Graspop Metal Meeting 2023

Ben benieuwd of Hellfest vandaag met een headliner komt voor hun zaterdag of zondag die nog nergens anders is aangekondigd. Dan hebben we dikke kan dat dit één van de overgebleven Graspop headliners is. Ik begin het wel met de dag vreemder en vreemder te vinden dat we twee headliners missen.

Ik sta in dubio. Moet ik nou hopen dat de vrijdag-headliner goed is of niet naar mijn smaak? Ik wil Meshuggaaaaah ook weleens zien namelijk. En aangenomen dat Graspop zoals een andere forumgebruiker (ik weet niet meer wie, maar dank voor de mooie woorden) geen misdaad tegen de mensheid zal plegen, staat Meshuggah gelijk met de South-headliner en niet met Gojira.

Ben benieuwd of Hellfest vandaag met een headliner komt voor hun zaterdag of zondag die nog nergens anders is aangekondigd. Dan hebben we dikke kan dat dit één van de overgebleven Graspop headliners is. Ik begin het wel met de dag vreemder en vreemder te vinden dat we twee headliners missen.
Langs de andere kant moet de volledige Line up nog niet bekend zijn hé… Het is nog steeds maar 14 december.

hoe laat verwachten we?
Neem 16 uur, dan zijn de socialmedia managers van Metallica wakker 🤭

• Haha
  • Winning
Waarderingen: festivalryo en Jamel
Paaspop is wel een gaaf festival, alleen vind ik de line-up dit jaar nog wat mager.
Het is in Noord-Brabant, wat ik een beetje zie als de fusie tussen België en Nederland.
De geest van Vader Abraham toch maar op GMM plaatsen in de Metaldome als afsluiter?:eek:

• Haha
Waarderingen: Simoni
Ik sta in dubio. Moet ik nou hopen dat de vrijdag-headliner goed is of niet naar mijn smaak? Ik wil Meshuggaaaaah ook weleens zien namelijk. En aangenomen dat Graspop zoals een andere forumgebruiker (ik weet niet meer wie, maar dank voor de mooie woorden) geen misdaad tegen de mensheid zal plegen, staat Meshuggah gelijk met de South-headliner en niet met Gojira.
Ha dat was ik en voel met je mee! De headliner van de vrijdag zal ik inderdaad zo goed als zeker niet gaan zien vanwege Meshuggah dus ja. Iets wat ik niet perse hoef te zien zoals Avenged Sevenfold is dikke prima dus.

Ik zou "For All We Know" ook wel eens op GMM willen zien.
Dit jaar zal het hem niet worden, wat Ruud Jolie is met Within Temptation aan het touren.

Ik zou "For All We Know" ook wel eens op GMM willen zien.
Dit jaar zal het hem niet worden, wat Ruud Jolie is met Within Temptation aan het touren.
In de categorie "zou ik nog wel eens op GMM willen zien maar gaat hem dit jaar niet worden" kunnen we nog wel ff doorgaan natuurlijk :LOL:

• Leuk
Waarderingen: HerveBe

Users who are viewing this thread