Graspop Metal Meeting 2023

pidie

Playlistbediener
26 okt 2018
42
72
Zou me oprecht niks verbazen. Waarom zelf overal bovenop zitten als een forum vol fanatiekelingen dat gratis voor je doet?

Hoi Graspop stagiair met meelees dienst 👋🏼
Sorry ik zal het niet meer doorgeven;):ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Ban forum denk ik nu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: nog 66 pagina's te gaan

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.385
1.635
vreemd???

Vreemd??? Ik zie niks staan
Zoals hierboven ook al aangegeven, hebben ze de poster kort nadien opnieuw aangepast.
Dit mocht dus nog niet gepubliceerd worden, omdat Graspop nog met de aankondiging moet komen... Te laat dus :devilish:

• Leuk
Waarderingen: Paul!

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.128
5.401
Natuurlijk wisten we al wel dat Vended zou komen maar de bevestiging is heel fijn. De zaterdag wordt alleen een nog grotere puzzel zo. Ik verwacht dat ze als een van de eerste acts de mainstage komen slopen.

• Leuk
Waarderingen: jamel en Loek123

won666

Dagopener
17 mei 2019
538
475
Nu wel

Al staan er nog 16 beschikbaar op Ticketswap.
Trouwens blijkbaar wel al sinds 16 januari of vroeger een low tickets alert op de poster van HSB maar op de website van AB heb ik nooit gezien dat het bijna uitverkocht was terwijl ik dat bij Bury Tomorrow wel zag

saurus

Randprogramma
4 feb 2019
206
144
Het is deze week de week van eigen kweek op alle grote radiostations van Belgie dus ik verwacht geen grote internationale namen.
Rock herk voegt elke dag een belgische naam toe aan hun affiche deze week.
En pukkelpop komt morgen met hun eerste namen.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.968
2.353
ik vraag me toch echt af als we ons aan een plan C of plan D moeten verwachten voor de vrijdag.

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken