Hier ben ik het helemaal mee eens. De hele tijd maar weer Megadeth, Whitesnake, Judas Priest en Aerosmith hoog op de affiche is vragen om problemen. Ik zou het zelf eerst nog even mixen. Dus 2 dagen een headliner als Nightwish, Ghost, Avenged Sevenfold, Within Temptation, Parkway Drive, Gojira. En de andere 2 dagen een headliner van het kaliber Slipknot, System of a Down, Rammstein, Iron Maiden.Ik hoop persoonlijk gewoon dat er zo snel mogelijk een verandering plaats vindt naar jongere headliners.
Lijkt me dat zo'n soort line up toch ook gewoon prima zou verkopen?
Niet te veel letten op de indeling van dagen of de volgorde van de bands, maar gewoon om een indruk te krijgen van de bovenkant van de line up:
Donderdag: Volbeat, Sabaton, Ghost, Disturbed, Evanescence
Vrijdag: Nightwish, FFDP, Within Temptation/Epica, BMTH, Architects, Trivium
Zaterdag: Parkway Drive, Sabaton, In Flames, Heaven Shall Burn,
Zondag: Avenged Sevenfold, Gojira, Lamb of God, shinedown
Eventueel nog bands als Slipknot, Korn, Limp Bizkit toevoegen al zijn ze niet heel jong is het nog steeds een stuk verfrissender dan allemaal headliners hebben uit de 60s of 70s toch?
Volbeat is geen headliner, zal nooit headliner worden en is nooit een headliner geweest. Gewoon een uitstekende act om een uur lang hits te knallen rond 20u maar meer niet.