Graspop Metal Meeting 2023

Da's erg lief. Ik vrees dat ik het zelf gisterenavond heb opgegeven. Ik ben vandaag op kantoor, dus ga 20u daar zelfs niet meer halen.
Geniet maar voor mij bij.
Hopelijk komen Hansi en zijn vrienden nog eens langs op Graspop. Al is dat natuurlijk een héééél andere sfeer dan jullie vanavond krijgen.
Alrighty. Jammer zeg! Had het leuk gevonden om je weer te zien. En het belooft inderdaad een bijzondere show te worden. Dan maar op Graspop op herkansing, inderdaad!

• Geweldig
Waarderingen: nikita
ik vermoed dat heel de week werchter aankondigingen zal zijn? misschien volgende week

Met een beetje geluk is Graspop tegelijk met Hellfest, dus dat duurt nog 1,5 maand. Neem aan dat ze wat grote namen delen... En anders krijg je in ieder geval een goed beeld van acts die er kunnen staan.

Met een beetje geluk is Graspop tegelijk met Hellfest, dus dat duurt nog 1,5 maand. Neem aan dat ze wat grote namen delen... En anders krijg je in ieder geval een goed beeld van acts die er kunnen staan.
zullen ze zo lang wachten om de ticketverkoop op te starten?

als motley crue hun gehele tour eind oktober lost betekend dat dat ofwel hellfest een uitzondering krijgt bij de aankondiging ofwel dat ze er niet op staan

met zegut zijn leak onwaarschijnlijk dat ze er niet staan. waarom zou graspop dan willen wachten met aankondigen? desnoods wachten ze tot november/december met de laatste headliner

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Je kunt ook afvragen waarom zo vroeg? Het is pas half oktober.
moest er nog geen enkel ander festival aangekondigd hebben dan zou ik het begrijpen. Maar als links en rechts wordt aangekondigd door festivals die kleiner en groter zijn dan graspop dan wordt er wel ergens een verwachting gecreërd dat graspop ook eens mag beginnen.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Listening to some Mötley Crüe (Carnival Of Sins Live) right now. Yup, I could totally see that work at GMM next year.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
altijd de: weeral iron maiden, of weeral x of y. tot dat iron maiden eens op werchter stond. Man wat een gezaag dat ik toen gezien heb.

Denk echt niet dat GMM terug Motley Crue gaat doen, is echt een serieus trauma.
Maar we gaan ook geen 1.5 maand op Graspop moeten wachten.
ah crap, zal dan slipknot, avenged sevenfold, ozzy worden he. ik voel het al aankomen

Denk echt niet dat GMM terug Motley Crue gaat doen, is echt een serieus trauma.
Maar we gaan ook geen 1.5 maand op Graspop moeten wachten.
From what I understand they...misbehaved (?) when they last played GMM? Any specifics? I'm not super familiar with that story.

ah crap, zal dan slipknot, avenged sevenfold, ozzy worden he. ik voel het al aankomen
Ozzy verwacht ik ook niet, hoor.
Als Mötley Crüe niet komt (no tears lost wat mij betreft), zet dan maar mooi Ghost of Nightwish als headliner neer!

• Leuk
Waarderingen: duck

Users who are viewing this thread