Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Ja hier baal ik echt van. Had goede hoop dat dit weer het eerste grote concert zou worden. Ook gelijk verplaatst met een heel jaar..
Elbow en Powerwolf staan nog... ;) Denk dat je je voor deze namen ook wel voor volgend jaar mag opmaken. Als ik zie wat ik heb staan voor dit jaar, dan zijn het inderdaad ook alleen relatief kleine of kleine namen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik heb wel een andere belangrijke knoop doorgehakt: Epica of Avatar? Epica in de verkoop en net kaartjes voor Avatar gehaald. Enorm genoten van Epica op Alcatraz en de beleving van die show blijf ik graag koesteren en zal in de Afas niet hetzelfde zijn. En ik heb ook onwijs veel zin om Avatar te zien knallen in de 013. De laatste keer dat ze in een kleinere zaal staan denk ik zomaar.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo en wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Ik zie overigens dat Lord of the Lost is toegevoegd naast Airbourne als support bij Iron Maiden. Da's wel wat anders dan Amon Amarth, maar dat lijkt er dus wel op dat Amon Amarth weer plannen heeft om in de zomer te touren. Waarschijnlijk kan je LOTL dus naast Airbourne ook opschrijven voor Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik verwacht dat dit de week wordt waarin Graspop terugkeert van de zomervakantie. Nog iets meer dan een week voordat we tickets mogen omruilen. Mijn gok is eind van de week wat nieuwe namen + omwissel informatie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Ik zeg deze week of de week daarna, of die daarna of...
We hebben dit echt al zo vaak proberen te gokken en telkens zaten we ernaast. Ook best knap.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Ik zeg deze week of de week daarna, of die daarna of...
We hebben dit echt al zo vaak proberen te gokken en telkens zaten we ernaast. Ook best knap.
Haha, ja dat is waar. Maar als ze zelf aangeven dat vanaf 1 september omruilen is, dan is de gok dat we daarvoor informatie krijgen niet zo gek bedacht. Toch? Lijkt me :)
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Haha, ja dat is waar. Maar als ze zelf aangeven dat vanaf 1 september omruilen is, dan is de gok dat we daarvoor informatie krijgen niet zo gek bedacht. Toch? Lijkt me :)
Waar staat dat het vanaf 1 september is? Op de site van GMM staat "vanaf september". Dat kan dus ook eind van die maand zijn...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.611
3.153
in hun laatste mail (do 17 juni) staat het volgende:
"Wie al een ticket voor GMM 2020 OF 2021 had, zal vanaf 1 september 2021 een e-mail van Ticketmaster ontvangen met meer informatie. De verkoop van GMM 2022 start later dit jaar."

Het blijft natuurlijk "vanaf", dus dat kan je ook lezen als "niet eerder dan, maar mogelijk wel later"
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
in hun laatste mail (do 17 juni) staat het volgende:
"Wie al een ticket voor GMM 2020 OF 2021 had, zal vanaf 1 september 2021 een e-mail van Ticketmaster ontvangen met meer informatie. De verkoop van GMM 2022 start later dit jaar."

Het blijft natuurlijk "vanaf", dus dat kan je ook lezen als "niet eerder dan, maar mogelijk wel later"
In de mail van Ticketmaster staat echter het volgende:

"Vanaf 1 september 2021 zal je via je Ticketmaster-profiel je ticket voor GMM 2022 kunnen downloaden.
GMM biedt ook de mogelijkheid om je ticket(s) om te wisselen voor een tegoedbon. Dit kan vanaf 1 september 2021."

Je kan dus op 1 september al je ticket omruilen voor tegoed of voor een andere dag, dus lijkt me dat er dan wel meer namen bekend zullen zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.210
a.s. vrijdag wordt de graspopsite aangepast, tenminste de shop. want je kunt tot vrijdag nog bestellen.
mss dat we deze week toch wat namen krijgen ?
Misschien maar weer vrijdag om 16:00 dan, zoals het vaak was de afgelopen jaren.
Anders wellicht nog de maandag/dinsdag dan zijn ze ook nog voor 1 september.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Misschien maar weer vrijdag om 16:00 dan, zoals het vaak was de afgelopen jaren.
Anders wellicht nog de maandag/dinsdag dan zijn ze ook nog voor 1 september.
Ik ga daar wel vanuit eigenlijk. Heeft iedeteen nog ff de tijd om de info te lezen tot 1 september
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Tuurlijk! Iedereen ook de nieuwe shows van Powerwolf in hun agenda gezet? AFAS Live is verplaatst naar, komt ie..., 1 december 2022. Lotto Arena naar 4 december. Support is nu wel bekend: DragonForce en Warkings.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Tuurlijk! Iedereen ook de nieuwe shows van Powerwolf in hun agenda gezet? AFAS Live is verplaatst naar, komt ie..., 1 december 2022. Lotto Arena naar 4 december. Support is nu wel bekend: DragonForce en Warkings.
? ? er blijft echt niks meer over dit najaar zo. En wat debiel ver weg. Dragonforce is een goede support trouwens.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Verkeerde topic maar nu het gesprek toch over al die verplaatsingen gaat: Verwachten jullie dat de twee Nightwish shows in Ziggo wel doorgaan dit jaar?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.374
10.209
Verkeerde topic maar nu het gesprek toch over al die verplaatsingen gaat: Verwachten jullie dat de twee Nightwish shows in Ziggo wel doorgaan dit jaar?
Denk dat ze 'm lang proberen uit te stellen en dan net zoals alle bands nu zeggen dat het te onzeker is. Die gaan ook nog wel verplaatst worden. Zou bijna zeggen dat je alles (alle grote concerten) tot het einde van het jaar wederom mag vergeten...
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Verkeerde topic maar nu het gesprek toch over al die verplaatsingen gaat: Verwachten jullie dat de twee Nightwish shows in Ziggo wel doorgaan dit jaar?
Ja hele goede vraag. Ik weet het gewoon echt niet meer. Ik verwacht dat in veel landen concerten dan weer mogen zoals in België oa al mag. Dus mogelijk voldoende om een tour voor overeind te houden. Maar of Nl dan ook alweer mag is de vraag. Gelukkig heb ik tickets voor de Lotto Arena haha. Verwacht dat Lamb of God wel zal doorschuiven. Zijn in Amerika al wel gestart met hun tour samen met Megadeath, Trivium, Hatebreed/InFlames. Ben jaloers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken