Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.230
Hellfest en Graspop hebben Metallica laten afsnoepen dus door Copenhell. Ben wel eens benieuwd eigenlijk hoeveel euro Copenhell meer geboden heeft dan Graspop en vooral dan Hellfest.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Hellfest en Graspop hebben Metallica laten afsnoepen dus door Copenhell. Ben wel eens benieuwd eigenlijk hoeveel euro Copenhell meer geboden heeft dan Graspop en vooral dan Hellfest.

1. Deens festival zou zo maar eens een streepje voor kunnen hebben.
2. In België staat Metallica in principe op Werchter. Daar gaat de band ook graag naar toe. Daar kan Graspop weinig aan doen en heeft ook niks met overbieden te maken.
 
Laatst bewerkt:

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Vergeet niet dat Lars Ulrich een Deen is. Dat speelt zeker mee in hun beslissing. Metallica speelt in ons land het liefst te Werchter. Hellfest is misschien een tikkeltje te klein voor Metallica. Daar kunnen per dag 45.000 bezoekers, wat voor een groot festival niet echt veel is. Er is ngeen ruimte om uit te breiden daar. Men geeft er in het verleden nog 50.000 mensen toegelaten, maar het was te druk, en niet veel later kwam de teller op maximaal 45.000 bezoekers.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Misschien heb ik iets gemist,maar
Hellfest en Graspop hebben Metallica laten afsnoepen dus door Copenhell. Ben wel eens benieuwd eigenlijk hoeveel euro Copenhell meer geboden heeft dan Graspop en vooral dan Hellfest.
Misschien heb ik iets gemist,maar mocht er morgen een tweede Hellfest weekend aangekondigd worden zoals de geruchten zeggen dan is er ruimte voor Metallica in het tweede Hellfest weekend.Het eerste Hellfest weekend en Graspop is dan inderdaad uitgesloten omdat dat tegelijk valt..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Nog geen aankondigingen van Metallica voor Frankrijk, Duitsland of Engeland. Dus grote kans dat er nog een 2e aankondiging komt.
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
@ wenteldave Inderdaad,niet haalbaar helaas.Maar was ook een reactie op won 66 en imac dat Hellfest ze zeker niet zal hebben,maar dat zal morgen blijken;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.041
@ wenteldave Inderdaad,niet haalbaar helaas.Maar was ook een reactie op won 66 en imac dat Hellfest ze zeker niet zal hebben,maar dat zal morgen blijken;)
Ik zat inderdaad ook nog eens te kijken naar mijn reactie en toen zag ik dat ik je reactie verkeerd had gelezen, dus ik had 'm verwijderd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crusader

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.041
Ik betwijfel het eigenlijk, Judas priest is headliner op elke datum deze tour en zou dan net hier moeten plaats maken voor Avenged sevenfold?
Volgens mij ben jij echt de enige op dit forum die hier aan twijfelt. Wij hebben er met z'n alleen al een week vertrouwen in en dan kom jij om de hoek kijken, haha. Vergeet alleen niet dat Judas Priest een co-headliner nodig heeft. Denk ook dat ze co-zijn, net zoals Deep Purple bij Faith No More, alleen dat dat gewoon niet zo geplaatst is i.v.m. ruimtegebrek of iets dergelijks.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Volgens mij ben jij echt de enige op dit forum die hier aan twijfelt. Wij hebben er met z'n alleen al een week vertrouwen in en dan kom jij om de hoek kijken, haha. Vergeet alleen niet dat Judas Priest een co-headliner nodig heeft. Denk ook dat ze co-zijn, net zoals Deep Purple bij Faith No More, alleen dat dat gewoon niet zo geplaatst is i.v.m. ruimtegebrek of iets dergelijks.
Ik kan ook geen fout vinden qua tourdata, maar dit is gewoon wel een hele grote tour voor priest, 50 jaar aniversary is niet niks en dan zet je daar tegenover een Avenged sevenfold die geen nieuw werk heeft uitgebracht
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Of deze echt is weet ik niet …Bekijk bijlage 345
?
als ik mijn mening zou geven, aankondiging morgen zelfs meer ?
Hellfest en Graspop hebben Metallica laten afsnoepen dus door Copenhell. Ben wel eens benieuwd eigenlijk hoeveel euro Copenhell meer geboden heeft dan Graspop en vooral dan Hellfest.
nee, Graspop heeft Metallica verloren aan Werchter omdat LiveNation België niet Metallica aan zich voorbij laat gaan voor Werchter.
Hellfest zal weekend 2 worden, die pakken ze waarschijnlijk. Daarnaast, pakt het idd strak uit, 15e Copenhell, 17e Pinkpop en 19e Firenze Rocks. Ik denk ook niet dat er méér is geboden door andere festivals om aan Graspop voorbij te gaan, Rock Werchter heeft dat bepaalt. Misschien, als ze in 2023 een stadion tour doen, dat het lukt om dan Graspop er tussen te prikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Hier staan ook wat namen tussen die ik nog niet (veel) langs heb zien komen op andere festivals, dus misschien ook wat kanshebbers voor Graspop? Europe heb ik volgens mij bijvoorbeeld nog niet eerder langs zien komen. Plus, nu ik voor de zoveelste keer 5FDP langs zie komen op een poster begin ik toch echt te twijfelen of misschien toch naar Graspop komen. Misschien op de vrijdag nog wel een redelijke act voor 's avonds? Dat was volgens mij de dag met minder grote namen

1623917401740.png
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Hier staan ook wat namen tussen die ik nog niet (veel) langs heb zien komen op andere festivals, dus misschien ook wat kanshebbers voor Graspop? Europe heb ik volgens mij bijvoorbeeld nog niet eerder langs zien komen. Plus, nu ik voor de zoveelste keer 5FDP langs zie komen op een poster begin ik toch echt te twijfelen of misschien toch naar Graspop komen. Misschien op de vrijdag nog wel een redelijke act voor 's avonds? Dat was volgens mij de dag met minder grote namen

Bekijk bijlage 346
ik denk dat dit de eerste keer is dat ik een eurosong winnaar zo zie gepromoot worden in het festivalcircuit
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Gebruikers die dit onderwerp bekijken