Ik denk dat je parkway drive een beetje laag hebt geplaatst, zou ze omdraaien met Avatar. Die gaan gewoon al headline spots pakken volgend jaar op festivals. Graspop was één van de eerste festivals die ze die kans gaf om een mainstage af te sluiten en daar hebben ze zich zeker bewezen. gaan ze niet ineens als 5e band neerzetten.Omdat jij 't bent.
MAINSTAGES
vrijdag: Mammoth WVH > Journey > The Hu > Airbourne > Rob Zombie > Alter Bridge > Disturbed > Ghost > Ozzy
zaterdag: Babymetal > Halestorm > Electric Callboy > Trivium > Anthrax > Hollywood Vampires > Amon Amarth > FNM > Slipknot
zondag: Joyous Wolf > Joan Jett > Inglorious > Poison > Parkway Drive > Def Leppard > A7X > Motley Crue > Avatar
Vrijdag en zondag omgewisseld, omdat standaard op zondag het wat meer als 'classic rock'-dag aanvoelt.
Blind Guardian stond er sinds 2009 niet meer, dus ik vermoed niet dat die meteen op mainstage zal staan. Queensryche stond redelijk hoog in de Metal Dome dacht ik, dus ik verwacht die opnieuw daar.
Ik denk verder dat je 4 bands te pakken hebt die graag 'de headliner van de dag' willen zijn. a7x was het vorige keer ook dus waarom zouden ze ineens komen en niet eens een mainstage mogen afsluiten. Hoe lossen we dit op? Laat ozzy maar op donderdag spelen. of laat hem gewoon niet spelen dat mag uiteraard ook.
Verder hoop ik persoonlijk erg op Nigtwish (ipv ghost misschien) maar dat is een persoonlijke voorkeur.