Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Ook off-topic: iemand de saga rond Gloryhammer aan het volgen? Zanger ontslagen via e-mail zonder duidelijke reden, bassist heeft het leven van zijn ex-vriendin zuur gemaakt, denigrerende opmerkingen over zwarte dames in hun groepschat,... Er is op een week tijd een beerput open gemaakt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ook off-topic: iemand de saga rond Gloryhammer aan het volgen? Zanger ontslagen via e-mail zonder duidelijke reden, bassist heeft het leven van zijn ex-vriendin zuur gemaakt, denigrerende opmerkingen over zwarte dames in hun groepschat,... Er is op een week tijd een beerput open gemaakt.
Totaal niks van meegekregen. Wat bizar. Nu snap ik ook hun cancel op Alcatraz haha. Maar de zanger was het gezicht van Gloryhammer. Dan kunnen ze net zo goed stoppen. Waar vindt je deze info?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ook off-topic: iemand de saga rond Gloryhammer aan het volgen? Zanger ontslagen via e-mail zonder duidelijke reden, bassist heeft het leven van zijn ex-vriendin zuur gemaakt, denigrerende opmerkingen over zwarte dames in hun groepschat,... Er is op een week tijd een beerput open gemaakt.
ben het ook aan het volgen, snap het ook niet de zanger is het gezicht van de band deze vervangen ze niet zomaar.
ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Net een beetje bijgelezen. Maar dit kan toch niets anders zijn dan het einde van de band? Het gezicht eruit gekickt wn beschuldigingen van racisme en mishandeling. Wie gaat hier zijn handen nog aan branden?
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
295
76
net een antwoord via messenger gekregen op de vraag of we a.s. woensdag de tickets kunnen omzetten en of we dan ook wat meer namen krijgen.
antwoord: meer info en exacte data volgen snel!
das lekker concreet dan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Moet zeggen dat ik woensdag ook een logischere dag had gevonden vanwege de datum. Zal vast niet gebeuren, maar is logischer dan vandaag voor mijn gevoel.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Nieuwe namen Mystic Festival Polen. Eerste weekend juni. Opeth, Mercyful Fate, Judas Priest, Mayhem, Solstafir, Mastodon, Saxon, Tribulation, ... .
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Die stonden op 1 na allemaal al op de affiches van 2020 en/of 2021 als ik me de zaken goed herinner. Solstafir ken ik niet van naam, maar mogelijk stonden ze wel geboekt op een kleiner podium maar ik denk van niet.

Dit betekent dat we deze wel met stift kunnen opschrijven; Judas Priest is natuurlijk al gekend.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Ik zie Heilung staan, jongens... Staan ook tweede weekend van Hellfest, dus kan natuurlijk best. Voor de rest, Infected Rain, GOLD, Imperial Triumphant, Arabrot, Linda-Fay Hella, Déluge, 1914 en Wiegedood (naast de gebruikelijke iets grotere namen)... Lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik zie Heilung staan, jongens... Staan ook tweede weekend van Hellfest, dus kan natuurlijk best. Voor de rest, Infected Rain, GOLD, Imperial Triumphant, Arabrot, Linda-Fay Hella, Déluge, 1914 en Wiegedood (naast de gebruikelijke iets grotere namen)... Lekker.
1914 mag van mij ook zeker komen evenals Infected Rain. En Wiegedood na de masterclass black metal op Alcatraz uiteraard ook. Mooie boeking ook van GOLD, deze band verdient dat podium zeker.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Die stonden op 1 na allemaal al op de affiches van 2020 en/of 2021 als ik me de zaken goed herinner. Solstafir ken ik niet van naam, maar mogelijk stonden ze wel geboekt op een kleiner podium maar ik denk van niet.

Dit betekent dat we deze wel met stift kunnen opschrijven; Judas Priest is natuurlijk al gekend.
Solstafir stond er allebei de keren ook bij. En geen kleiner podium, vrij hoog in de Marque verwacht ik hen inmiddels wel. Als je ze niet kent, verplichte luisterkost!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken