Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
Iemand die weet waarom "Dio - We Rock" in de officiële playlist van GMM 2022 staat?

1652352581442.png
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
Bandsintown hè.
Ok, had zelf verkeerd gekeken. Staat wel op hun tourlijst :p Maar dan nog, ze spelen op zich ook eerst in Frankrijk, daarna even in andere landen om een paar dagen nadien opnieuw in Frankrijk te spelen. Ik hou er de moed in!

Zal wel voor de woensdag zijn?
Geen idee... Tot nu toe is er toch geen enkele indicatie dat er op woensdag iets van "entertainment" zal zijn op 't terrein?

  • De Metal Plaza – de zone tussen camping Boneyard en de festivalwei – gaat donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag open om 10 uur ’s ochtends. Elke festivaldag wordt afgesloten in de Metal Dome om 5 uur ’s ochtends. Op woensdag blijft het festival terrein en Metal Plaza gesloten.
Bron: Website Graspop
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.008
Er staan ook 2 nummers van Death in, die zijn ook al even niet meer actief
Nee, maar Death To All, een tribute band met ex-bandleden van Death, staat wel op het affiche.

Zelfde zou kunnen gelden voor Dio, waarvan er 2 tribute bands bestaan:
  • Last In Line (met originele bandleden Vivian Campbell, Vinny Appice, Jimmy Bain, Claude Schnell; spelen het oudere werk waar ze ook zelf aan meegeschreven hebben)
  • Dio Disciples (met latere bandleden Craig Goldy, Simon Wright, Scott Warren; gesteund door RJD's weduwe en manager Wendy; maken gebruik van hologram van RJD)
Mogelijk wordt dus nog een van beide toegevoegd? Voor mij eender wie welkom!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Nee, maar Death To All, een tribute band met ex-bandleden van Death, staat wel op het affiche.

Zelfde zou kunnen gelden voor Dio, waarvan er 2 tribute bands bestaan:
  • Last In Line (met originele bandleden Vivian Campbell, Vinny Appice, Jimmy Bain, Claude Schnell; spelen het oudere werk waar ze ook zelf aan meegeschreven hebben)
  • Dio Disciples (met latere bandleden Craig Goldy, Simon Wright, Scott Warren; gesteund door RJD's weduwe en manager Wendy; maken gebruik van hologram van RJD)
Mogelijk wordt dus nog een van beide toegevoegd? Voor mij eender wie welkom!
dat zou inderdaad heel welkom zijn maar ik vrees eerder dat het voor michael shenker is die ook soms dio nummers speelt
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
dat zou inderdaad heel welkom zijn maar ik vrees eerder dat het voor michael shenker is die ook soms dio nummers speelt
Dat zou kunnen. Alleen merk ik dat elke artiest/band 2 nummers krijgt in de playlist. Michael Schenker heeft er ook al 2 staan (Doctor, Doctor + Finding My Way).

Wel merk ik op dat Korn slechts één nummer heeft staan. Maar dat heeft bij mijn weten dan weer niets te maken met Dio ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken