Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
3 van die covers hebben ze zelf ook gewoon op eigen studioalbums uitgebracht en de Velvet Revolver cover is eigen materiaal van Slash. Juist vet dat zo’n Nice Boys wordt gespeeld, die andere 3 covers hadden van mij dan ook niet gehoeven, maar om nou Nice Boys, Live and Let Die en Knocking On Heavens Door achterwege te laten is zonde. Zie ook mijn eerdere betoog van eerder op de dag
Tja, dat weet ik ook wel, ben van die leeftijd en heb toen niet onder een steen geleefd (was ook moeilijk aan te ontkomen op MTV e.d.).. 😉
Bedoelde ook niet letterlijk alle covers, en ben ook niet principieel tegen covers (sommige covers zijn dan ook inmiddels onlosmakelijk met een bepaalde band verbonden, zoals eerdergenoemde LALD en KOHD, Whiskey In The Jar, Stone Cold Crazy, Sound Of Silence, Vulgaris Magistralis, en noem maar op).
Was meer uit frustratie over die belachelijke 3 uur, en de gevolgen daarvan zoals @Jamel die al goed verwoordde..
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Piebe71 en Jamel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
520
613
Ahhh, je bent alles goed zat op dat moment
nee ik ben geen fan van Ghost maar snap wel dat ze er staan als headliner en My dying bride is ook niets voor mij.
Blijven over The winery dogs en sick of it all.
De eerste is wel eens leuk maar bij sick of it all weet ik dat het zeker feest is en dat er een grotere kans is om ff uit te rusten op de nieuwe tribune.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.275
3 van die covers hebben ze zelf ook gewoon op eigen studioalbums uitgebracht en de Velvet Revolver cover is eigen materiaal van Slash. Juist vet dat zo’n Nice Boys wordt gespeeld, die andere 3 covers hadden van mij dan ook niet gehoeven, maar om nou Nice Boys, Live and Let Die en Knocking On Heavens Door achterwege te laten is zonde. Zie ook mijn eerdere betoog van eerder op de dag
Live and let die en Knockens on heavens door zijn in de GNR uitvoering ook hits geweest natuurlijk. Dus logisch dat ze die spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
520
613
Ik zie dat opnieuw mensen vragen achter merch op camping. Ik ga nog een keer een pro tip geven (en echt nog maar een keer want subiet als iedereen mijn tip volgt sta ik zelf in de file🤣). Hebt u enkel Graspop merch nodig en bent u er al op woensdag: ga op woensdag. Vorig jaar op de camping rond 22 h en was direct geholpen. Had daarna wel nog bandmerch "nodig" (al hoewel, toch zonder die haakjes 😜) dus moest toch nog aanschuiven maar ok.


Juist het plan bekeken en ik heb de indruk dat die overdekte wifitent aan de tribune van de mainstage weg is? Zou ik wel jammer vinden. Wifi maakt niet uit (onbeperkt 4g abonnement) maar het was wel een van de plekken waar men rustig kon eten. En schaduw had.
Als ik de organisatie van graspop was zette ik op iedere camping inclusief devils lake en metalpark een merchandisestand met graspop merchandise.
Verkort overal de wachtrijen en het brengt gegarendeerd meer op. want de mensen hoeven niet de hele dag met hun merch te slepen.

Ik zou ook een merchandise stand op straat zetten voor de mensen die buiten het festival langs komen en een shirt willen(eventueel met andere shirts dan op het terrein zelf).

En de bandmerchandise zou ik een wachtrijsysteem maken zoals in een pretpark gewoon achteraan de rij aansluiten denk dat het veel vlotter zou gaan.

ik denk dat die tent gewoon achter de tribune staat en dat er bij de jupiler ook een tent staat achter de tribune.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Niet alleen het geluid, haha. Het spijt me voor de fans, maar ik vind dit echt vreselijk. Dit zijn geen harsh vocals of screams, dit is ongecontroleerd gekrijs. Ondersteund door de meest inspiratieloze riffjes die je kunt bedenken.
Hm, niet kunnen zien, maar de kans dat ik alsnog naar Legion Of Doom ga i.p.v. Fever 333 is aanzienlijk gestegen.
Des te meer wellicht zodra er eindelijk eens daadwerkelijk muziek van Legion Of Doom te horen/vinden is...
Blijkbaar maken zij morgen (3 juni) hun live debuut op Legions Of Metal Festival in Chicago, om daarna de oversteek naar Europa te maken. Zeer benieuwd!

