Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
Bob Schoemaeckers? Nee er zit wel meer volk achter.
geen idee wie. ik herinner me gewoon nog dat ik met iemand van alcatraz aan het spreken was en dat die me zei: "de programmator van graspop is niet echt fan van metalcore", ik haal daaruit dat er maar 1 is maar ik kan natuurlijk helemaal fout zitten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.827
12.164
geen idee wie. ik herinner me gewoon nog dat ik met iemand van alcatraz aan het spreken was en dat die me zei: "de programmator van graspop is niet echt fan van metalcore", ik haal daaruit dat er maar 1 is maar ik kan natuurlijk helemaal fout zitten.
Schijnt ook dat ze maar vijf mensen hebben die aan het festival werken. Eentje voor de programmering, eentje voor het eten, eentje voor het drinken, eentje voor backstage en eentje voor de podia. Die laatste zet ze trouwens allemaal zelf op in z'n eentje ;)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.983
Schijnt ook dat ze maar vijf mensen hebben die aan het festival werken. Eentje voor de programmering, eentje voor het eten, eentje voor het drinken, eentje voor backstage en eentje voor de podia. Die laatste zet ze trouwens allemaal zelf op in z'n eentje ;)
Kunnen ze geen zesde aannemen om mijn tent op te zetten?
 
  • Haha
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Schijnt ook dat ze maar vijf mensen hebben die aan het festival werken. Eentje voor de programmering, eentje voor het eten, eentje voor het drinken, eentje voor backstage en eentje voor de podia. Die laatste zet ze trouwens allemaal zelf op in z'n eentje ;)
Vandaar dat er geen affiche is :( Niemand staat in voor de marketing :(
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
geen idee wie. ik herinner me gewoon nog dat ik met iemand van alcatraz aan het spreken was en dat die me zei: "de programmator van graspop is niet echt fan van metalcore", ik haal daaruit dat er maar 1 is maar ik kan natuurlijk helemaal fout zitten.
Dan zullen ze daar wel iemand voor hebben aangenomen voor komende editie. Jupiler stage programmator. Ben jij dat?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
geen idee wie. ik herinner me gewoon nog dat ik met iemand van alcatraz aan het spreken was en dat die me zei: "de programmator van graspop is niet echt fan van metalcore", ik haal daaruit dat er maar 1 is maar ik kan natuurlijk helemaal fout zitten.
Bob is in elk geval de man van de grote lijnen. Maar bij Live Nation zitten de boekers die zich vooral met dat segment bezig houden. Ben er ook zeker van dat Peter Van Geel ook zijn zegje zal hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en nikita

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.265
1.342
Voor Hellfest veronderstel ik alvast The Ghost Inside op zondag. Spelen op de donderdag dat weekend in Hamburg dus spelen wss hun Copenhell optreden op die woensdag. Vrijdag rust, zaterdag Graspop en zondag Hellfest.

14/06: Copenhell
15/06: Hamburg zaalshow
17/06: Graspop
18/06: Hellfest
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
301
431
2a9d7e0e9e133658382bb2086a559a0140495220.jpg
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.709
Recommendation for the extreme metal fans around here: The new Autonoesis album Moon of Foul Magics is absolutely amazing. Great melodic black metal, awesome Death-esque guitar work and little Thrash Metal (Vektor maybe?) in there.
 
  • Leuk
Waarderingen: banzai

Gebruikers die dit onderwerp bekijken