Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Inter ligt aan camping inferno. Is er iemand die kan zeggen hoe ik daar geraak vanuit de pendelbus vanuit mol station?
bv eerste straat links, tweede straat rechts...
alvast bedankt.
Nou de tent staat! Ze zijn het campingterrein voor morgen al aan het vullen, maar wordt dus niet gecontroleerd of je combi plus hebt, iedereen kan z'n tent neerzetten.
Nou de tent staat! Ze zijn het campingterrein voor morgen al aan het vullen, maar wordt dus niet gecontroleerd of je combi plus hebt, iedereen kan z'n tent neerzetten.
Organisatie valt me toch tegen. Wij waren rond 19u op de camping en het was echt zoeken naar plaatsen. Maar goed, we zijn er! En de biertjes smaken weer prima.
Organisatie valt me toch tegen. Wij waren rond 19u op de camping en het was echt zoeken naar plaatsen. Maar goed, we zijn er! En de biertjes smaken weer prima.
Ik heb tijd, was inderdaad chaos om een plaatsje op de camping te vinden maar we zijn geïnstalleerd.
Ben nu van plan om naar de camping shop/merch te gaan. Als er nog iemand gaat hit me up, ik ben van een eeneiige tweeling dus best gemakkelijk te herkennen
Als dat de reden is dat er een lint hangt richting 2e deel (met wel een stukje open), dan is dat niet gelukt. Wij waren hier rond 21u en liggen daar voorbij. C1 volgens het mapje in de app.
Hèhè, eindelijk weer bijgelezen (voor even).. ?
Ieder een fantastisch festival toegewenst!
Groeten vanaf balkonnetje op Devil's Lake (zo, nu ook maar een dutje doen, morgen staat The Curse Of Millhaven te wachten)