Graspop Metal Meeting 2023

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.526
Het aantal toiletten is denk ik niet het probleem, maar het feit dat er een paar keer grote storing was en de toiletten daardoor urenlang niet doorspoelden wel. Volgens mij stonden er vorig jaar niet minder toiletten dan voorgaande jaren. Laten we hopen dat het systeem dit keer wel werkt, want was inderdaad geen pretje.
Dit maakte de situatie nog beroerder, maar ik deel wel de mening dat er te weinig toiletten aanwezig waren op camping Boneyard. Het is best een eind lopen voor een groot gedeelte van de campinggasten voor 2 toiletblokken en als je bedenkt dat er hoe dan ook toiletten zullen sneuvelen door ´dixiemisbruik´, dan verwacht ik toch weer enigszins de problemen van vorig jaar terug te zien op Boneyard. In de oude situatie had je 1 extra toiletblok en waren ze meer verspreid, waardoor de bereikbaarheid en doorstroom aan mensen beter was dan in de nieuwe/huidige situatie.
Tip: ga niet vanaf of na 10 uur een half uur in de wachtrij staan voor je toiletbezoek op Boneyard, maar loop gewoon door naar het festivalterrein en maak gebruik van een schone dixie.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Dit maakte de situatie nog beroerder, maar ik deel wel de mening dat er te weinig toiletten aanwezig waren op camping Boneyard. Het is best een eind lopen voor een groot gedeelte van de campinggasten voor 2 toiletblokken en als je bedenkt dat er hoe dan ook toiletten zullen sneuvelen door ´dixiemisbruik´, dan verwacht ik toch weer enigszins de problemen van vorig jaar terug te zien op Boneyard. In de oude situatie had je 1 extra toiletblok en waren ze meer verspreid, waardoor de bereikbaarheid en doorstroom aan mensen beter was dan in de nieuwe/huidige situatie.
Tip: ga niet vanaf of na 10 uur een half uur in de wachtrij staan voor je toiletbezoek op Boneyard, maar loop gewoon door naar het festivalterrein en maak gebruik van een schone dixie.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar op de interactieve map in de app zie ik drie toiletblokken.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.526
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar op de interactieve map in de app zie ik drie toiletblokken.
Klopt, ik doelde op het middenstuk met de 2 toiletblokken naast elkaar. In de oude situatie waren de toiletblokken beter verspreid. Het is voor de campinggasten die aan de Stenehei zitten een stukje lopen voor het toilet, waardoor met name mannen gebruik maakten van het hekwerk om hun behoefte te doen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Klopt, ik doelde op het middenstuk met de 2 toiletblokken naast elkaar. In de oude situatie waren de toiletblokken beter verspreid. Het is voor de campinggasten die aan de Stenehei zitten een stukje lopen voor het toilet, waardoor met name mannen gebruik maakten van het hekwerk om hun behoefte te doen.
Ah zo. Ja ik ben het wel met je eens dat de spreiding een stuk beter kan.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Ja kwam door een storing en wellicht ook door het feit dat er minder vrijwilligers waren dan voorheen om de boel regelmatig schoon te maken. Ik hoop en verwacht ook dat dit een nasleep was van een paar jaar lockdown en dat de problemen voor komende editie opgelost zijn.
Op Inferno was het in ieder geval dik in orde vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus, n13k en Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.818
ben benieuwd of ze er nu ook schermen zullen toevoegen, zou wel fijn zijn
ik denk dat als je op de nieuwe tribune zit, dat je zo ver weg bent dat je niet veel mee krijgt van het optreden zonder schermen
Lijkt me waarschijnlijk ja, met de toevoeging van die tribunes inderdaad. Ik zie ook twee steiger constructies aan weerszijde van het podium, die mij perfect geschikt lijken om schermen aan te bevestigen, en waar ik zo snel ook geen ander doel voor kan bedenken…
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Jamel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Lijkt me waarschijnlijk ja, met de toevoeging van die tribunes inderdaad. Ik zie ook twee steiger constructies aan weerszijde van het podium, die mij perfect geschikt lijken om schermen aan te bevestigen, en waar ik zo snel ook geen ander doel voor kan bedenken…
Meest logische zijn speakers?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
531
619
Ben gelijk in de minderheid die naar carpenter brut ga tijdens guns n roses. Eerlijk ook omdat ik het niet zitten 3u lang . En heb ze vorige keer ook al gezien op graspop . En luister heel graag metal maar ook veel andere genres. Dus lijkt me dit even afwisseling.
Wij gaan ook een van de favorietjes van de vrouw.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Wij gaan ook een van de favorietjes van de vrouw.
Na cradle of filth heb ik nog een klein half uurtje om carpenter bruut mee te pikken. Alles om niet 3 uur cradle of filth te zien. Heb nog altijd een trauma van het slechte geluid in 2012 dacht ik.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Deze tip kreeg ik van mijn elektriciteitsmaatschappij.
Beperk je douchetijd tot de duur van je favoriete nummer
Sorry, maar 23:32 is toch wel waterverspilling.
Hoeveel tijd heb jij voor de douche?
graspop gerelateerd zou ik de Odyssy van symphony x zeggen + 24 minuten.
Mss toch beter een bloodywoodje doen als ik niet kan kiezen?
edit:
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Let's go!

7nw8xg.jpg
Dag beste kijkers,
jij vraagt,
wij draaien.
Het hete weekend van volgende week wordt warmer en wamer met de dag.
Nu ook graspop, wel enkele graadjes kouder voorlopig. Volgende week 29 graden
graspop woensdag tot zaterdag
27, 27, 26, 25 en bijna geen wolkje.
btw update was om 13:00.
Moet ik nog wat duwen?
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
396
688
Lekker hoor...
Zondag na kreator nog 5 uur lang door lallen..😊
#bijna
 

Bijlagen

  • 20230603_012527.jpg
    20230603_012527.jpg
    812,2 KB · Weergaven: 20

Gebruikers die dit onderwerp bekijken