Graspop Metal Meeting 2023

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
378
690
Was dit verder ergens op gebaseerd? Of was dit gewoon een gevoel?

We komen erachter over een goed uur denk ik

Vandaag Allerheiligen ( belgische feestdag ) geloof ik dus was een weleducated guess..... maar je weet nooit natuurlijk.

Al laten ze ons wel in spanning zeg met alles wat rondom ons heen al bekend gemaakt word. Je kan toch wel alvast een paar kleinere bands bekend maken lijkt mij
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Als ze wat 'out-of-the-box' denken komen The Prodigy en Tenacious D (reeds op Novarock) wellicht ook haar debuut op graspop doen.
Even de taalnazi uithangen: het is Outside-of-the-box. 😇

On topic: Jammer van Tenacious D, maar ook geen ramp. Wel extra zuur dat ‘t “maar” 2 dagen voor GMM is.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Goeie genade, kom ik terug van een weekje Londen, zijn jullie hier alweer 46 pagina's verder (vorige week maandag pagina 159, gisteren pagina 205)!! 😱
Dat zijn dus gemiddeld bijna 7 pagina's per dag, en een 30% toename van het aantal pagina's.. 😵‍💫
Nu had ik gisteren en vandaag nog gelukkig vrij, maar met het bijlezen van al die pagina's heb ik er alsnog een goeie werkdag opzitten! 😓🤣
En dan te bedenken dat er nog steeds niks nieuws bekend is gemaakt.. 😅
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Goeie genade, kom ik terug van een weekje Londen, zijn jullie hier alweer 46 pagina's verder (vorige week maandag pagina 159, gisteren pagina 205)!! 😱
Dat zijn dus gemiddeld bijna 7 pagina's per dag, en een 30% toename van het aantal pagina's.. 😵‍💫
Nu had ik gisteren en vandaag nog gelukkig vrij, maar met het bijlezen van al die pagina's heb ik er alsnog een goeie werkdag opzitten! 😓🤣
En dan te bedenken dat er nog steeds niks nieuws bekend is gemaakt.. 😅
46 pagina's gevuld met:
Morgen is de dag!
Vandaag is de dag!
Om 16:00: oh vandaag was toch niet de dag
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Teveel pagina's en comments om op te reageren, maar toch nog wat vraagjes en opmerkingen over wat ik voorbij zag komen.

Ik heb al vaak gehoord dat GnR de tijd inneemt van 2 headliners (zoals in 2018 inderdaad het geval was).
Maar waarom is dat eigenlijk?
Waarom kunnen of willen zij geen kortere (normale) set spelen?
Niet dat ze voor mij hoeven te komen, ook al heb ik er niks op tegen.

Idem voor KISS/Ozzy, kan ik best mee leven (ook al begrijp ik waarom dat voor velen niet het geval is).
Als ik er geen zin (meer) in heb, ga ik iets anders zien, of eerder slapen.
Gezien het aantal geweldige optredens dat ik doorgaans overdag al zie, is iedere dag toch al geslaagd voor mij nog voor de headliner begint, en wat extra slaap is natuurlijk ook geen overbodige luxe (zeker aangezien GMM bijna iedere dag wel een must-see voor mij op het vroegst van de dag neer weet te zetten..).

Ook ik heb nog steeds geloof in Metallica (AC/DC niet echt), de bepalende factoren zijn wellicht nog nooit zo gunstig geweest als nu (ook al is er nog steeds nauwelijks zekerheid dat ze volgend jaar überhaupt weer naar Europa komen).
Het moet er ooit toch gewoon eens van komen zeker (om naderhand uiteraard allemaal massaal te klagen dat het nooit meer opnieuw hoeft, dat dan weer wel.. 😉 )?

Absolute must voor mij in dat geval is dan wel dat ze Metallica pas aankondigen (minimaal een week) de start van de VVK, met ook een ruim aantal combi(XL)-tickets beschikbaar voor de donderdag, zodat zoveel mogelijk reguliere GMM-bezoekers de gelegenheid hebben om ze ook daadwerkelijk te gaan zien, zonder al te veel ticketstress.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ook ik heb nog steeds geloof in Metallica (AC/DC niet echt), de bepalende factoren zijn wellicht nog nooit zo gunstig geweest als nu (ook al is er nog steeds nauwelijks zekerheid dat ze volgend jaar überhaupt weer naar Europa komen).
Het moet er ooit toch gewoon eens van komen zeker (om naderhand uiteraard allemaal massaal te klagen dat het nooit meer opnieuw hoeft, dat dan weer wel.. 😉 )?
Dit ga ik waarschijnlijk wel zijn ja, ben ik heel eerlijk in. Metallica op Graspop zou heel vet zijn maar 1 keer is ook wel weer genoeg🤣
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken