Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
the wait is killing me. gaan we nu echt tot september wachten?
Ik denk het wel hoor. Ergens eind augustus verwacht ik een lading met grote namen, in dan in het najaar een hele grote lading namen. Kan ook zijn dat ze eind augustus direct met zo'n 100 bands aankomen. Ik verwacht ze niet midden in de rustige zomerperiode met een aankondiging, de aandacht ligt nu op de festivals die door mogen gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Is er hier eigenlijk ook iemand die het al gelukt is om een kaartje te bemachtigen voor het eerste weekend van Hellfest?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Allemaal trouwe GMM-gangers hier, toch? ;)
Ik noemde mezelf met één jaargang maar geen trouwe ganger. Heb gisteren dus een Hellfestticket voor het eerste weekend weten te bemachtigen, maar vergeleken met Graspop is er toch veel overlap, dus daar ben ik wel blij mee. Alleen misschien geen The HU, maar wie weet is dat nog een aankondiging die erbij komt, voor de rest niet heel rouwig om bepaalde artiesten als ik die moet missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ik noemde mezelf met één jaargang maar geen trouwe ganger. Heb gisteren dus een Hellfestticket voor het eerste weekend weten te bemachtigen, maar vergeleken met Graspop is er toch veel overlap, dus daar ben ik wel blij mee. Alleen misschien geen The HU, maar wie weet is dat nog een aankondiging die erbij komt, voor de rest niet heel rouwig om bepaalde artiesten als ik die moet missen.
Dus je gaat nu twee weekenden? Erg gaaf. Ik heb wel een beetje als ik naar die line-up kijk dat het een beetje to much is. Het is echt ondoenlijk om dit in playlisten te zetten en enigszins alles te horen wat je nog niet kent. En het blokkenschema wordt een slagveld met ultieme keuzestress. Natuurlijk is dit een probleem van ons als autistische festivalbezoekers die wel heel veel met muziek bezig zijn, maar toch. Graspop zal heel veel van die bands niet kunnen programmeren, en zeker voor de Roadburn achtige bands vind ik dit een verlies. Maar ergens vind ik het ook wel fijn dat Graspop alvast een selectie gemaakt heeft. Maar los van dit gezever, tof dat je gaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Dus je gaat nu twee weekenden? Erg gaaf. Ik heb wel een beetje als ik naar die line-up kijk dat het een beetje to much is. Het is echt ondoenlijk om dit in playlisten te zetten en enigszins alles te horen wat je nog niet kent. En het blokkenschema wordt een slagveld met ultieme keuzestress. Natuurlijk is dit een probleem van ons als autistische festivalbezoekers die wel heel veel met muziek bezig zijn, maar toch. Graspop zal heel veel van die bands niet kunnen programmeren, en zeker voor de Roadburn achtige bands vind ik dit een verlies. Maar ergens vind ik het ook wel fijn dat Graspop alvast een selectie gemaakt heeft. Maar los van dit gezever, tof dat je gaat!
Ik sta bijna op het punt om toch maar Graspop te gaan... Jezus, haha. Nee, ik snap het wel, hoor. Ik zal ook bizarre keuzes moeten gaan maken, maar als ik kijk naar Graspop 2019 is dat ook gelukt. Zal vast niet veel erger zijn dan toen. Ik had al wat ingeluisterd, maar het is inderdaad wel meer geworden dan m'n vorige lijstje. Misschien dat ik degene ga overslaan die ik al live heb gezien ofzo. Maar goed, eerst maar dat blokkenschema afwachten. Ik pak de donderdag van het tweede weekend alleen niet mee (met Scorpions (verdorie), Wardruna en Heilung), omdat ik dan nog GNR heb in Groningen, alleen dat kan ik niet afzeggen.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.554
4.841
Ik sta bijna op het punt om toch maar Graspop te gaan... Jezus, haha. Nee, ik snap het wel, hoor. Ik zal ook bizarre keuzes moeten gaan maken, maar als ik kijk naar Graspop 2019 is dat ook gelukt. Zal vast niet veel erger zijn dan toen. Ik had al wat ingeluisterd, maar het is inderdaad wel meer geworden dan m'n vorige lijstje. Misschien dat ik degene ga overslaan die ik al live heb gezien ofzo. Maar goed, eerst maar dat blokkenschema afwachten. Ik pak de donderdag van het tweede weekend alleen niet mee (met Scorpions (verdorie), Wardruna en Heilung), omdat ik dan nog GNR heb in Groningen, alleen dat kan ik niet afzeggen.
Dus als ik het goed begrijp ga je het 1e weekend naar Clisson, daarna weer naar huis.
Dan op donderdag naar Groningen, en de dag erna weer terug naar Clisson?
Poeh, word er al moe van als ik eraan denk.. ?

