nikita wrote:
Indiaantje89 wrote:
Maar die momenten zijn vaak toch wel te raden, en iemand die Pukkelpop headline eerder op Werchter.. een Belgische band? Sorry maar vooralsnog vind ik het geen rocket science dit.
Maar goed ieder zijn geloof.
Serieus, het is echt wel specifieker dan dat. Als hij meldt ‘morgen om 16u worden er 4 bands voor Werchter bekend gemaakt. 1/ headliner van Pukkelpop 2018 (dan heb je maar enkele namen om uit te kiezen), 2/ Belgische band en ook nog hints voor de andere 2 (beginletter, hoeveel woorden, nieuwkomer voor Werchter, whatever hij soms geeft…) en dat klopt uiteindelijk voor alle 4 de bands. Dat is niet random gokken, dat is weten wat er volgt.
Je hoeft het uiteraard niet te geloven, maar ik weet ondertussen dat Metallica volgend jaar niet op graspop staat en dat de kaarten voor SOAD zonder verder nieuws op 50/50 voor GMM / RW liggen.
ik zeg niet dat ik het niet geloof, maar hier op dit forum heb ik ook users voorbij zien komen die gewoon pers releases lekte om maar wat te noemen. En zat helemaal niet in het LiveNation ofzo. Een Festileaks redactie zal het nieuws ook eerder krijgen dan wij, zodat ze de teksten al kunnen maken etc.