Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.203
13.422
Waarom is dat verrassend? Die zijn al jaren wat op retour toch? :)

Edit: Allemachtig ik reageer op een bericht van dagen terug haha. Sorry, wil die discussie niet weer starten.

Leuk om alle verslagjes hier te lezen trouwens. Erg tof!
Zal me inhouden ;) DIe verrassend was sarcastisch bedoeld!

Nee niet echt mee eens. Bij alle optredens heb je ook tot ver in het veld of podium dedicated publiek. Letterlijk nog geen 1 moment gehad dat ik me aan praters stoorde
Was geen mening van mijn kant, was gewoon een vraag. Kan je 't moeilijk eens of oneens mee zijn. Maar goed om te weten dat dat niet zo is!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Maar dan bestaat ie dus wel? Alleen verder naar achteren op 't veld. Da's gewoon hoe het altijd werkt...
Mwah.. Zoals Jos al zegt, ook dat valt goed mee. Maar moet ook wel zeggen dat ik dat op een festival wel iets anders vind. Daar ben je vier dagen, dat gaat dus juist ook over socializen. Je kunt natuurlijk niet van mensen vragen of ze hun gesprek over het weekend of hoe het gaat elders willen voeren, omdat er 70 meter verderop een band speelt.

Denk dat iedereen wel kan inschatten waar het publiek begint wat echt voor de muziek komt en waar juist mensen staan die het meer als achtergrond hebben.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
290
601
Wat een feest gisteren weer :

Pantera overtuigend en wat is die Zakk Wylde een beest (en zonder n greintje ego)! Phil zat er lekker in, ik hoor hem veel liever zo dan met Down. Mooi eerbetoon aan de broertjes en een lekkere setlist.

Parkway Drive groots en meeslepend. Darker Still n beetje bombastisch maar begrijpelijk ter promotie van het laatste album. Veel vuur en mooi strijkwerk. Waardige headliner en ik hoop dat ze dat vaker mogen doen!

Slipknot met een nostalgische setlist met veel nummers uit de beginperiode. Wel veel lange samples tussen de nummers door, wat af en toe de vaart eruit haalde, maar al met al toch een goeie harde show.

Was weer volop genieten!
Helemaal eensch! Wat een avondprogramma 🔥! PWD voor mij de winnaar van de dag. Slipknot iets matter dan normaal, maar zelfs dan dragen ze het headlinerschap met speels gemak.

Qua dagprogramma een shout out naar Suicidal Angels, wat een heerlijke show! 🤘🏼🇬🇷
 
  • Leuk
Waarderingen: Nutellica en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Het vreemdste wat ik heb meegemaakt deze editie is toch wel het volgende. Naast de Jupiler Stage waren we aan het rusten, zie ik opeens naast ons ouders met twee wel heel jonge kinderen, eentje ervan had zelfs de speen nog in de mond.

Alsof dat niet genoeg is. Na een tijdje ging de speen uit de mond. En kregen beide kids een fles alcoholvrij jupiler bier in de handen gedrukt. En ze dronken het nog op ook.

Ik weet niet wat ik gekker vind: een kind met een speen op een metalfestival, of kinderen die de speen afwisselen met een biertje, zij het dan alcoholvrij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.135
Het vreemdste wat ik heb meegemaakt deze editie is toch wel het volgende. Naast de Jupiler Stage waren we aan het rusten, zie ik opeens naast ons ouders met twee wel heel jonge kinderen, eentje ervan had zelfs de speen nog in de mond.

Alsof dat niet genoeg is. Na een tijdje ging de speen uit de mond. En kregen beide kids een fles alcoholvrij jupiler bier in de handen gedrukt. En ze dronken het nog op ook.

Ik weet niet wat ik gekker vind: een kind met een speen op een metalfestival, of kinderen die de speen afwisselen met een biertje, zij het dan alcoholvrij.
Damn... ik had op BKS ook al bijna mensen aangesproken dat het echt niet kan om hun baby's mee te neen met deze temperaturen naar festivals. Dat heb ik niet gedaan, maar als ik zoiets had gezien hadden ze er toch aan moeten geloven denk ik.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Volgend jaar toch weer naar GMM. Eigenlijk altijd (vanaf 1998) het leukste festival gevonden.
In mijn tienerjaren luisterde ik alleen naar Slipknot, Rammstein, Korn, Manowar, SOAD, Metallica etc.
Daarna ben ik wat afgeslagen, maar kan het op zijn tijd nog wel waarderen natuurlijk.

Heb veel vrienden die heel graag eens naar Graspop willen en gister bij verjaardag van 1 van hen hebben we min of meer afgesproken volgend jaar te gaan. Dus ik ben nu al benieuwd naar de line up en of we dan ook daadwerkelijk gaan 😅
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.862
4.822
In mijn tienerjaren luisterde ik alleen naar Slipknot, Rammstein, Korn, Manowar, SOAD, Metallica etc.
Daarna ben ik wat afgeslagen, maar kan het op zijn tijd nog wel waarderen natuurlijk.

Heb veel vrienden die heel graag eens naar Graspop willen en gister bij verjaardag van 1 van hen hebben we min of meer afgesproken volgend jaar te gaan. Dus ik ben nu al benieuwd naar de line up en of we dan ook daadwerkelijk gaan 😅
De line-up is eigenlijk ieder jaar prima. Vooral de sfeer is echt onovertroffen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken