Dit maakte de situatie nog beroerder, maar ik deel wel de mening dat er te weinig toiletten aanwezig waren op camping Boneyard. Het is best een eind lopen voor een groot gedeelte van de campinggasten voor 2 toiletblokken en als je bedenkt dat er hoe dan ook toiletten zullen sneuvelen door ´dixiemisbruik´, dan verwacht ik toch weer enigszins de problemen van vorig jaar terug te zien op Boneyard. In de oude situatie had je 1 extra toiletblok en waren ze meer verspreid, waardoor de bereikbaarheid en doorstroom aan mensen beter was dan in de nieuwe/huidige situatie.Het aantal toiletten is denk ik niet het probleem, maar het feit dat er een paar keer grote storing was en de toiletten daardoor urenlang niet doorspoelden wel. Volgens mij stonden er vorig jaar niet minder toiletten dan voorgaande jaren. Laten we hopen dat het systeem dit keer wel werkt, want was inderdaad geen pretje.
Tip: ga niet vanaf of na 10 uur een half uur in de wachtrij staan voor je toiletbezoek op Boneyard, maar loop gewoon door naar het festivalterrein en maak gebruik van een schone dixie.