Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Inmiddels hebben ze wel bij alle bands een bio toegevoegd of geüpdatet. Volgens mij toen ik eerder deze week keek ontbrak de bio bij veel bands nog.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos
ja, inderdaad. Begrijp deze post ook niet, niet dat zo'n post normaal veel inhoud heeft maar dit...
Ze hebben het momenteel nog veel te druk met de voorbereidingen op Graspop Metal Moose. ?
Daar verscheen nl. net wel een goede inhoudelijke post.. ?

1648825120690.png

Niemand zegt ook even dat Headbangers Parade is verplaatst van 21 mei naar 15 januari omdat de tour van Architects is verplaatst. Nu zijn alleen Architects, TesseracT en Sleep Token bevestigd.

mooie lijst wel. valt zeker te overwegen om een kaartje voor te kopen voor die 3 bands alleen al. maar is natuurlijk wel heel ver rijden voor mij.

met architects niet meer vast aan een exclusive kan dit natuurlijk ook wel een mooie invaller worden moest er nog een grotere band wegvallen.

Niemand kan de logica betwisten dat op de dag dat Pinkpop met het blokkenschema komt, Graspop dit ook MOET doen! Dus wat denken jullie? 10 uur? 12 uur? 16 uur? Wordt een mooie dag!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Blokkenschema en de laatste headliner (en vermoed dat ook de laatste main stagenaam van 26 juni plus opvulling van annuleringen) van Hellfest (!) komt in ieder geval 19 april.

Laatst bewerkt:
ben nu wel benieuwd wie dat hellfest nog uit hun hoed gaat toveren. Mijn gok zit nog steeds op Ghost

Ghost speelt 18 april in Parijs, en ze komen 19 april met de laatste headliner? Spannend hoor wie zou dat toch worden.

Hoop zo dat het Ghost niet is. Zou wel de keuze makkelijker maken qua clashes, maar dat zou tegenvallen...

Ghost kan alleen als headliner nog neergezet worden op Graspop. Volgens mij zijn al die plekken al vergeven.
Ja, klopt het ging hier over Hellfest. Die hebben vandaag bekend gemaakt dat ze op 19 april de laatste headliner zullen aankondigen.

Users who are viewing this thread