Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Denk dat 't pas maandag zal zijn. Ze kunnen dit dan omkaderen als "binnen exact één maand start GMM22..."
Als het dan niet is, dan is dinsdag de dag! of woensdag. of donderdag.

ps: Nieuwe van 5FDP is ook uit!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
graspop is ons hier collectief aan het leren hoe we moeten geduld hebben. bedankt voor de levensles graspop !
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Om de tijd te doden eens even wat anders:
Welke bands van alleen de onderste regel van iedere dag zijn jullie must-sees?

Mijn top-10:
1) Disillusion
2) Massive Wagons
3) Zeal & Ardor
4) Tribulation
5) The Curse Of Millhaven
6) Dool
7) Spiritbox
8) Twin Temple
9) As Everything Unfolds
10) Fleddy Melculy

Verder zou ik (als het blokkenschema het toelaat) ook best een kijkje willen nemen bij:
The Great Old Ones
Imminence
The Vintage Caravan
Sloper
British Lion
Gaahls Wyrd
Wayward Sons
Boston Manor
Dying Fetus
Celeste
Misþyrming
Lalma
Diamante
Dirty Honey
Smash Into Pieces

Dat zijn er echt verrassend veel, zegt wel wat over de sterkte van de undercard!
Leuke vraag! Na mijn analyse zie ik dat er niet per se een absolute must tussen staat, maar er zijn er zeker een aantal die ik zou willen checken als de tijd het toelaat!

Bands die ik van de onderste regel wel graag zou willen checken zijn:

Sacred Reich
Zeal & Ardor
Dool
Sloper
Smash Into Pieces
Massive Wagons
Fire From the Gods
Spiritbox
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ze hebben die post wel alleen op facebook geplaatst geloof ik? Normaal posten ze het op alle social media gelijk dacht. Insta kan ik niet zien maar op twitter is er in ieder geval nog niks? Geen idee of dit iets betekent of niet.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Ze hebben die post wel alleen op facebook geplaatst geloof ik? Normaal posten ze het op alle social media gelijk dacht. Insta kan ik niet zien maar op twitter is er in ieder geval nog niks? Geen idee of dit iets betekent of niet.
Ook op instagram. Maar op zich betekent dat ook niet zoveel denk ik. Het is snel een fotooke getrokken en gepost. Zie dat nu ook niet als algemene communicatie. Maar het vermindert in dat opzicht wel (een beetje) de kansen op vanmiddag naar m'n gevoel.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
madball heeft summer breeze gecancelled (staan ook op alcatraz) :unsure: eindelijk dit jaar weer festivals en de een na de andere band zegt af.
denk ook dat je als organisatie helemaal gek wordt.
Akkoord, maar communiceer dan tenminste iets met je publiek... Hellfest kan 't en doet 't: "hier heb je de timetable, maar er kunnen hier en daar nog wijzigingen gebeuren." Meer hoeft 't niet te zijn.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Akkoord, maar communiceer dan tenminste iets met je publiek... Hellfest kan 't en doet 't: "hier heb je de timetable, maar er kunnen hier en daar nog wijzigingen gebeuren." Meer hoeft 't niet te zijn.
Ja ik denk inderdaad dat het Graspop publiek het heel goed begrijpt wanneer er vanuit Graspop iets vergelijkbaars komt en dat het meer gewaardeerd wordt dan die stilte
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Gitarist van As Everything Unfolds is gestopt blijkbaar, zijn laatste show is Download festival.

Hopelijk lukt het ze om een gitarist te vinden voor Graspop (neem aan van wel), wil ze wel graag zien namelijk.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Welke bands van alleen de onderste regel van iedere dag zijn jullie must-sees?

Een beetje laat, maar omdat ik vooral voor de under/mid-card ga, wil ik mijn top 10 toch even doorgeven:

1. The Great Old Ones
2. Celeste
3. Mistyhyrming
4. The Curse Of Millhaven
5. Disillusion
6. Bütcher
7. Zeal & Ardor
8. British Lion
9. Gaahls Wyrd
10. Spiritbox

Ook Dool, The Vintage Caravan en Fleddy maar al gezien dus niet in de top 10.

Vreemd dat niemand Bütcher vermeld. Luister eens naar hun album 666 Goats carry my chariot. Toen ik daar de eerste keer naar luisterde wist ik niet of het serieus was of een parodie. Maar o zo goed gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken