Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Damn, Alcatraz heeft static X met il Nino vervangen. Staat toch ook hoog op mijn lijstje die ik nog wil zien

Ik heb mijn clashfinder ook weer geüpdatet. Ik mis nog 1 naam: op de zondag een act op de Jupiler Stage. Of ze gaan toch nog The Offspring op de Jupiler zetten, maar dat wordt complete chaos dan.

Mooie clashfinder.

één probleem dat ik in iedere clashfinder tegen kom en ook op het uiteindelijke blokkenschema ga hebben, is dat ik veel te veel wil zien op de zondag.
Nog nooit zoveel bands willen zien op 1 festivaldag, ik zie veel frustraties aankomen in de final clashfinder.

zo goed als compleet, ik tel:
don. 31
vrij. 34
za. 32
zo 31
Ik tel nu op site:
do. 30
vr. 34
za. 32
zo. 31

Is er dan weer stiekem 1 op donderdag verdwenen?
Als de 3 Red Bull bands er nog bijkomen, dan worden dat er 33 op donderdag (een echte volwaardige dag dus, i.t.t. 2018).
In 2019 stonden er op vr. en za. 32, en op zo. 31.
De vrijdag en mogelijk de donderdag gaan daar dus al overheen.
Mogelijk komen er dan op zaterdag en/of zondag ook nog 1 of meer bij?

Ik tel nu op site:
do. 30
vr. 34
za. 32
zo. 31

Is er dan weer stiekem 1 op donderdag verdwenen?
Als de 3 Red Bull bands er nog bijkomen, dan worden dat er 33 op donderdag (een echte volwaardige dag dus, i.t.t. 2018).
In 2019 stonden er op vr. en za. 32, en op zo. 31.
De vrijdag en mogelijk de donderdag gaan daar dus al overheen.
Mogelijk komen er dan op zaterdag en/of zondag ook nog 1 of meer bij?
Op de affiche staan er 31 voor donderdag.
Op de line up pagina voor donderdag staan The Curse Of Millhaven nog niet

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
In eerdere communicatie hadden ze het een keer over "minstens 126 bands" geloof ik.
Als ze nu al op 128 zitten, lijkt me de line up toch wel aardig compleet.

dan kan het blokkenschema ook wel komen.
aerosmith heeft trouwens een tour in las vegas aangekondigd. begint in het graspop weekend.
kan het bijna niet geloven.

zullen in 2023 ook wel niet komen dan, begint erop te lijken dat ze gewoon alleen nog in Vegas willen spelen net als de afgelopen jaren.

Denk dat je er aardig dicht bij gaat zitten met deze.

Wel kut dat in alle clashfinders die ik al gezien heb ik altijd ofwel beartooth ofwel while she sleeps ga missen door de clash met maiden
Herkenbaar inderdaad, zijn ook alle 3 must sees voor mij.

Mooie clashfinder @charlottekos ik hoop dat hij inderdaad dicht bij de werkelijkheid zit want qua clashes valt het eigenlijk goed mee voor mij (vergeleken met de andere clashfinders die hier voorbij kwamen)

Denk persoonlijk wel dat Sabaton het festival afsluit, aangezien ze de spot van Aerosmith overnemen.

• Leuk
Waarderingen: charlottekos
Mooie clashfinder @charlottekos ik hoop dat hij inderdaad dicht bij de werkelijkheid zit want qua clashes valt het eigenlijk goed mee voor mij (vergeleken met de andere clashfinders die hier voorbij kwamen)

Denk persoonlijk wel dat Sabaton het festival afsluit, aangezien ze de spot van Aerosmith overnemen.
Oh dat is goed mogelijk, daar had ik net ook al een gesprek met mn vriend over haha

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik dacht dat er hier wel een aantal pagina's geleden een of ander bewijs was dat deftones ging afsluiten maar weet niet meer wat

Ik dacht dat er hier wel een aantal pagina's geleden een of ander bewijs was dat deftones ging afsluiten maar weet niet meer wat
Nee er was duidelijk vermeld bij de aankondiging van Aerosmith dat ze het festival zouden afsluiten.

Alleen uit een ander bericht konden we wel afleiden dat Deftones 1 vd mainstages af zou sluiten

• Leuk
Waarderingen: charlottekos

Users who are viewing this thread