Set Abominae wrote:
pisser wrote:
charlottekos wrote:
Ik ben toch wel een beetje bang dat het eerstvolgende nieuws gaat zijn dat het dit jaar ook niet doorgaat.
Lekker positief… maar ben er ook bang voor. Zal achter de schermen een hoop stress zijn momenteel bij de organisatie…
Ik blijf zelf altijd (van nature) optimistisch, maar het lijkt er helaas toch niet al te rooskleurig uit te zien voor GMM.
In België zal waarschijnlijk in maart een beslissing worden genomen over het doorgaan van grote festivals.
Er is sprake van het opzetten van een garantiefonds voor festivals, maar dat zou alleen gelden voor festivals na 1 juli.
https://festivalfans.nl/wanneer-mogen-festivals-weer-plaatsvinden/
Dat zou dus goed nieuws zijn voor bv. Werchter, Tomorrowland en Pukkelpop, maar GMM valt dan helaas buiten de boot…
Een optie zou wellicht kunnen zijn om GMM te verplaatsen, maar dat is voor een groot festival met grote headliners een stuk lastiger dan voor een klein festivalletje als bv. Durbuy Rock.
En hij gaat waarschijnlijk dan naar september, vermoed ik, waar je letterlijk gaat concurreren met Durbuy Rock, wat ik persoonlijk een naaistreek zou vinden.