Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb mijn clashfinder ook weer geüpdatet. Ik mis nog 1 naam: op de zondag een act op de Jupiler Stage. Of ze gaan toch nog The Offspring op de Jupiler zetten, maar dat wordt complete chaos dan.
één probleem dat ik in iedere clashfinder tegen kom en ook op het uiteindelijke blokkenschema ga hebben, is dat ik veel te veel wil zien op de zondag.
Nog nooit zoveel bands willen zien op 1 festivaldag, ik zie veel frustraties aankomen in de final clashfinder.
Is er dan weer stiekem 1 op donderdag verdwenen?
Als de 3 Red Bull bands er nog bijkomen, dan worden dat er 33 op donderdag (een echte volwaardige dag dus, i.t.t. 2018).
In 2019 stonden er op vr. en za. 32, en op zo. 31.
De vrijdag en mogelijk de donderdag gaan daar dus al overheen.
Mogelijk komen er dan op zaterdag en/of zondag ook nog 1 of meer bij?
Is er dan weer stiekem 1 op donderdag verdwenen?
Als de 3 Red Bull bands er nog bijkomen, dan worden dat er 33 op donderdag (een echte volwaardige dag dus, i.t.t. 2018).
In 2019 stonden er op vr. en za. 32, en op zo. 31.
De vrijdag en mogelijk de donderdag gaan daar dus al overheen.
Mogelijk komen er dan op zaterdag en/of zondag ook nog 1 of meer bij?
In eerdere communicatie hadden ze het een keer over "minstens 126 bands" geloof ik.
Als ze nu al op 128 zitten, lijkt me de line up toch wel aardig compleet.
Herkenbaar inderdaad, zijn ook alle 3 must sees voor mij.
Mooie clashfinder @charlottekos ik hoop dat hij inderdaad dicht bij de werkelijkheid zit want qua clashes valt het eigenlijk goed mee voor mij (vergeleken met de andere clashfinders die hier voorbij kwamen)
Denk persoonlijk wel dat Sabaton het festival afsluit, aangezien ze de spot van Aerosmith overnemen.
Mooie clashfinder @charlottekos ik hoop dat hij inderdaad dicht bij de werkelijkheid zit want qua clashes valt het eigenlijk goed mee voor mij (vergeleken met de andere clashfinders die hier voorbij kwamen)
Denk persoonlijk wel dat Sabaton het festival afsluit, aangezien ze de spot van Aerosmith overnemen.