Graspop Metal Meeting 2023

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
306
493
Lekker hoor...
Zondag na kreator nog 5 uur lang door lallen..😊
#bijna

Bijlagen

• 20230603_012527.jpg
    20230603_012527.jpg
    812,2 KB · Weergaven: 20

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.023
4.993
Dag beste kijkers,
jij vraagt,
wij draaien.
Het hete weekend van volgende week wordt warmer en wamer met de dag.
Nu ook graspop, wel enkele graadjes kouder voorlopig. Volgende week 29 graden
graspop woensdag tot zaterdag
27, 27, 26, 25 en bijna geen wolkje.
btw update was om 13:00.
Moet ik nog wat duwen?
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Ik teken ervoor hoor! Hou maar op met duwen, anders wordt het te heet šŸ˜…

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
3.114
3.855
Er staan daar vandaag allemaal rappers die precies geen enkele link hebben met rock, laat staan metal. Blij dat Graspop nooit die kant op is gegaan.
RaR/RiP is bij mijn weten altijd al een ander type festival geweest.
Meer mainstream dan de 'ware' metalfestivals als GMM en Hellfest, maar meer metal dan de 'ware' mainstreamfestivals als Pinkpop en Werchter.

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.023
4.993
RaR/RiP is bij mijn weten altijd al een ander type festival geweest.
Meer mainstream dan de 'ware' metalfestivals als GMM en Hellfest, maar meer metal dan de 'ware' mainstreamfestivals als Pinkpop en Werchter.
Zo zie ik het ook ja. Download zit nog het meeste in hun hoekje, als je het internationaal bekijkt. En wat betreft pure metal festivals heb je natuurlijk Wacken in Duitsland.

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
3.114
3.855
Ik denk dat vooral rond het midden van de show (als er nog 3 andere bands spelen) het veld erg leeg gaat zijn
Carpenter Brut zal waarschijnlijk ook een flinke influx van mensen krijgen zo halverwege hun show, mensen die zo lang mogelijk proberen uit te stellen om bij GnR te gaan staan (of naar huis/camping te gaan). šŸ˜‹

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Vandaag ook eentje dat ik kan schrappen vandaag die clashte op graspop en nu zie op vestrock .life of agony . Agnostic front wou ik ook graag zien. Maar die zie ik dan op Alcatraz . Hier ook al redelijk heet inmiddels . 😃

• Leuk

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Dat optreden van Bury Tomorrow nu op RaR is belachelijk lekker hoor, kanonnen. Ze staan helaas niet op GMM maar ik zie wel met While She Sleeps in oktober!
Thanks voor de reminder, altijd leuk om daar ff concertje te live streamen.

Ik kijk ook zo enorm uit naar die combo van Bury en While She Sleeps. Het is dat m budget na Graspop het niet toelaat, anders had ik de show graag gezien in Alexandra Palace, denk dat de energie van deze bands daar nog beter tot zn recht zou komen.

• Leuk

saurus

Gouden Tip
4 feb 2019
477
551
Ik heb gehoord dat hier veel fans zijn van ddze jongens šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚ er zijn zelfs speciale shirts voor gemaakt!

Gebruikers die dit onderwerp bekijken