Pim wrote:
wenteldave wrote:
Pim wrote:
Hoe hoog schatten we Turisas en Mono Inc in?
Finse band en Duitse band. In mijn ogen beide ideaal voor de Marquee in de namiddag. Ik luister er zelf redelijk veel naar en ze hebben beiden wel wat shows nu bekend gemaakt. Maar denk niet dat ze bekend genoeg zijn in de buurt ofzo om ze op dit forum voorbij te zien komen.
Turisas is folk metal (battle metal zoals ze het zelf noemen, terug te horen in de muziek) en Mono Inc is Goth-metal.
Ken beide wel. Turisas heeft volgens mij nog niks staan, Mono Inc. wel met o.a. 5 juni in de Metropool, Enschede. Ze touren dus wel, maar of Graspop zoiets zou doen is een tweede.
Turisas had 1 festivalshow in Spanje opstaan dit jaar. Dus heb wel een beetje hoop.
En ja Mono Inc is idd wel een gevalletje apart omdat die ook wel eens tours doen met een orkest ipv gitaren enzo. Het is een hele mooie show om te zien, maar heb tot nu toe alle kansen gemist.
Ah, dat is weer lekker veel. Heb Turisas vorig jaar gezien met Korpiklaani. Daar toren ze in ieder geval bovenuit (al is dat niet zo moeilijk), maar ik heb eigenlijk niet zoveel met ze. Mono Inc. zou ik ook graag nog willen zien, maar om er helemaal voor naar Enschede te reizen is ook zo wat.