wenteldave wrote:
Set Abominae wrote:
wenteldave wrote:
Durbuy heeft hun line-up gecompleteerd! Trollfest en The One Man Band of Jozy zijn er nog bijgekomen.
Trollfest is wel een aardige toevoeging, maar toch ook wel een beetje een tegenvaller, nadat ze het een paar dagen geleden nog hadden over ‘een laatste hoofd van een folk metal poster’ (‘une dernière tête d’affiche folk metal’), om vervolgens Trollfest op de 5e rij van de poster te zetten. Ik hoopte wel een beetje op Korpiklaani, of toch anders een band als Týr, Finntroll of Turisas (allen toch een stukje groter dan Trollfest).
Sowieso valt deze affiche voor mij toch wel tegen t.o.v. de oorspronkelijke (waarvoor ik tickets kocht), met tegenover het gemis van Jinjer, Turilli/Lione Rhapsody, Lacuna Coil, Primordial, Moonsorrow, Infected Rain en Nytt Land (en op latere posters Amenra en Myrath), eigenlijk alleen Ensiferum (waarmee ik overigens wel heel blij ben), Trollfest en Psychonaut. Vooral in de breedte beduidend minder naar mijn mening.
Maar goed, ik ben allang blij als ik ergens heen kan dit jaar.
Wie weet hebben we het over een paar maanden alweer over affiche nr. 5 (april 2022)…
Helemaal mee eens. Stonden echt ontzettend veel interessante namen op de affiches. Laat ik overigens wel zeggen dat gebaseerd op mijn eigen ervaring, je toch wellicht in je handjes mag knijpen met Trollfest dan met Korpiklaani, aangezien die laatste liveshow die ik van ze heb gezien (Korpiklaani dus) niet al te best was. Maar ach, voordeel van de twijfel wellicht. Had Lethvm ook nog wel graag behouden zien worden. Lacuna Coil en alle andere namen die je opnoemt, zie ik ook zeker als een gemis.
Lethvm is ook behouden gebleven! De eerste op rij 5 van de poster die je zelf hier hebt gepost ?