Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Ghost kan alleen als headliner nog neergezet worden op Graspop. Volgens mij zijn al die plekken al vergeven.
Wat Loek zei, maar ik ben het hier niet echt mee eens of die jongens hebben het te hoog in hun bol. Ze verkopen nou ook niet de grootste zalen in België...

Ik denk zeker niet dat Tobias het de hoog in zijn bol heeft. Ghost is op dat gebied altijd best down to earth geweest. Nieuwe plaat doet het in ieder geval erg goed. Ik verwacht daarom wel dat ze de stap zetten richting een headliner status. Net zoals ik dat bij Gojira ook wel verwacht.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
ik heb zo een vermoeden dat we avatar ofwel op de lokerse feesten ofwel op pukkelpop gaan zien

is het nu niet vakantie in België? Of maken de schoolvakanties niet uit voor aankondigingen?

Laat maar, ik zie dat ze vorige editie ook het blokkenschema bekkend hebben gemaakt tijdens de vakantie.
Laat maar komen vandaag dan :)

Vanmiddag 16u het blokkenschema! Ze hebben zojuist een social over hun paasfeest online gegooid. Dit kan alleen maar betekenen dat er in de middag ruimte nodig is voor iets mooiers.

Mijn ervaring is dat er niks komt op het moment dat ze een social media post hebben geplaatst. Maakt niet uit wanneer op de dag.

Mijn ervaring is dat er niks komt op het moment dat ze een social media post hebben geplaatst. Maakt niet uit wanneer op de dag.
De kans is 50% dat jij gelijk hebt (dat er niks komt) en 50% dat ik gelijk heb (dat er een blokkenschema komt). :LOL:

Ik denk toch echt nu dat het schema pas komt na de Metal Moose. Ze willen daar volgens mij nu eerst animo voor creëren.

Maar... in de tussentijd is Knotfest Deutschland wel met namen gekomen. De line-up bestaat nu uit Slipknot, In Flames, Ghostmane, Meshuggah, Malevolence en Cattle Decapitation.
277797324_286005133714153_3119958357922441490_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: Crusader en Joslittel

Users who are viewing this thread