Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Gojira in 013 uitverkocht in 2 dagen,doen ze goed.Blijft toch wel een van de namen om de plek van de "oudere" bands in de toekomst over te nemen.
Dit heb ik ook totaal verkeerd ingeschat. Ga in m'n uppie, maar dacht in januari nog misschien wel iemand te overtuigen om mee te gaan. Mooi niet dus.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
KAK! Hier baal ik van, toch sneller gegaan die verkoop dan ik inschatte. In die zin wel irritant hoeveel concerten er nu ongeveer tegelijk in de verkoop gaan. Sabaton, Avatar, Gojira, nog wat shows in Rotown, Rock Werchter. Helaas lukt het niet om alles gelijk te kopen :(
Hellfest...?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Nuh, dat heb ik nog geen eens geprobeer. Heb volgend jaar al achterelkaar Sweden Rock, Graspop, weekend vrij, Rock Werchter. Soms is het ook gewoon goed zo.
Snap ik wel, ja. Het kan ook te veel zijn. Zie nu bij Hellfest ook veel verhalen voorbijkomen van mensen die 50.000ste momenteel in de wachtrij staan. Ben ik even blij dat ik meer geluk had.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Snap ik wel, ja. Het kan ook te veel zijn. Zie nu bij Hellfest ook veel verhalen voorbijkomen van mensen die 50.000ste momenteel in de wachtrij staan. Ben ik even blij dat ik meer geluk had.
ben je er bij ja? Heel vet! ben enorm benieuwd naar de verhalen/verslagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Ik ben er ook bij! ??
Ook ik kwam op bijna plek 60.000 in de wachtrij voor tickets, maar heb ook gelijk op tickets + transport geklikt, wat een aparte wachtrij is, en die bleek veel korter (rond 1.800) en sneller te zijn.
Nu i.p.v. met de auto een busreis vanaf Brussel.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
165
234
Ik ben er ook bij! ??
Ook ik kwam op bijna plek 60.000 in de wachtrij voor tickets, maar heb ook gelijk op tickets + transport geklikt, wat een aparte wachtrij is, en die bleek veel korter (rond 1.800) en sneller te zijn.
Nu i.p.v. met de auto een busreis vanaf Brussel.
Klasse! Ja hier dezelfde tactiek :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Ik dacht dat die ticketsale pas morgen was!!!! :(
Heeft iemand nog een Hellfest ticket teveel, liefst met bus vanuit Brussel? :(
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Toch weer Bullet for My Valentine. Avenged Sevenfold kunnen we nu wel rustig aan noteren, denk ik. Voor de rest niet echt nieuwe namen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
toch een aantal leuke namen voor mij, zaken zoals crossfaith, lionheart, rise of the northstar, knocked loose mogen zeker over komen.

spiritbox is wel echt een fenomeen aan het worden, al overal tot mainstage gebombardeerd en hun eerste album is nog niet eens uit. Ik verwacht grote dingen, alles die ze tot nu hebben gereleased is gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik ben waarchijnlijk een van de enigen maar bring me the horizon mag van mij best een hoge plek hebben, hebben een goeie show, hebben een goeie nieuwe plaat . Zo'n show hebben veel van de graspop headliners zelfs niet eens.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
nou graspop, nu zijn jullie toch wel aan zet !!! zie nu ook wel weer sabaton overkomen.
Die zijn wat mij betreft zeker welkom, maar ik verwacht dat als ze komen die aankondiging nog wel even op zich zal laten wachten aangezien gisteren de zaalshows in Amsterdam en Antwerpen in de verkoop zijn gegaan. Ook een aankondiging van Bring me the horizon zou ik niet zo snel op korte termijn verwachten aangezien ze recent nog Lowlands hebben afgezegd. Ander jaar natuurlijk maar ik zou voor mij toch raar voelen als op zo’n korte termijn wel een andere show aankondiging terwijl je Lowlands afgezegd omdat alles nog zo onzeker is nu. Lijkt me voor volgend jaar dan zeker ook nog het geval.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Het zou me niet verbazen dat Sabaton komend jaar de overstap maakt naar Werchter om de metalprogrammering wat vorm te geven. Ze zijn nu een Sportpaleis act, trekken een breed publiek. Die zouden nog eens veel mensen kunnen verrassen daar. En Graspop kan ook wel een jaartje zonder, genoeg andere opties (zeg ik als fan vd band)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Het zou me niet verbazen dat Sabaton komend jaar de overstap maakt naar Werchter om de metalprogrammering wat vorm te geven. Ze zijn nu een Sportpaleis act, trekken een breed publiek. Die zouden nog eens veel mensen kunnen verrassen daar. En Graspop kan ook wel een jaartje zonder, genoeg andere opties (zeg ik als fan vd band)
als er 1 band is die de overstap maakt naar werchter zal het wel ghost zijn, al vind ik het vreemd dat ze zo weinig van zich laten horen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken