Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Zelfde hier. Weer checken en zenuwachtig dat ik ben. Normaal ging ik met iemand. Maar nu ik niet met iemand rekening moet houden en dus alleen ga heb ik een aantal artiesten leren kennen. Ok een deel clashen nu wel. Tnx annulaties. Maar zal niet te veel klagen. Want dankzij annulatie heb ik weer 2 leuke thrash bands leren kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en duck

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Sorry dat ik weer in herhaling val. Maar weet iemand of er nu inderdaad staking is deze vrijdag en deze maandag? Via via heb ik dat gehoord. Maar vind er niks van terug.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Weet er iemand hoever de parkingen van de boneyard liggen ? Ver lopen ?
Volgens mij zijn er zoals altijd verschillende parkings waar je, afhankelijk van welke kant je aan komt rijden, naartoe geleid wordt. Het verschil in afstand tussen de parkings is nogal groot, variërend van 5 minuten lopen tot 50 minuten lopen. En ik heb tot op heden in 15 jaar tijd nog geen manier gevonden om jezelf op de dichtstbijzijnde parking te forceren. Dus tenzij iemand nog even met een gouden tip komt, vrees ik dat het gewoon een kwestie van geluk hebben is.
 
  • Leuk
Waarderingen: ronnie1976

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.842
Paradise Lost / Zeal & Ardor is inderdaad een rotclash. Ik kies toch voor Zeal & Ardor. Dat was vorige keer echt een belevenis. En als ik hun nieuwe werk hoor, is dat alleen maar beter geworden.
Verschrikkelijke clash inderdaad..
Ik kies juist voor Paradise Lost, kijk ik al een paar jaar naar uit, en Zeal & Ardor kan ik nog zonder clash op Hellfest zien.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
210
394
Sorry dat ik weer in herhaling val. Maar weet iemand of er nu inderdaad staking is deze vrijdag en deze maandag? Via via heb ik dat gehoord. Maar vind er niks van terug.

Ja maandag is er een nationale vakbondsactie....
Maar aangezien vele met trein naar Brussel trekken voor de betoging zal het openbaarvervoer wel rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Ja maandag is er een nationale vakbondsactie....
Maar aangezien vele met trein naar Brussel trekken voor de betoging zal het openbaarvervoer wel rijden.
Normaal wel ja. Bij de NMBS/De Lijn moeten ze ook altijd een minimuumbezetting hebben. En natuurlijk staken niet alle werknemers daarvan, dus door de dag zijn er altijd wel bussen/treinen. Gewoon soms een beetje geluk hebben dat jouw trein er tussen zit.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Volgens mij zijn er zoals altijd verschillende parkings waar je, afhankelijk van welke kant je aan komt rijden, naartoe geleid wordt. Het verschil in afstand tussen de parkings is nogal groot, variërend van 5 minuten lopen tot 50 minuten lopen. En ik heb tot op heden in 15 jaar tijd nog geen manier gevonden om jezelf op de dichtstbijzijnde parking te forceren. Dus tenzij iemand nog even met een gouden tip komt, vrees ik dat het gewoon een kwestie van geluk hebben is.
50 minuten wandelen vanop een parking? Dat kunnen ze toch niet maken (tenzij alle andere parkings vol zijn natuurlijk)?
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
hallo, ziet er idd een eindje lopen uit... zeker als je met een 2e wagen op metal town logeert....
Kan er langs de straat in Dessel geparkeerd worden?
Weet iemand dit aub?
In het verleden kon dit probleemloos. Maar met de vele werkzaamheden om en rond Dessel, én het feit dat de parkings betalend heeft gemaakt, is de kans groot dat het niet meer zal mogen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.022
Als de afbeelding van iets eerder alle parkings zijn, dan is dat allemaal dichtbij. Jaren terug ook gewoon gelopen vanaf het centrum Dessel van het Kiss & Ride bord. Dat was nog geen 50 minuten en dat staat niet meer op de afbeelding. Vanaf de afbeelding zijn al die parkeerplaatsen sowieso wel binnen 15 minuten lopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken