Graspop Metal Meeting 2021 – Nieuws en geruchten

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Ook al is het maar de vraag of we volgend jaar weer naar festivals kunnen, intussen dagdromen we vrolijk verder over de mogelijke line up. Hier eentje die van mij wel naar Graspop mag komen: Mammoth WVH, oftewel Wolfgang Van Halen. Da's inderdaad de zoon van, en dit nummer "You're to Blame" klinkt erg vet: [video]https://www.youtube.com/watch?v=Sbk8FQ2iF5M[/video] Check vooral die solo op 2:22!
Hij heeft ook al een ballad uitgebracht als eerbetoon aan zijn vader, maar dit rockwerk is meer waar ik op zat te hopen.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
trivium in nov/dec op tour door europa , denk dus niet dat we trivium kunnen verwachten op graspop.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
klopt, maar heaven shall burn is een duitse band en trivium amerikaans is qua planning toch anders ! maar goed als genoeg europese festivals ze vragen, wie weet ??
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
deze week weer geen nieuws !!! dan maar wachten op de postbode: iron maiden - night of the dead, legacy of the beast. ff weer terug naar graspop 2018 ! up the irons !!!
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
295
76
Beetje off-topic, maar Powerwolf in eindjaar 2021 in de Lotto Arena? Beetje overmoedig, toch?

Alleen met metallica of zo in het voorprogramma anders verkoopt dit nooit uit natuurlijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ben ik niet met jullie eens hoor. Zeker, ze hebben wel een degelijk voorprogramma nodig maar vorig jaar werd de 013 (meer dan 3000 mensen) zeer snel uitverkocht met Gloryhammer in het voorprogramma. Uitverkopen is misschien iets te hoog maar die zaal gaat echt niet schandalig leeg zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ben ik niet met jullie eens hoor. Zeker, ze hebben wel een degelijk voorprogramma nodig maar vorig jaar werd de 013 (meer dan 3000 mensen) zeer snel uitverkocht met Gloryhammer in het voorprogramma. Uitverkopen is misschien iets te hoog maar die zaal gaat echt niet schandalig leeg zijn.
Van de capaciteit van de Lotto Arena (5200), denk ik toch wel dat je met een aardig voorprogramma zeker 4000-4500 man op de been moet kunnen brengen. Uitverkopen zal inderdaad niet lukken, maar dat is bijvoorbeeld hetzelfde als met een Teskey Brothers of Black Pumas (sorry voor het afwijken van het door ons geliefde genre) die in het Nederlandsse equivalent van de Lotto Arena staan (6000).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Heeft te maken met capaciteit middenplein. Ze durven wel is meer de lotto arena af te huren met focus daarop. Was met Architects ook zo. Maar als ze meer kaarten kunnen verkopen, is dat niet erg natuurlijk.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
295
76
voor degene die graag 3 Doors Down zien terug keren op de poster: dat zit er waarschijnlijk niet meer in, ze hebben 26 juni optreden in USA.
Kan natuurlijk nog altijd voor GMM maar de kans is een stuk kleiner geworden natuurlijk
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Spijtig. Zou het wel leuk vinden ze een keer live te zien. Toch wel jeugdsentiment voor me. Misschien toch maar een keer een zaalticket voor kopen dan als ze naar NL komen volgende keer dan kan ik ze afvinken.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Ik achtte de kans ook al niet zo groot meer. Er waren weinig redenen om ze nog achter de hand te houden voor een later moment. Van mij mogen ze nu die laatste headliner toch wel eens aankondigen, maar ik denk dat dat voor iedereen geldt.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
507
604
idd waarop wachten ze met het bekend maken van de 4de headliner??? dit zou de ticketverkoop ook weer stimuleren, lijkt ook een beetje stil te staan.
wel vreemd dat de normale combi's zijn uitverkocht en de combi plus nog niet. de meerwaarde van de viptickets heb ik nooit echt begrepen.
ook de 40 munten staat op uitverkocht, maar zijn nog gewoon te krijgen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
TettenVogel wrote:
Beetje off-topic, maar Powerwolf in eindjaar 2021 in de Lotto Arena? Beetje overmoedig, toch?

Alleen met metallica of zo in het voorprogramma anders verkoopt dit nooit uit natuurlijk

Ik heb m’n tickets binnen voor de Afas in Amsterdam. Denk dat dat uitverkopen wel een heel eind goed zal komen. 013 was ook uitverkocht, dus minder dan dat zal toch niet gebeuren?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Testament naar Dynamo Metalfest. Komen er bij op de zaterdag van o.a. headliner Heaven Shall Burn, Sacred Reich, The Black Dahlia Murder, Firewind en Rings of Saturn. Dat wordt weer een net affiche zo.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Testament naar Dynamo Metalfest. Komen er bij op de zaterdag van o.a. headliner Heaven Shall Burn, Sacred Reich, The Black Dahlia Murder, Firewind en Rings of Saturn. Dat wordt weer een net affiche zo.

Nou inderdaad. Begin daar met steeds meer interesse naar te kijken. Die zondag spreekt me nog meer aan met Amon Amarth, Candlemass en Jinjer.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
wenteldave wrote:
Testament naar Dynamo Metalfest. Komen er bij op de zaterdag van o.a. headliner Heaven Shall Burn, Sacred Reich, The Black Dahlia Murder, Firewind en Rings of Saturn. Dat wordt weer een net affiche zo.

Nou inderdaad. Begin daar met steeds meer interesse naar te kijken. Die zondag spreekt me nog meer aan met Amon Amarth, Candlemass en Jinjer.
En Clutch! Beide dagen tot nu toe aardig sterk. Hopelijk kan het allemaal doorgaan... Doordeweeks en begin van het weekend naar ArcTanGent en dan zondag nog een dagje Dynamo meepakken. Klinkt goed, maar of het haalbaar is.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Testament naar Dynamo Metalfest. Komen er bij op de zaterdag van o.a. headliner Heaven Shall Burn, Sacred Reich, The Black Dahlia Murder, Firewind en Rings of Saturn. Dat wordt weer een net affiche zo.


Nou inderdaad. Begin daar met steeds meer interesse naar te kijken. Die zondag spreekt me nog meer aan met Amon Amarth, Candlemass en Jinjer.

En Clutch! Beide dagen tot nu toe aardig sterk. Hopelijk kan het allemaal doorgaan… Doordeweeks en begin van het weekend naar ArcTanGent en dan zondag nog een dagje Dynamo meepakken. Klinkt goed, maar of het haalbaar is.

Echt wel een heel interessante affiche.
Ik heb het weekend ervoor Alcatraz opstaan. Ik vrees dat het voor mij een beetje teveel wordt om het weekend erop naar Dynamo te gaan.
Maar ik hou het in elk geval open.

 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
wenteldave wrote:

Joslittel wrote:

wenteldave wrote:
Testament naar Dynamo Metalfest. Komen er bij op de zaterdag van o.a. headliner Heaven Shall Burn, Sacred Reich, The Black Dahlia Murder, Firewind en Rings of Saturn. Dat wordt weer een net affiche zo.


Nou inderdaad. Begin daar met steeds meer interesse naar te kijken. Die zondag spreekt me nog meer aan met Amon Amarth, Candlemass en Jinjer.


En Clutch! Beide dagen tot nu toe aardig sterk. Hopelijk kan het allemaal doorgaan… Doordeweeks en begin van het weekend naar ArcTanGent en dan zondag nog een dagje Dynamo meepakken. Klinkt goed, maar of het haalbaar is.

Echt wel een heel interessante affiche.
Ik heb het weekend ervoor Alcatraz opstaan. Ik vrees dat het voor mij een beetje teveel wordt om het weekend erop naar Dynamo te gaan.
Maar ik hou het in elk geval open.

Ik heb Alcatraz ook op de planning staan! Valt me vooral op hoe weinig overlap er eigenlijk zit tussen die twee affiches, Testament staat dubbel en mogelijk Amon Amarth ook. Maar dan ben je er wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken