Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.922
Die stonden op 1 na allemaal al op de affiches van 2020 en/of 2021 als ik me de zaken goed herinner. Solstafir ken ik niet van naam, maar mogelijk stonden ze wel geboekt op een kleiner podium maar ik denk van niet.

Dit betekent dat we deze wel met stift kunnen opschrijven; Judas Priest is natuurlijk al gekend.
Als je Katatonia kent en goed vindt, stuur ik je hierbij verplicht naar Patronaat op 18 februari. Daar staan ze namelijk met Sólstafir.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Nou jongens en meisjes, ik heb vertrouwen in vandaag 16 uur! Een paar minimale aanpassingen op de site zoals de mogelijkheid om de line-up op land te sorteren en de info pagina is wat anders. Dus.. dus.. dus.. 16 uur nieuws! Ik ga klaar zitten :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Nou jongens en meisjes, ik heb vertrouwen in vandaag 16 uur! Een paar minimale aanpassingen op de site zoals de mogelijkheid om de line-up op land te sorteren en de info pagina is wat anders. Dus.. dus.. dus.. 16 uur nieuws! Ik ga klaar zitten :)
maar het is dinsdag, is dinsdag een dag voor GMM?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
ik zal het zo zeggen... september!

September 21 GIF by Earth, Wind & Fire
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Dream Theater doet een Europese tour tussen midden april en begin juni. Geen Belgische datum. Dus misschien dat Graspop ze wel geboekt heeft?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Dream Theater doet een Europese tour tussen midden april en begin juni. Geen Belgische datum. Dus misschien dat Graspop ze wel geboekt heeft?
Tot wanneer loopt die tour precies? Een overbrugging van twee weken lijkt me wat teveel. Zou wel een hele hele vette MS 2 afsluiter zijn. Dat zou een blije Jos maken aangezien deze band hoog op mijn must see lijstje staat (plekje opgeschoven na het treurige einde van ZZTop).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.598
7.305
Nog even de mail erbij gepakt met de vermelding van 1 september. Vanaf 1 september kan je je ticket omzetten in een tegoedbon, er stond geen datum over het omruilen van tickets naar een andere dag. Dus het hoeft niet zo te zijn dat er nu namen moeten komen.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.467
2.956
Als je Katatonia kent en goed vindt, stuur ik je hierbij verplicht naar Patronaat op 18 februari. Daar staan ze namelijk met Sólstafir.
Vind ik wel een goed idee ja! Heb het deze week even opgezet en ben positief verrast. Het weekend in februari komt alleen wat vervelend uit voor mij dus het zal een last-minute beslissing worden of ik ga.

Maar nu eerst hopen op nieuws vanuit Dessel... Als er iets komt gok ik ook wel meteen iets van 100 namen incl. de wat kleinere headliner voor op de overgebleven vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Helaas, weer niks zo te zien.
Valt me wel op dat je bij line up nu wel a-z kan zien en ook per country en per dag. Was dat al of hebben ze dat net aangepast?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Helaas, weer niks zo te zien.
Valt me wel op dat je bij line up nu wel a-z kan zien en ook per country en per dag. Was dat al of hebben ze dat net aangepast?
Naar mijn idee is gisteren de indeling per land toegevoegd. Dit was nog niet. Daarom dacht ik ook dat gisteren om 16 uur het moment zou zijn.

10 uur is geweest. Volgende kanshebbers zijn 12 uur en 16 uur. We blijven hopen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.922
Zal ik jullie uit jullie droom helpen? Ik heb die indeling per land al een aantal weken terug gezien, als ik me dat goed voor de geest haal tenminste.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.467
2.956
Er gebeurt momenteel van alles. Kreeg eerst een melding dat de cookies weer geaccepteerd moesten worden en nu ligt de website plat. Spannend!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken