Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Zie je vanmiddag op het metalpark woeehoee! Te herkennen aan een Graspop shirt en zonnebril ?
See ya! Te herkennen aan de groep van 5 ronkende motoren die denken dat ze middenin Sons of Anarchy acteren, maar het in werkelijkheid zo aan toe gaat:

Fail Will Ferrell GIF by Paramount Pictures
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
50 minuten wandelen vanop een parking? Dat kunnen ze toch niet maken (tenzij alle andere parkings vol zijn natuurlijk)?
Ja dat was echt niet tof, maar heb dat echt een paar keer meegemaakt. Dan ben je al kapot als je eindelijk op de camping arriveert met al je spullen. Maar volgens mij is dat verleden tijd, als ik die afbeelding van Angela bekijk. :)
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Kees Van Hondt speelt op zaterdag van 18u00 tot 20u00 in de Metal Moose. Er is dus muziek in de Metal Moose tijdens optredens op de Jupiler Stage.
Ik denk dus niet dat de Metal Moose een outdoor discobar gaat zijn maar de hut die in 2019 nog achter de PA van de Jupiler Stage stond.

Maar met de Metal Dome, Rock Cafe, Jupiler Stage en Metal Moose op een paar vierkante meter gaat dat toch een gigantische clusterfuck worden?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Kees Van Hondt speelt op zaterdag van 18u00 tot 20u00 in de Metal Moose. Er is dus muziek in de Metal Moose tijdens optredens op de Jupiler Stage.
Ik denk dus niet dat de Metal Moose een outdoor discobar gaat zijn maar de hut die in 2019 nog achter de PA van de Jupiler Stage stond.

Maar met de Metal Dome, Rock Cafe, Jupiler Stage en Metal Moose op een paar vierkante meter gaat dat toch een gigantische clusterfuck worden?
Rock Café mag je uitsluiten uit dit lijstje lijkt me. Daar hoorde ik zelfs bij 't passeren op een paar meter van de inkom bijna geen geluid uitkomen.
Metal Dome (+Rock Café) - Jupiler Stage staan nu wel wat verder van elkaar. Jupiler en Metal Moose, ja, daar kan er wel wat kakofonie ontstaan denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
Niet alleen bij Mick Jagger is er covid geconstateerd, ook bij een bandlid van Epica... Geen show in Dordrecht dus vanavond. Balen zeg! :(

Dan maar eerder naar de camping. Ook geen straf.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en Pauly Robin

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.677
7.439
Niet alleen bij Mick Jagger is er covid geconstateerd, ook bij een bandlid van Epica... Geen show in Dordrecht dus vanavond. Balen zeg! :(

Dan maar eerder naar de camping. Ook geen straf.

Grote kans dat dit ook bij Graspop nog wel een band zal raken. Volgens mij waren hier ook verschillende forumgangers naar Primavera geweest en ook corona opgelopen. Veel beterschap volgende week alvast aan iedereen ?
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
hallo, ziet er idd een eindje lopen uit... zeker als je met een 2e wagen op metal town logeert....
Kan er langs de straat in Dessel geparkeerd worden?
Weet iemand dit aub?
Absoluut niet. Tot in de verre omgeving geldt er een parkeerverbod en ik schat dat er op sommige plaatsen bijna om de tien meter een verbodsbord staat zodat je er zeker niet zou naast kijken. Ik denk dat ze het menen, dus ik zou niet riskeren om te wildparkeren.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Normaal wel ja. Bij de NMBS/De Lijn moeten ze ook altijd een minimuumbezetting hebben. En natuurlijk staken niet alle werknemers daarvan, dus door de dag zijn er altijd wel bussen/treinen. Gewoon soms een beetje geluk hebben dat jouw trein er tussen zit.
Als je niet Brussel moet doorkruisen met de trein zou de kans op stking dan kleiner zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dag beste kijkers,
wo
Gedeeltelijk bewolkt

26°
12°
do
Overwegend zonnig

26°
15°
vr
Overwegend bewolkt

31°
19°
za
Gedeeltelijk bewolkt

34°
18°
zo
Gedeeltelijk bewolkt

26°
13°
ma
Gedeeltelijk bewolkt

22°
12°
35 of 36 graden is volgens kmi mogelijk.
De rede waarom temperaturen kunnen verschillen is omdat kmi / meteo echt kijkt: Hoe warm kan het mogelijk op de warmste plaats in België zijn?
Enja, zelfs zondag kan het in de kempen nog 31 graden worden. 33 in het zuiden en maar 18 aan de kust. Dus als het zou onweren kan dat heviger zijn. Hangt er vanaf wanneer het zou vallen. Want eerst was er onweer voor zaterdag op zondag voorspeld. Nu is het opgeschoven. Vandaar de grote onzekerheid op zondag.
Om het feest helemaal compleet te maken... Zondag op maandag misschien 20 graden. Geen nood: in het zuiden koelt het maar af tot 23 graden dus we kunnen van geluk spreken. Hangt ook weer af van... je weet wel. timing...
Morgen zijn we er weer met meer... Wat? Nee graspop!!!! En iedereen vollebak hè
Voor sommige haven fun straks en voor de rest. Nog even goed slapen in je eigen bedje.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Jamel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
403
565
Als je niet Brussel moet doorkruisen met de trein zou de kans op stking dan kleiner zijn?
Daar kan je niet op rekenen… Hangt ook hoe de NMBS zelf hun treinen en bestuurders dan Zet. Kan zijn dat er ook weinig last is, maar dat is altijd afwachten…

Ik dacht alleen maandag?

Ik hoop toch enkel maandag, anders ga ik er vrijdag niet geraken...
Vrijdag is het ook staking, maar dan voor de lonen, en iets lokaler. bij NMBS zijn er geen stakingsaanvragen gepland dus weinig hinder (normaal).
Maandag is het nationale staking, dan is het altijd afwachten wat het openbaar vervoer doet…
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.038
Dag beste kijkers,
wo
Gedeeltelijk bewolkt

26°
12°
do
Overwegend zonnig

26°
15°
vr
Overwegend bewolkt

31°
19°
za
Gedeeltelijk bewolkt

34°
18°
zo
Gedeeltelijk bewolkt

26°
13°
ma
Gedeeltelijk bewolkt

22°
12°
35 of 36 graden is volgens kmi mogelijk.
De rede waarom temperaturen kunnen verschillen is omdat kmi / meteo echt kijkt: Hoe warm kan het mogelijk op de warmste plaats in België zijn?
Enja, zelfs zondag kan het in de kempen nog 31 graden worden. 33 in het zuiden en maar 18 aan de kust. Dus als het zou onweren kan dat heviger zijn. Hangt er vanaf wanneer het zou vallen. Want eerst was er onweer voor zaterdag op zondag voorspeld. Nu is het opgeschoven. Vandaar de grote onzekerheid op zondag.
Om het feest helemaal compleet te maken... Zondag op maandag misschien 20 graden. Geen nood: in het zuiden koelt het maar af tot 23 graden dus we kunnen van geluk spreken. Hangt ook weer af van... je weet wel. timing...
Morgen zijn we er weer met meer... Wat? Nee graspop!!!! En iedereen vollebak hè
Voor sommige haven fun straks en voor de rest. Nog even goed slapen in je eigen bedje.
Van wat ik nu op de site van het KMI zie vraag ik me af wat hoe ik dat ga overleven.

Misschien mijn bonnetjesvoorraad verdubbelen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken