Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

ik denk dat amon amarth wel wat hoger mikt.

Architects zou fijn zijn, maar die staan ergens in nederland exclusief voor de benelux

ook een mooie plek voor amon amarth ipv killswitch engage ??
Zeker een mooie spot ja, maar die touren tot nu toe nog niet.
Als die besluiten nog te gaan touren, mogen ze van mij ook de vrijdag headlinen.

BMTH zou ik ook graag zien komen, alleen die spelen op de vrijdag en zondag op hurricane/southside
Architects zou inderdaad ook mooi zijn. Exclusiviteit geloof ik niet meer in na dat Hellfest verhaal met Gojira :ROFLMAO:

EDIT: natuurlijk ook grote kans dat BMTH gewoon weer op Pukkelpop staat

Zeker een mooie spot ja, maar die touren tot nu toe nog niet.
Als die besluiten nog te gaan touren, mogen ze van mij ook de vrijdag headlinen.

BMTH zou ik ook graag zien komen, alleen die spelen op de vrijdag en zondag op hurricane/southside
Architects zou inderdaad ook mooi zijn. Exclusiviteit geloof ik niet meer in na dat Hellfest verhaal met Gojira :ROFLMAO:

EDIT: natuurlijk ook grote kans dat BMTH gewoon weer op Pukkelpop staat
damn, heb dat festival eens bekeken, headbangers parade in eindhoven, best wel veel goeie bands, architects en sleep token mogen van mij integraal overkomen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik weet niet eens meer op hoeveel cancellations we zitten nu.
Er moesten nog 9 namen bij komen.
Dan komt daar nog de vervanger bij voor: Avenged Sevenfold, Powerflo, Of Mice & Men, Killswitch Engage, L7 (ik ben vast wel iets vergeten?)
Dan kom ik al op 14 bands nu in ieder geval

Van Monster Magnet weet ik nog steeds niet of die echt de boel cancellen maar het lijkt er wel op:

maximum the hormone staat op hellfest maar precies nergens anders de zondag van graspop. Maar die lijken ook wel hun vel heel erg duur te verkopen, anti flag is ook al vaak op graspop gepasseerd en zie ik wel als een zekerheid in het nieuwe pakket namen

scorpions is plots toch vrij voor graspop? al de duitse data voor de rock believer tour (die tijdens graspop vallen) zijn verplaatst naar 2023

scorpions is plots toch vrij voor graspop? al de duitse data voor de rock believer tour (die tijdens graspop vallen) zijn verplaatst naar 2023
ja verdomd, hoe kan dit? Die hadden toch een show staan in Dortmund (dus niet eens in Oekraïne of Rusland ofzo) op 19 juni maar dit staat ineens niet meer in hun tourschema? Wat is hier dan mee gebeurd? Kan hier niks over terug vinden

EDIT: Oeps, 19 juni is de zondag. Maar ik weet zeker dat ze op 17 juni ook een show hadden staan. ik begrijp er niks van.

dit is het enige wat ik er over terugvind, 6 duitse data zijn verplaatst naar 2023
Aha, inderdaad. Dus dan hebben ze die gewoon verplaatst.
Dan is het maar de vraag of ze wel nieuwe shows willen inplannen natuurlijk.
We kunnen ze in ieder geval wel opnemen in het lijstje van kanshebbers, al zou ik iedere andere band van het lijstje liever op die plek zien staan dan Scorpions.

Aha, inderdaad. Dus dan hebben ze die gewoon verplaatst.
Dan is het maar de vraag of ze wel nieuwe shows willen inplannen natuurlijk.
We kunnen ze in ieder geval wel opnemen in het lijstje van kanshebbers, al zou ik iedere andere band van het lijstje liever op die plek zien staan dan Scorpions.
Misschien net door de nieuwe opportuniteiten dit jaar (veel festivals die ze evt. kunnen afschuimen), hun eigen tour dan maar verplaatst? :)

Users who are viewing this thread