Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Damn ge zijt eerst 25(0) jaar graspop. En nu verder inpakken en dingen doen...
Op naar 250 jaar graspop. :D haha
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Toch nog één vraag,

Inter ligt aan camping inferno. Is er iemand die kan zeggen hoe ik daar geraak vanuit de pendelbus vanuit mol station?
bv eerste straat links, tweede straat rechts...
alvast bedankt.
 

Hedgehog

Playlistbediener
9 mei 2022
16
8
Nou de tent staat! Ze zijn het campingterrein voor morgen al aan het vullen, maar wordt dus niet gecontroleerd of je combi plus hebt, iedereen kan z'n tent neerzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Zeg, waarom doen we niet gewoon een meeting woensdag avond? Nu dus. Onmogelijk dat er dan clashes zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Nou de tent staat! Ze zijn het campingterrein voor morgen al aan het vullen, maar wordt dus niet gecontroleerd of je combi plus hebt, iedereen kan z'n tent neerzetten.
Als je van de camping wil moet je wel je bandje hebben. Heel vreemd dit
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Noem maar een plaats en een tijd. :)

Organisatie valt me toch tegen. Wij waren rond 19u op de camping en het was echt zoeken naar plaatsen. Maar goed, we zijn er! En de biertjes smaken weer prima.
Ik heb tijd, was inderdaad chaos om een plaatsje op de camping te vinden maar we zijn geïnstalleerd.

Ben nu van plan om naar de camping shop/merch te gaan. Als er nog iemand gaat hit me up, ik ben van een eeneiige tweeling dus best gemakkelijk te herkennen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Zeg, waarom doen we niet gewoon een meeting woensdag avond? Nu dus. Onmogelijk dat er dan clashes zijn
Of een meeting tijdens scorpions? Ik denk dat weinig mensen de scorpions per se frontrow willen zien.

Meeting op zaterdag tijdens Europe gaat dan natuurlijk nog gewoon door.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Ik vermoed dat het bij deze temperaturen wel toegelaten zal zijn om zelf een busje zonnecrème mee binnen te brengen?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Zoals ieder jaar zeg ik op tijd koffers klaar. En dat lukt alweer niet. Dus dan nu pas de laatste dingskes en dan pas even slapen. zzzzzzz have fun!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.635
3.258
Yep. Maar ze hadden dus bedacht om een gedeelte van de camping dicht te laten voor morgen. Maar geen idee of dat nog steeds het geval is.
Als dat de reden is dat er een lint hangt richting 2e deel (met wel een stukje open), dan is dat niet gelukt. Wij waren hier rond 21u en liggen daar voorbij. C1 volgens het mapje in de app.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken