Graspop Metal Meeting 2023

Wat ik me wel nog steeds afvraag is waarom ze eerst effectief van plan waren om maar 3 dagen te doen, maar dan toch plots naar 4 dagen zijn gegaan. Dat gaan ze toch ook niet doen voor de eerste beste band?

Ik bedoel maar, op alle schermen vorig jaar was te zien ‘See you on 16-17-18 june’ ook in de App staat dat. Dus de 4de dag moet er toch zijn bijgekomen omdat een grote headliner heeft gemeld dat ze wouden komen maar dat enkel donderdag ging?!
Als je gewoon genoeg bands en headliners hebt voor 4 dagen dan moet daar toch niet iets extra speciaals tegenover staan? Er wordt hier echt te veel achter gezocht. Hellfest heeft Kiss als donderdag headliner (ja je kunt zeggen dat RATM daar misschien had gestaan, maar toch)

Los daarvan zou GNR alsnog wel een grote klapper zijn die de ticketverkoop een flinke boost zou geven.

Het verbaasd mij eigenlijk dat er nog een headliner boven Ghost komt, ik had verwacht dat die south stage headliner zouden zijn in 2023.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Spiritbox doet een zelfbevestiging voor Rock am Ring, misschien dat die een aankondiging gaan doen waar ook een headliner tussen zit die ook op Graspop staat?
Misschien wat vergezocht..

Spiritbox doet een zelfbevestiging voor Rock am Ring, misschien dat die een aankondiging gaan doen waar ook een headliner tussen zit die ook op Graspop staat?
Misschien wat vergezocht..
Kings of Leon lijkt me wat vergezocht ja. Rise Against zie ik wel naar Graspop komen (persoonlijk best graag zelfs) maar niet als headliner.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Rock Am Ring aankondiging. En ik word er niks wijzer van. Tenzij KIngs Of Leon opeens Graspop materiaal zou zijn 🤪😂

Spiritbox wel vaak op stap met zowel Ghost en BMTH. Die laatste zal nog wel opduiken als headliner.

Spiritbox wel vaak op stap met zowel Ghost en BMTH. Die laatste zal nog wel opduiken als headliner.
Ja daar kunnen we nu wel zeker van zijn samen met GnR. Een andere headliner zou dan alleen voor Graspop deze kant op komen en dat is volgens mij nog niet eerder vertoont.

Nooit. LB is nooit een headliner op Graspop. Kunnen er best staan, maar laatste keer stonden ze ook laat in de middag.
Limp Bizkit is in 2012 al headliner geweest. Ik vermoed ook van niet, maar wie gaat er nog headliner worden? Guns N Roses kan nog, maar voor de rest zijn er zoveel opties niet meer. En alle andere festivals hebben een quasi volledige line up!

Wel interessant dat Limp Bizkit in Juni nog in Europa is. die mogen van mij best langs komen. mijn eerste keer graspop was 2012 en vond het wel een vermakelijke headliner, gaven toen een betere show dan GNR en Ozzy & friends in ieder geval. Al verwacht ik ze niet opnieuw als headliner.

Evanescence staat hier ook erg laag op de poster trouwens, misschien dan nog wel een mogelijke sub voor Graspop.

Zijn Kings of Leon aangekondigd als headliner? En hoe zit het met Rise Agianst/Limp Bizkit? Ik neem aan dat hier nog een headliner bij komt?

Kings of leon zal misschien wel de paniek boeking zijn om RATM te vervangen? zoals RW dat was op pinkpop, rhcp op werchter en kiss op hellfest?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
BMTH en GnR worden de laatste twee headliners. Ik zie geen ander realistisch scenario. Alle andere bands die nog in de pot zitten zijn mooie namen maar geen headliners.
Ik hoop dat je gelijk hebt! BMTH als headliner/afsluiter lijkt me geweldig.

Het rijtje van grote namen die nog toegevoegd kan worden groeit.
Alter Bridge, Lamb of God, Evanescence, Limp Bizkit, Sum 41 zijn allemaal in de buurt.
Eventueel kan 1 of 2 van deze namen nog toegevoegd worden aan de vrijdag om deze nog sterker te maken, als BMTH daar als headliner zou staan.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread