... Te laat dus
Natuurlijk wisten we al wel dat Vended zou komen maar de bevestiging is heel fijn. De zaterdag wordt alleen een nog grotere puzzel zo. Ik verwacht dat ze als een van de eerste acts de mainstage komen slopen.
De GMM-medewerker die vandaag Festileaks-meeleesdienst heeft, is dus net in een stuip geschoten en heeft direct het management van Vended tot de orde geroepen... 😜
Trouwens blijkbaar wel al sinds 16 januari of vroeger een low tickets alert op de poster van HSB maar op de website van AB heb ik nooit gezien dat het bijna uitverkocht was terwijl ik dat bij Bury Tomorrow wel zag
Het is deze week de week van eigen kweek op alle grote radiostations van Belgie dus ik verwacht geen grote internationale namen.
Rock herk voegt elke dag een belgische naam toe aan hun affiche deze week.
En pukkelpop komt morgen met hun eerste namen.