Hoe ga je dat laatste logistiek ook doen eigenlijk?
Van Groningen naar Clisson is al een dikke 11 uur rijden.
Als je in Groningen of thuis overnacht, en vroeg opstaat om te vertrekken, heb je nog het grootste deel van de dag al gemist (eventueel tent opzetten o.i.d. nog niet meegerekend).
Of vertrek je meteen na GnR uit Groningen en rijd je de nacht door?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Dus als ik het goed begrijp ga je het 1e weekend naar Clisson, daarna weer naar huis.
Dan op donderdag naar Groningen, en de dag erna weer terug naar Clisson?
Poeh, wordt er al moe van als ik eraan denk.. ?

Hoe ga je dat laatste logistiek ook doen eigenlijk?
Van Groningen naar Clisson is al een dikki 11 uur rijden.
Als je in Groningen of thuis overnacht, en vroeg opstaat om te vertrekken, heb je nog het grootste deel van de dag al gemist (eventueel tent opzetten o.i.d. nog niet meegerekend).
Of vertrek je meteen na GnR uit Groningen en rijd je de nacht door?
Je hebt 't goed begrepen! Was misschien handiger geweest om te blijven, maar ja, toen had ik al tickets voor GNR. Ik denk dat ik ook in Groningen blijf (tenzij ik met de auto ga, maar met de trein kom ik zeker niet meer thuis, haha). Ik ga, hoe ik het nu zie, vliegen op Nantes. Dat lijkt me op zich nog wel te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Kun je niet beter die GnR tickets via de Swap oid verkopen? Raak je gemakkelijk kwijt en scheelt je een hoop gedoe.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Kun je niet beter die GnR tickets via de Swap oid verkopen? Raak je gemakkelijk kwijt en scheelt je een hoop gedoe.
Weet ik, maar ik kan dat niet maken t.o.v. de persoon met wie ik ga. Ik weet dat GNR en Gary Clark Jr. ook op Hellfest staan, maar het staat nog al lullig als ik opeens niet ga. En ik vind het zo ook wel best eigenlijk. Staan op die donderdag ook niet superveel namen die ik nog een keer zou willen zien. Ik mis er hooguit vijf: Scorpions, Wardruna, Tyler Bryant & the Shakedown, Crown en Rise Against, maar ik ga er vanuit dat ik voor alle artiesten later nog wel een keer een kans krijg.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
165
234
Netjes Wenteldave dat je tickets hebt voor het eerste weekend! Ik heb vanaf het misgrijpen toenertijd in de voorverkoop constant op ticketswap gezeten maar met ruim 30.000 andere zoekenden is het moeilijk ertussen te komen.Vanaf vliegveld Nantes is het prima te doen inderdaad,doen wij ook altijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Netjes Wenteldave dat je tickets hebt voor het eerste weekend! Ik heb vanaf het misgrijpen toenertijd in de voorverkoop constant op ticketswap gezeten maar met ruim 30.000 andere zoekenden is het moeilijk ertussen te komen.Vanaf vliegveld Nantes is het prima te doen inderdaad,doen wij ook altijd.
Ja, je moet ook echt geluk hebben. Gisteren kwam die verkoop via TicketSwap weer op gang (want Hellfest had er tot dan een verbod op gezet) en toen kreeg ik die avond nog een melding dat ik als winnaar uit die schitterende loterij was gekomen. Hopelijk lukt het nog voor jullie! Goed om te horen trouwens dat Nantes goed te doen is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crusader

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Jammer. Bury Tomorrow was wel één van de bands waar ik het meest naar uit keek. Heb ze nog niet live kunnen zien.
Hopelijk zijn ze met de nieuwe line up even goed
Blijkbaar wou de clean vocalist grag langere tours, verdere tours, Amerika etc. Iets dat de andere bandleden niet zagen zitten omdat ze blijkbaar nog jobs hebben naast de band. Ik denk dus wel dat je die Jason wel nog zal zien opduiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dat is een vette track ja. Best een atypische intro vind ik voor IM maar dat maakt het wel cool. I like.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken