Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
lukte me overigens net op de lineup pagina open te krijgen, miste daar Judas Priest? geen idee, maar lijkt wel eea aan de hand
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
lukte me overigens net op de lineup pagina open te krijgen, miste daar Judas Priest? geen idee, maar lijkt wel eea aan de hand
JP stond er al. Maar nu kom ik helemaal niet meer op de site. In ieder geval, blij toe dat er iets gaat gebeuren dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
JP stond er al. Maar nu kom ik helemaal niet meer op de site. In ieder geval, blij toe dat er iets gaat gebeuren dus.
ja precies, die waren al aangekondigd. maar lukt me af en toe op een pagina te komen. had zojuist de lineup pagina, met enkel Maiden en Aerosmith.

(geen idee of de pagina gewoon slecht geladen was, of dat JP nu gaat schuiven of zo)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Zal wel weer 16u worden dan. In elk geval een leuke afleiding tijdens mn werk om boel te refreshen keer op keer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
kreeg op de site van fnm nu ook "Problem loading page"

kan toeval zijn of een slechte verbinding nu

edit: nu net wel er door, maar geen verandering op die site te zien
 

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Zal ik jullie uit jullie droom helpen? Ik heb die indeling per land al een aantal weken terug gezien, als ik me dat goed voor de geest haal tenminste.
Ik ben bijna zeker dat dit nieuw is. Verder heb ik dan weer absoluut geen problemen met de pagina. Ik woon wel maar 19 km van Dessel, dus de pagina van Graspop is voor mij dichterbij :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Ik ben bijna zeker dat dit nieuw is. Verder heb ik dan weer absoluut geen problemen met de pagina. Ik woon wel maar 19 km van Dessel, dus de pagina van Graspop is voor mij dichterbij :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Weet je zeker dat dat niet de cache is? Als ik met een incognitovenster inlog krijg ik ook dezelfde problematiek namelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken