Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

kollie76

Playlistbediener
1 nov 2019
7
0
Zullen we een raadspelletje doen over de eerste aangekondigde naam (of misschien zijn het er wel meerdere, er staat namelijk ‘first nameS’) om de tijd te doden?
Ik ga gokken op System of a Down. Maar waarschijnlijk is dit vooral omdat ik heel erg hoop dat het niet Volbeat is
1f61b.svg


SOAD!!!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.084
8.206
Afgelopen jaar was het inderdaad maar een verschil van 2 uur, volgens mij ook een keer de dag erna. En zoals iemand zei ook dat het paar dagen duurde of een week of iets dergelijks. Maar nu wordt het wachten in ieder geval bloedserieus, elke dag kan er wat komen, eindelijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Wat denk jij dat het gaat worden?
ik denk, overigens gewoon 3 dagen,
Main 1 heads SoaD, Nightwish en als klapper AC/DC (maybe gelukt om op het jubileum te zetten)
Main 2 heads Faith No More, Judas Priest en Korn
zo iets
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.639
4.945
wenteldave wrote:
Wat denk jij dat het gaat worden?

ik denk, overigens gewoon 3 dagen,
Main 1 heads SoaD, Nightwish en als klapper AC/DC (maybe gelukt om op het jubileum te zetten)
Main 2 heads Faith No More, Judas Priest en Korn
zo iets

Ik denk dat je er dicht bij zit maar dan AC/DC met iron maiden of guns n roses omwisselen. Ben er nog steeds van overtuigd dat iron maiden bij de grote kandidaten moet horen, kind aan huis bij graspop, persoonlijke vrienden met Bob. 10e keer dat ze op graspop zullen staan. Het heeft er gewoon alles van weg om een ideale jubileumband te zijn.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.084
8.206
SOAD, Korn, Judas Priest, Nightwish zullen 4 van de 6 mainstage afsluiters zijn.
Andere 2 weet ik niet, dacht dat ik er eerder ooit een extra nog had genoemd, maar ach.

Alter Bridge, Airbourne verwacht ik ook met nieuwe album.
Powerwolf en Jinjer erbij.
Alestorm vanaf Download komt misschien ook wel over?

Zal wel niet allemaal bij de eerste lading zitten.

Hoe zwaar zou een donderdagband als Sonata Arctica tellen voor "op herhaling"? wel een nieuw album, maar stonden er in 2019. Maar niet te bezichtigen voor de dagjesmensen.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
SOAD, Korn, Judas Priest, Nightwish zullen 4 van de 6 mainstage afsluiters zijn.
Andere 2 weet ik niet, dacht dat ik er eerder ooit een extra nog had genoemd, maar ach.

Alter Bridge, Airbourne verwacht ik ook met nieuwe album.
Powerwolf en Jinjer erbij.
Alestorm vanaf Download komt misschien ook wel over?

Zal wel niet allemaal bij de eerste lading zitten.

Hoe zwaar zou een donderdagband als Sonata Arctica tellen voor “op herhaling”? wel een nieuw album, maar stonden er in 2019. Maar niet te bezichtigen voor de dagjesmensen.

Als Sonata Arctica komt ben ik er zeker bij. Laat maar heel graag doorkomen! (Maar eigenlijk nog liever nog een zaalshow volgend jaar waarin ze de Caleb Saga spelen net als in Finland een aantal jaar terug)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.439
Geen idee met wie ze als eerste op de proppen komen (en of het slechts 1 naam bij de eerste aankondiging gaat zijn).
Je zou zeggen dat ze gelijk met de grootste klapper komen (zoals bv. voor 2017 met Rammstein), maar dat was i.i.g. vorig jaar duidelijk niet het geval (met Within Temptation).

Het bericht op Facebook hoeft ook niet zoveel te zeggen. Voor 2017 was er ook zo'n 'coming soon'-berichtje, maar toen duurde het nog ruim 3 weken voor Rammstein werd bekend gemaakt op 22 november..

Overigens vind ik velen toch weer heel optimistisch over SOAD. Ik dacht dat de kans daarop op z'n best zo'n 50% is, of is de verwachting toch ergens veranderd?
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Ik denk inderdaad optimisme. En het feit dat er toch niet zo veel headliners zijn die ik kan bedenken die realistisch zijn (en ik hoop nog steeds echt dat ze Volbeat niet hebben. Voor de mensen die naar het concert waren: hebben ze iets gezegd?)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Iemand aanwezig bij Volbeat vanavond?

Hell no. Zelfs niet als men mij zou betalen. Stake gezien in de Charlatan in Gent :) Kort maar krachtig. Zanger Brent moest overgeven dus optreden was na een uur al gedaan. Niet erg. We hebben er alles (lees: blauwe plekken en een pijnlijke nek) uitgehaald :)

ik denk, overigens gewoon 3 dagen,
Main 1 heads SoaD, Nightwish en als klapper AC/DC (maybe gelukt om op het jubileum te zetten)
Main 2 heads Faith No More, Judas Priest en Korn
zo iets

Hier teken ik direct voor!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken