Indiaantje89 wrote:
neracroft wrote:
Indiaantje89 wrote:
Dan stoppen we ken ook maar gelijk de prullenbak in
Net niet ze bevestigingen beiden hetzelfde verhaal dat er een aankondiging is maar dat deze delayed is… Lijkt me dan vrij plausibel.
Ken voegde later nog toe: kan uitgesteld zijn voor een paar uren of en paar dagen… Maar niet zeer lang!!! Wie weet komt het dus vandaag zelfs nog.
Lijkt me dus geen probleem à la headliner afgezegd of dergelijke. Eerder een band die al op de promo-affiche staat die niet aangekondigd mag/wil worden of de promo van een headliner die nog niet klaar is ofzo…
Het was ook met een knipoog, ik ken heel die gast niet
.
Maar ik zie plots heel de week zijn naam hier opduiken vandaar even een beetje stoken
.
Die man zit op een ander forum, al leest hij hier ook mee, of misschien post hij hier zelfs onder een andere naam.
Liet ons vorig jaar altijd weten voornamelijk over RW maar met momenten ook andere festivals wanneer er een aankondiging aan kwam. Vaak met hints over de bands die altijd klopten. Ook heeft hij info over boekingen van +/- 5 jaar geleden. Dat bijvoorbeeld RHCP in 2016 niet de bedoeling was maar in de plaats zou Blur spelen die afzegden of dat Linkin Park in 2015(?) eigenlijk de vervanger was van Green Day die alleen stand-alone headliner wouden zijn en niet in co-constructie met SOAD.
Hij gaat ook niets beweren waar hij maar 50% zeker van is, is zeer voorzichtig met wat hij zegt. Dus als hij bv. zegt Metallica komt niet, ja dan geloof ik dat blindelings.
Is inderdaad een Live Nation insider denk ik, ik heb hem al 2x iets zijn posten in de “wij” vorm. bv. “Wij proberen elk jaar voor The Strokes” of dergelijke.