1685719144539.png
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.275
nee dit was hem niet, hopelijk had dit vooral te maken met de technische mankementen maar muzikaal was dit allesbehalve goed
Op Werchter (in de oude bezetting) vond ik het geluid ook niet al te best. Gelukkig maakte de show veel goed.
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Ik zie trouwens dat Machine Gun Kelly op de lijst staat van RAR en ook op Hellfest. Mocht Graspop die ooit in de toekomst boeken, zouden jullie daar tevreden over zijn of net als ik enorm teleurgesteld in de organisatie?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Hm, niet kunnen zien, maar de kans dat ik alsnog naar Legion Of Doom ga i.p.v. Fever 333 is aanzienlijk gestegen.
Des te meer wellicht zodra er eindelijk eens daadwerkelijk muziek van Legion Of Doom te horen/vinden is...
Blijkbaar maken zijn morgen (3 juni) hun live debuut op Legions Of Metal Festival in Chicago, om daarna de oversteek naar Europa te maken. Zeer benieuwd!

Bekijk bijlage 5200
Ja, Legion of Doom heb ik voor mezelf als één van de potentiële hidden gems van deze editie. Het wordt een soort tribute aan de overleden zanger Eric Wagner van The Skull, wat ik begrijp. En ik vind The Skull heel gaaf! Als het een beetje gaat klinken zoals onderstaand, dan word ik er heel blij van.

 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Ik zie trouwens dat Machine Gun Kelly op de lijst staat van RAR en ook op Hellfest. Mocht Graspop die ooit in de toekomst boeken, zouden jullie daar tevreden over zijn of net als ik enorm teleurgesteld in de organisatie?
Neutraal, net als met elke act waar ik zelf helemaal niets mee heb. Er zal ongetwijfeld publiek voor zijn, maar zelf ga ik dan lekker een bandje in één van de tenten kijken.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.164
1.227
Als ik de organisatie van graspop was zette ik op iedere camping inclusief devils lake en metalpark een merchandisestand met graspop merchandise.
Verkort overal de wachtrijen en het brengt gegarendeerd meer op. want de mensen hoeven niet de hele dag met hun merch te slepen.

Ik zou ook een merchandise stand op straat zetten voor de mensen die buiten het festival langs komen en een shirt willen(eventueel met andere shirts dan op het terrein zelf).

En de bandmerchandise zou ik een wachtrijsysteem maken zoals in een pretpark gewoon achteraan de rij aansluiten denk dat het veel vlotter zou gaan.

ik denk dat die tent gewoon achter de tribune staat en dat er bij de jupiler ook een tent staat achter de tribune.
Inderdaad


En bandmerch evt apart van Graspop merch zou ook al helpen (want nu moeten mensen die bandmerch willen wachten op mensen die Graspop merch willen terwijl Graspop merch ook verkrijgbaar is op de camping zonder wachtrijen) en zodus ook vice versa.

Wat ik ook al dacht was een QR code , voorkeur van t-shirt of trui of whatever via nr doorgeven en een uur later afhalen.


Maar nu dat aanschuift systeem voor band merch op Graspop elk jaar een hel
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
Ik zie trouwens dat Machine Gun Kelly op de lijst staat van RAR en ook op Hellfest. Mocht Graspop die ooit in de toekomst boeken, zouden jullie daar tevreden over zijn of net als ik enorm teleurgesteld in de organisatie?
Ik zou überhaupt nooit teleurgesteld zijn in de organisatie, van welk festival dan ook.
Hun festival, hun keuzes.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Wat een ontzettend irritante kerel is die zanger van Yungblud. Ga gewoon je liedje spelen man, je hebt maar 50 minuten. Staat al 5 minuten tijd te verdoen met 'publieksinteractie'.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: nikita en MarcoReusel

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Hallo iedereen! Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch de stoute schoenen aangetrokken om een account te maken! Heel leuk om alles te lezen wat met graspop te maken heeft. Vanaf 2006 ga ik al naar graspop en heb nooit een editie gemist😁 Zal binnenkort mij programma is opschrijven!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Hallo iedereen! Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch de stoute schoenen aangetrokken om een account te maken! Heel leuk om alles te lezen wat met graspop te maken heeft. Vanaf 2006 ga ik al naar graspop en heb nooit een editie gemist😁 Zal binnenkort mij programma is opschrijven!
Welkom!

Fijn dat er alweer zoveel nieuwe forum gebruikers bij zijn gekomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Hallo iedereen! Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb nu toch de stoute schoenen aangetrokken om een account te maken! Heel leuk om alles te lezen wat met graspop te maken heeft. Vanaf 2006 ga ik al naar graspop en heb nooit een editie gemist😁 Zal binnenkort mij programma is opschrijven!
Welkom!! Ik kijk ernaar uit om je programma te gaan lezen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken