Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het duurt niet normaal lang dit jaar.... Zullen ze dan zelf niet beseffen dat dit echt een zeer grote smet is op de voorpret naar een festival toe en dat dit mensen zoals mij echt wegjaagt? Ik overwoog altijd al eens om blind Hellfest te kopen en dit getreuzel zorgt ervoor dat ik het zeer waarschijnlijk volgend jaar al ga doen.
Ze maken mij niet wijs dat ze nu nog op zoek zijn naar een act van het kaliber Nightwish.
Verder zou ik (als het blokkenschema het toelaat) ook best een kijkje willen nemen bij:
The Great Old Ones
Imminence
The Vintage Caravan
Sloper
British Lion
Gaahls Wyrd
Wayward Sons
Boston Manor
Dying Fetus
Celeste
Misþyrming
Lalma
Diamante
Dirty Honey
Smash Into Pieces
Dat zijn er echt verrassend veel, zegt wel wat over de sterkte van de undercard!
Verder zou ik (als het blokkenschema het toelaat) ook best een kijkje willen nemen bij:
The Great Old Ones
Imminence
The Vintage Caravan
Sloper
British Lion
Gaahls Wyrd
Imminence
Wayward Sons
Boston Manor
Dying Fetus
Celeste
Misþyrming
Lalma
Diamante
Dirty Honey
Smash Into Pieces
Dat zijn er echt verrassend veel, zegt wel wat over de sterkte van de undercard!
The Great Old Ones
Imminence
The Vintage Caravan
Sloper
British Lion
Gaahls Wyrd
Imminence
Wayward Sons
Boston Manor
Dying Fetus
Celeste
Misþyrming
Lalma
Diamante
Dirty Honey
Smash Into Pieces
Oh, komt de fleddy? Feestje!
Ook al is devin townsend mijn favoriete arties, disillusion is de band waar ik naar uitkijk.
imminence aan het ontdekken. Niet slecht: metalcore met een randje aan. Wie weet.
Dit soort posts wordt ik wel hyped van, zoveel zin in om ze te zien. Sinds ze aangekondigd werden in 2019 ben ik steeds meer Korn gaan luisteren.
Zit nog steeds te denken om volgende week nog even een ticketswap te doen om ze nog een keer extra te zien samen met fever 333.
Gisteren was er een update van de app zag ik net.
Schedule is toegevoegd.
alleen staat er ‘the timetable is under construction’
er is alvast beweging ?