Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

Na eerder vandaag de dag wat opgevrolijkt te hebben, nu iets minder nieuws. Draconian verplaatst de tour naar 2022.

Ben wel fan van het belgische black mirrors, aangezien het geen normaal jaar wordt en misschien moet gezocht worden naar belgische bands kan deze wel tellen.

Voor de fans van blues pills

Ben wel fan van het belgische black mirrors, aangezien het geen normaal jaar wordt en misschien moet gezocht worden naar belgische bands kan deze wel tellen.

Voor de fans van blues pills

Bedankt voor de tip xydroh. Rap even geluisterd, klinkt goed.

Hier ga ik de komende dagen zeker meer naar luisteren.

pisser wrote:
Jon Schaffer wordt inmiddels gezocht door de FBI voor zijn betrokkenheid bij de bestorming van het capital

<iframe id="twitter-widget-0" scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allowfullscreen="true" class="" style="position: static; visibility: visible; width: 550px; height: 559px; display: block; flex-grow: 1;" title="Twitter Tweet" src="https://platform.twitter.com/embed/index.html?dnt=true&embedId=twitter-widget-0&frame=false&hideCard=false&hideThread=false&id=1351015676715130894&lang=nl&origin=https%3A%2F%2Fforum.festileaks.com%2Fforums%2Ftopic%2Fgraspop-metal-meeting-2021-nieuws-en-geruchten%2F&theme=light&widgetsVersion=ed20a2b%3A1601588405575&width=550px" data-tweet-id="1351015676715130894"></iframe>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
Toch fijn dat Gene Simmons het naar buiten brengt, anders had ik het niet geloofd.

1e festivalaankondiging van Nightwish dit jaar, een week voor GMM.
Weliswaar in eigen land, geen idee of ze nog meer festivals gaan doen (er staat in ieder geval nergens dat het exclusief is ofzo).
Sabaton, Scorpions en Helloween zouden ook kunnen voor GMM, maar hoewel ik ze graag zou zien, verwacht ik eigenlijk geen van allen als de beloofde headliner (daar hadden ze FNM niet voor hoeven 'degraderen', lijkt me).

Leuk affiche verder, zou me er prima kunnen vermaken.
Vanzelfsprekend al aardig wat overlap met GMM (Megadeth, Dropkick Murphies, Amaranthe, Amorphis, Heaven Shall Burn, Battle Beast).
Ook Kvelertak, Cradle Of Filth, Beast In Black (net als Sabaton in 2019 op GMM) zouden best terug kunnen en mogen keren.

Het verbaast me dan wel weer dat een gedateerde act als Scorpions boven Nightwish mag staan in Scandinavië.

Ja, mee eens. Toch best een belegen clubje. Soad blijft bij mij de nummer 1 voor de vrije spot op vrijdag, Nightwish 2. Met Scorpions erbij wordt de bovenste laag zelf voor Graspop begrippen te bejaard.

scorpions, sabaton, nightwish en helloween erg gaaf! kom op graspop wakker worden uit de winterslaap. zie deze bands ook graag bij ons op de poster staan.

Vind Nightwish ook wel kleiner dan Faith No More, dus er moet echt iets groots uit de kast komen om daar overheen te gaan.

Het verbaast me dan wel weer dat een gedateerde act als Scorpions boven Nightwish mag staan in Scandinavië.

Ik heb ook niks met Scorpions, maar je mag hun populariteit niet onderschatten.

Dat Graspop van deze affiche Nightwish en Helloween maar overneemt. Wanneer heeft Helloween de laatste keer op Graspop gestaan?

Indiaantje89 wrote:

Ik heb ook niks met Scorpions, maar je mag hun populariteit niet onderschatten.

Dat Graspop van deze affiche Nightwish en Helloween maar overneemt. Wanneer heeft Helloween de laatste keer op Graspop gestaan?
Acht jaar terug in 2013.

Van de zomer een nieuw album van Powerwolf: Call of the Wild. De heren zijn de studio weer ingedoken. Mooie relevante act dus en vandaar ook blijkbaar de tour dit najaar.

Van de zomer een nieuw album van Powerwolf: Call of the Wild. De heren zijn de studio weer ingedoken. Mooie relevante act dus en vandaar ook blijkbaar de tour dit najaar.

Ah dat is fijn nieuws! Maakt het Afaslive concert in het najaar ook weer interessanter. Voor de vierde keer dezelfde show passen we voor namelijk. Eens aankijken hoe de eerste singles gaan bevallen.

Nieuws van het Soen-front...
We’ve had to make the reluctant but inevitable decision to postpone our European tour. We were waiting as long as we could to see if things would improve, but we were left with little choice. It’s very disappointing for all of us to have to do this. All tickets will be valid for the rescheduled shows, for refunds please check with your point of sale.
At the same time we are very happy to announce some new shows in Spain, Portugal, Poland and Denmark for this fall.
You can find all the dates and tickets here: https://bit.ly/SOEN-Imperial-Tour
We can’t wait to see you all! Stay safe and take care of each other!

in nederland komt een garantiefonds voor festivals en evenementen met meer dan 3000 bezoekers en die gehouden worden NA 1 juli.
dus ook geen paaspop en pinkpop.

in nederland komt een garantiefonds voor festivals en evenementen met meer dan 3000 bezoekers en die gehouden worden NA 1 juli.
dus ook geen paaspop en pinkpop.
Waarom na 1 juli?
Mocht het niet té veel kosten?

de overheid gaat er vanuit dat er voor 1 juli toch niets doorgaat, en willen dus ook hiervoor niet garant staan.
weet niet hoe dit voor ons graspop in belgie is geregeld?

Users who are viewing this thread