Graspop Metal Meeting 2023

himeteva

Playlistbediener
26 okt 2022
6
28
Ge-wel-dig weekend gehad! Door mijn vriend nu de tweede keer dit mogen meemaken en ben hem zo dankbaar voor deze nieuwe jaarlijkse ervaring/herinnering in mijn leven. Leuk om volgend jaar weer 4 dagen te mogen genieten van crowdsurfers, bierdouches, roeibootjes en wat nog meer daarbij komt kijken.

Wij zijn stiekem al bezig met een lijst van metalartiesten die de afgelopen 2 jaar niet op Graspop zijn geweest en wellicht in 2024 kunnen verschijnen (los van tourdata en dergelijke daar gelate). Nu al zin in het 2024 forum en het daar te delen. Laat het speculeren maar weer beginnen!
 

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Zo ook weer terug op het nest. Heerlijke editie van Graspop en volgend jaar gaan we zeker weer. De headliners op de mainstages deden me niet zoveel, maar wel leuke sets gezien van Lionheart , Hallo effect , Billy talent en Kreator.

Een ding heb ik wel geleerd, ik koop NOOIT meer een kaart voor het VIP deck.
De stoelen worden de complete dag bezet gehouden . De rest zit "gewoon op de grond of op een trappetje"
Meerdere mensen gingen zelfs terug naar de auto om maar even te kunnen zitten .
De sfeer is vreselijk, zelfs meerdere 'fans' gezien die een shirtje dragen van een band maar niet eens kijken .
Ik zag iemand worden weggebeukt bij de kraantjes waar je je handen kon wassen omdat het hem te lang duurde schijnbaar .
En hoe onbeschoft sommige mensen waren tegenover het personeel was ook schrikbarend.

Voordelen zijn:
Je kan parkeren op 1 minuut van de mainstage.
De wcs zijn redelijk schoon (al was dat vandaag minder)
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
225
369
Nog even mn top 3 van gister:
1. Billy talent
2. Three days grace
3. Eluveitie

Op nummer 4 en 5 zou ik wel 5 bands willen neerzetten. Wat was Billy gaaf zo in het donker in de regen! Echt een fantastisch feest om een fantastisch festival mee af te sluiten.
Ik zal in de trein naar huis eens kijken of ik nog ergens energie heb om een daadwerkelijk verslag te gaan typen. Ik heb echt genoten
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Ook nog even een snelle top 5 van gisteren voor ik aan een verslag over het hele weekend begin:

1: Katatonia
2: Insomnium
3: Hippotraktor
4: Lorna Shore
5: Greg Puciato

LS was hoger gegaan als die muziek meer mijn smaak was geweest, maar wát een energie in die Dome. Greg Puciato gaf ook hele fijne energie maar had helaas veel te weinig publiek.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
Wat zijn we toch weer verwend geweest. Zo veel concerten die op gelijk welk ander festival het "concert van het weekend" genoemd ging worden die gewoon mekaar opeen volgden. Ook een grote proficiat aan de organisatie voor de Jupiler stage, misschien wel mijn favoriete podium geworden. Er zijn natuurlijk wel een paar zaken die ik anders wil zien, Amar ik denk dat we toch weeral een grote stap vooruit hebben gezet tegenover vorig jaar en dat is wat telt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken