Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
Headliner? Is die band zo groot? Heb er nog nooit van gehoord
Je hebt vast wel eens van de Misfits gehoord. Of een van de honderdduizend shirtjes ervan gezien. Is de frontman daarvan. Niet dat ik ze headliner zou maken, maar ik kan me voorstellen dat het een redelijk grote act is ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.113
'Quest and the Curse' en 'Beneath' zijn al gereleased met nieuwe zangeres. Klinkt nog steeds prima
Fijn dat Delain toch die doorstart heeft kunnen maken, een van de beste en meest succesvolle bands in het symphonic genre (na bands als Nightwish, Epica, Within Temptation).
Het leek er vorig jaar even op dat ze definitief ermee zouden stoppen, toen iedereen behalve Martijn Westerholt uit de band stapte, maar gelukkig heeft hij toch 4 'nieuwe' leden (van wie 2 ex-leden uit de beginjaren) weten te vinden om mee door te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.019
Ik ken Danzig ook niet. Mother herken ik wel een beetje, maar volgens mij wel in een andere uitvoering?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
2013 was Danzig subheadliner op de metaldag van de lokerse feesten, heeft sindsdien niets substantieel gedaan. Wel eigenlijk wel, misfits reünie net daarom dat Danzig solo nog minder Interessant wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Je hebt vast wel eens van de Misfits gehoord. Of een van de honderdduizend shirtjes ervan gezien. Is de frontman daarvan. Niet dat ik ze headliner zou maken, maar ik kan me voorstellen dat het een redelijk grote act is ja.
Ah thanks ja Misfits heb ik wel eens van gehoord.
Wilde trouwens niet zeggen dat een band niet groot is omdat ik niet van ze gehoord heb hoor, zo uitgebreid is mijn muziek kennis niet.
maar zou het niet eerder een marquee headliner zijn of schat ik ze dan verkeerd in?
Ik weet niet wat de capaciteit van Mystic festival is maar dit jaar waren Opeth en Mercyful fate daar headliners en die stonden op Graspop in de Marquee.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
2013 was Danzig subheadliner op de metaldag van de lokerse feesten, heeft sindsdien niets substantieel gedaan. Wel eigenlijk wel, misfits reünie net daarom dat Danzig solo nog minder Interessant wordt.
En denderend was dat optreden in Lokeren ook zeker niet. Heeft toen 3-4 keer de show stilgelegd omdat hij geen goed geluid in zijn monitors kreeg, om vervolgens uit frustratie een kwartier te vroeg te stoppen.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Iggy pop heeft eerder hellfest geheadlined.
Ze touren nu ook...dus gmm zou kunnen...maar liever niet...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.929
Iggy pop heeft eerder hellfest geheadlined.
Ze touren nu ook...dus gmm zou kunnen...maar liever niet...
Liever niet als headliner nee. Beetje zelfde categorie als Danzig denk. Zou hem zelf wel willen zien, hoorde dat hij recent in de grote zaal van Tivoli erg goed was.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Hij pakte de intercity vanaf Rotterdam geloof ik, volgens mij was er een trein ergens op het traject uitgevallen waardoor je dan weer lang moet wachten enzo.

Het klinkt eigenlijk alsof hij gewoon pech had haha. Met de auto zal het wel sneller zijn maar goed, die heb ik niet, en stuur mijn vrienden liever vooruit dan dat ik ze laat wachten. Ik ga er nog eens op kauwen. Dank voor de tips! :)
Tot Antwerpen zeker? Normaal rijden die om het uur. Andere optie is een Flixbus if you ask me. Rotterdam tot Antwerpen of Brussel en daar trein Mol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken