theblackmadness wrote:
Joslittel wrote:
Ik wil er ook niet teveel op ingaan omdat ik elk jaar Scorpions afschiet als headliner, maar dat zou ik echt een enorme teleurstelling vinden. Met Judas Priest en Aerosmith al twee klassiekers en ook Fnm is niet meer de jongste, gebruik die laatste aub om acts te laten doorgroeien of bands als Soad of Metallica die er niet eerder stonden (oke soad 1 keer).
Parkway drive/ avatar/ gojira zijn de eersten die ik kan bedenken. Misschien architects ook nog, maar wel een serieus verschil met 2019 dan
Dat is het een beetje. Vind dit nou niet echt uitpakken voor je 25e editie. Ook zou het best vreemd zijn om van Iron Maiden naar opeens Parkway Drive te gaan. Maar goed, denk dat mijn mening dat er nu headliners staan die in mijn ogen geen headliner zijn nu wel duidelijk is. (Iedere andere editie met jonge headliners had ik wel toegejuicht).
Van de echt wat jongere generatie nieuwe headliners (Nightwish gaat ook alweer 25 jaar mee) is Parkway Drive denk ik veruit de grootste en beste keuze. Was zeer onder de indruk van hun show op de livestream (stond toen zelf bij Ayreon dus gemist). Erg sterke show en het veld stond echt goed vol. Eens, het is niet echt uitpakken voor je jubileum maar deze act zal niet gaan tegenvallen.