Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

syntetica

Nieuw lid
15 jun 2022
1
0

Iemand een idee of een tip waar je je ook ergens zou kunnen parkeren, langs de weg, of op een niet betalende parking, op niet te gigantische wandelafstand? Ik vermoed dat het dan al onderaan het kanaal Dessel-Schoten zal zijn... ik zou 4x op en neer rijden en is met fiets helaas niet mogelijk. Een stuk stappen vind ik niet erg.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Wij rijden voor het eerst via het zuiden naar Graspop (richting van Mol) in plaats van dat we komen van Eindhoven. Ik neem aan dat je als nog omgeleid wordt naar de parking als je van de andere kant komt? Komt dit neer op meer file of valt het mee?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Van wat ik nu op de site van het KMI zie vraag ik me af wat hoe ik dat ga overleven.

Misschien mijn bonnetjesvoorraad verdubbelen?
Of bij elk wc bezoekje een half uur aan de kraan (drinkbaar water) hangen. Maar laat ook nog iets voor mij over. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Wij rijden voor het eerst via het zuiden naar Graspop (richting van Mol) in plaats van dat we komen van Eindhoven. Ik neem aan dat je als nog omgeleid wordt naar de parking als je van de andere kant komt? Komt dit neer op meer file of valt het mee?
in dat artikel van GVA staat het volgende : Om de instroom richting Graspop gespreid te laten verlopen, worden de wagens vanuit Nederland via een andere route naar het festival gestuurd dan het verkeer komende vanuit Antwerpen. Er zijn voor deze verschillende instromen aparte parkings ingepland, waardoor ook de uitstroom gespreid zal verlopen

dus normaal zal dat geen probleem zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Wij zijn bezig met de laatste voorbereidingen en vertrekken vanavond naar de camping in Retie. Ik ga proberen bij de Meeting te zijn zaterdag maar ik wil ook graag Europe zien dus waarschijnlijk houd ik het kort. Alvast heel veel plezier allemaal en hopelijk tot ziens zaterdag bij de meeting!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en duck

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
Water is gratis hoor.
Met warm weer gebruik ik juist minder bonnen, want dan wordt mijn bierconsumptie vervangen door water.
Ja dat heb ik ook. Dan probeer ik echt overdag wat minder te drinken (bier) en meer water zodat je de avond nog bewust meemaakt
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Als ik lockers zou bestellen voor een weekend: Op de site staat: Ze worden ieder weekend leeggemaakt. Wil dat dan zeggen dat je je spullen altijd mee terug naar de camping moet steken en terug naar de lockers? Of kan je ze ook gewoon laten liggen?
Ook: bizkit park en the perfect tool duren bv tot 4 uur. Waardoor ik pas na 4 uur bij de lockers ben. Zijn ze dan al lopen met mijn spullen?
btw bijna pagina 250 Ofwel 25(0) jaar graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

rg-almelo

Playlistbediener
19 feb 2020
16
7
Als ik lockers zou bestellen voor een weekend: Op de site staat: Ze worden ieder weekend leeggemaakt. Wil dat dan zeggen dat je je spullen altijd mee terug naar de camping moet steken en terug naar de lockers? Of kan je ze ook gewoon laten liggen?
Ook: bizkit park en the perfect tool duren bv tot 4 uur. Waardoor ik pas na 4 uur bij de lockers ben. Zijn ze dan al lopen met mijn spullen?
btw bijna pagina 250 Ofwel 25(0) jaar graspop.
Alleen de daglockers
 

Bijlagen

  • 8D471391-E73D-43D9-9330-AC094FC16144.png
    8D471391-E73D-43D9-9330-AC094FC16144.png
    918,1 KB · Weergaven: 5
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Als ik lockers zou bestellen voor een weekend: Op de site staat: Ze worden ieder weekend leeggemaakt. Wil dat dan zeggen dat je je spullen altijd mee terug naar de camping moet steken en terug naar de lockers? Of kan je ze ook gewoon laten liggen?
Ook: bizkit park en the perfect tool duren bv tot 4 uur. Waardoor ik pas na 4 uur bij de lockers ben. Zijn ze dan al lopen met mijn spullen?
btw bijna pagina 250 Ofwel 25(0) jaar graspop.
Alleen lockers die voor een dag worden gehuurd worden leeggemaakt.
Lockers die voor het hele festival worden gehuurd worden pas maandag leeggemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.529
10.941
A Day to Remember lijkt hun Europese shows the cancellen :(

Dit staat er op facebook:
Due to unforeseen travel and logistical issues, we unfortunately must cancel our remaining European shows and Infest appearance. Refunds for our headline shows (Budapest, Zurich & Saarbrücken) are available at point of purchase.
"Our last show will be on June 17 in Dessel, Belgium at Graspop." Zeker wel, maar gek dat ze dat dan niet in dat bericht melden. Oftewel, groen licht voor Graspop en morgen voor Tilburg!

Edit: Bericht door ADTR er opnieuw opgezet en nu staat het er wel in.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken