Graspop Metal Meeting 2023

MortalisVictrix

Campingartiest
27 okt 2022
54
126
Niks zo lekker als gewoon in je eigen bedje slapen na een festivaldag! Haal daar toch meer mee uit de festivalervaring dan met een slaaptekort op de camping te zitten.
Voor mij is de camping toch echt wel 50% de ervaring.
Brakkig bedje, minimale luxe en diehard overleven met bier en duct tape.

Ik waardeer de luxe van een huis zoveel meer na een weekendje Graspop 😂
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.518
7.146
Voor mij is de camping toch echt wel 50% de ervaring.
Brakkig bedje, minimale luxe en diehard overleven met bier en duct tape.

Ik waardeer de luxe van een huis zoveel meer na een weekendje Graspop 😂

100% water uit de gratis drinkwaterpunten en een eigen bed. Heel het weekend vol energie totdat je zoveel hebt gestaan dat je niet meer kan staan!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.626
3.220
Lang leve je drukste periode op het werk hebben eind juni met deadline begin juli. Die donderdag en vrijdag zijn al pittig om verlof te nemen, dus maandagvoormiddag is de maximum dat ik erbij kan nemen. Een beetje slaap is dus essentieel om het leven daarna aan te kunnen.
Ook al probeer ik toch wat coverbands mee te nemen want dat is daar vaak zo'n toffe sfeer, het is soms toch een beetje afwegen. Tool heb ik halverwege gestaakt omdat ik helemaal op was, ondanks de topshow heb ik dan maar verder genoten van de muziek op weg naar mijn tent. Bon Jovi coverband zijn we een paar nummers gaan zien en dan toch ook maar wijselijk gaan slapen. 't is toch telkens weer een uitputtingsslag, zeker met de uitbreiding naar 4 dagen.

Alcatraz zit op dat vlak in een veel betere periode.

Ohh en brakkig bedje doe ik niet aan mee. Een goeie, dikke luchtmatras is mijn persoonlijke festival-luxe!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.431
2.891
Hahaha, tja... Ik moest en zou Devin Townsend zien op zaterdag, was het enige dat me echt een must-see was.
Finaal doorheen gedronken op de camping, want het was gezellig....

Hoort er bij, kerel is nog niet op rollator niveau dus ik kom m vast nog tegen.
Devin Townsend staat 3 maart in de 013 Tilburg!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.487
Devin Townsend staat 3 maart in de 013 Tilburg!

Jullie moeten hier met z'n allen echt meer gebruik van maken... Vragen over concerten en weet ik het wat komen hier veel te vaak voorbij, terwijl er gewoon een prachtig topic voor is (vind ik zelf dan).
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.350
6.529

Jullie moeten hier met z'n allen echt meer gebruik van maken... Vragen over concerten en weet ik het wat komen hier veel te vaak voorbij, terwijl er gewoon een prachtig topic voor is (vind ik zelf dan).
Dus jij stelt voor dat we uit onze metalbubbel komen en ons onder het normale volk gaan begeven....? :oops:



;)
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
528
725

Jullie moeten hier met z'n allen echt meer gebruik van maken... Vragen over concerten en weet ik het wat komen hier veel te vaak voorbij, terwijl er gewoon een prachtig topic voor is (vind ik zelf dan).
Sorry, we moeten die 666 pagina's echt wel halen... Schijnt dat Metallica dan aangekondigd zal worden.
 

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Kan ik hier een workshop voor krijgen?

Ik ga meestal ook wel door tot aan de coverbands of DJ Carl op zondagnacht, tenslotte kan je dan nog steeds van 5a6 uur tot een uur of 11 slapen en op zo'n camping word ik dan wel vanzelf wakker, al dan niet door een brandende zon.

Maandag en dinsdag daarna ben ik wel een wrak.
Dit dacht ik dus ook. Vorig jaar geregeld de metaldome uitgespeeld (Bizkit Park, geen schaamte :love:), zo rond 5u in de tent, wakker worden tussen 11 en 12, da's gewoon een prima nacht slaap. Om mysterieuze redenen slaap ik op festivals ook vaak beter dan thuis...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken